Fitness Seller

Trainingslog PartyMarty

Peiling Peiling Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?

• Totaal stemmers
    37
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.461
Heerlijk. Om 04:00u gaan de kroegen dicht. Zodra je stratum op wandelt zijn de enige mensen die er nog zijn de mensen die in hun eigen kots liggen te slapen. Kijk altijd uit naar die ene nachtelijke wandeling het uitgaansgebied in :)

Vanmiddag pas training ipv normaal in de ochtend. Dus maar een verlengde ochtendwandeling maken toch. Kunt heerlijk door de stad lopen terwijl de hele stad slaapt. Hou daar wel van :)

• #1.463
Heeft ook wel iets lijkt me, dan heb je ook gelijk je cardio gedaan voor die dag.
Precies :) Podcast op, nergens mensen, beetje mentaal afdwalen en gewoon rustig doorlopen. Bent in no time 2-3u weg. Om dan een bakkie koffie en ontbijt te doen met de misses die net uit bed komt.

+ Je hebt inderdaad al zo'n 700-800 kcal en 21.000 stappen weggewerkt.

Precies :) Podcast op, nergens mensen, beetje mentaal afdwalen en gewoon rustig doorlopen. Bent in no time 2-3u weg. Om dan een bakkie koffie en ontbijt te doen met de misses die net uit bed komt.

+ Je hebt inderdaad al zo'n 700-800 kcal en 21.000 stappen weggewerkt.
Na 1 uur ga ik me al vervelen zelfs met podcast of muziek, snap niet hoe je het doet.

Wandelen is heerlijk en perfect om calorieën te verbranden zonder je herstel, pezen of gewrichten te slopen. Maar drie (!) uur maatje?
Ik wil niet oordelen, maar het lijkt nogal obsessief/excessief. :o
Of pak je de rest van de dag (buiten je gewone training om) ook wel goed rust?
Ik heb ook periodes gehad waarin ik maar bleef bewegen, maar dat was achteraf echt obsessief en excessief omdat ik zo snel mogelijk droog wilde worden. Met de kennis van nu had ik echt rustiger aan moeten doen.
Het is altijd zoeken naar een balans tussen hardcore rammen naar je doel toe en af en toe gast terug nemen omdat dat simpelweg verstandiger is.

Tot zover mijn over bezorgdheid. :roflol:

Ja hoe "productief" is dit?

Je zou haast denken dat jij ook in de ploegen werkt aan je train tijden te zien 😋

• #1.468
Wandelen is heerlijk en perfect om calorieën te verbranden zonder je herstel, pezen of gewrichten te slopen. Maar drie (!) uur maatje?
Ik wil niet oordelen, maar het lijkt nogal obsessief/excessief. :o
Of pak je de rest van de dag (buiten je gewone training om) ook wel goed rust?
Ik heb ook periodes gehad waarin ik maar bleef bewegen, maar dat was achteraf echt obsessief en excessief omdat ik zo snel mogelijk droog wilde worden. Met de kennis van nu had ik echt rustiger aan moeten doen.
Het is altijd zoeken naar een balans tussen hardcore rammen naar je doel toe en af en toe gast terug nemen omdat dat simpelweg verstandiger is.

Tot zover mijn over bezorgdheid. :roflol:
Haha de balans is inderdaad ver te zoeken op het moment... Gebeurt me nagenoeg iedere keer als ik weer een cut inzet.
Achja, deze week de stappen gelijk gehouden maar de 4u crosstrainer eruit gegooid. Komende week de stappen wat verlagen en dan komt het denk ik wel goed.
Vind dat wandelen heerlijk om te doen, laatste tijd veel drama in de familie en kan dan heerlijk m'n gedachte beetje ordenen.

En tsja, wat moet je anders doen om 03:30u op een rustdag? Heb vandaag expres wat extra stappen mee gepakt zodat er morgen in principe niet gelopen hoeft te worden. Heb morgen ook m'n rustdag. Maar buiten m'n trainingen/stappen/wandelingen met de hond doe ik qua fysieke beweging echt geen zak op een dag. Dus al die stappen/workouts die je

Het cutten gaat ook best raar op het moment.
M'n belt heb ik kleiner moeten zetten. M'n broeken zakken af. M'n sportshirts beginnen te groot te worden. M'n familie zit al te b**chen dat ze m'n gezicht steeds magerder vinden.
Maar aan de andere kant zijn m'n vingers zijn facking opgeblazen, houdt vocht vast als een dolle in m'n gezicht, kan amper naar de wc en de weegschaal gaat alleen maar omhoog :roflol:

Maar het iets meer balans aanbrengen is zeker een aandachtspuntje op het moment en ben er actief mee bezig.

• #1.469
Ja hoe "productief" is dit?

Je zou haast denken dat jij ook in de ploegen werkt aan je train tijden te zien 😋
Ik sta gewoon altijd op om 03:30u omdat ik dat fijn vind. Rust in de sportschool, rust aan m'n kop 's morgens, rust in de stad. Heerlijk de eerste paar uurtjes van de dag voor jezelf hebben terwijl je in een drukke stad woont :)

• #1.471
Had je je zoutinname veranderd?
Heb die ene maaltijd waar absurd veel zout in zat vervangen voor een ander. Zit nu iedere dag op zo'n 6-8g zout.
Zit gewoon al 4 weken praktisch constant verstopt :roflol:
Achja, als ik het gewicht op de weegschaal niet meeneem in mijn beoordeling, gaat het cutten eigenlijk echt subliem. Weinig honger, kleding wordt snel te groot, shirts te ruim, gezicht wordt smaller, omgeving ziet het goed, belt was te groot. Alleen die ene metric, het gewicht, doet nagenoeg niets.

Maarja, wat verwacht je als je 1-2 dagen per week redelijk naar de wc kunt. Dusja, eigenlijk ben ik wel tevreden over de cut, m'n darmen doen gewoon zoals gewoonlijk wat moeilijk.

Misschien ten overvloede, maar je kunt je vochtinname nog eens wat verhogen. Je vezelinname is ook fors toch? Darmen op orde krijgen is f*cking moeilijk..

• #1.473
Misschien ten overvloede, maar je kunt je vochtinname nog eens wat verhogen. Je vezelinname is ook fors toch? Darmen op orde krijgen is f*cking moeilijk..
Kan wel proberen eens een paar dagen +6L weg te werken. Vezels zo'n 45g per dag. Meestal als mijn darmen zo doen dan ga ik gewoon net zo lang watervasten tot ze een keer leeg zijn. Maar dat past niet zo goed in m'n "iets gebalanceerder gaan doen" idee 🤣

Lijkt mij sterk eigenlijk dat je met 45 gram vezels echt 6 liter nodig hebt om de boel door te spoelen. :dunno:

• #1.475
Lijkt mij sterk eigenlijk dat je met 45 gram vezels echt 6 liter nodig hebt om de boel door te spoelen. :dunno:
Tik gemiddeld meer dan 5L water weg op een trainingsdag. Rustdagen denk ik zo'n 4-4,5. Kan wel eens een keer een dag bijhouden hoeveel ik drink.

• #1.479
Hou hoeveel ik drink zelf ook niet bij en haal ook wel de 10+ keer per dag. Moet 's nachts ook altijd wel 1x pissen, dat is wel vervelend.
Ik stop sinds kort met drinken vanaf 18:30u (slaap van 20:00 tot 03:30u). Hoef sinds dat ik dat doe er in de nacht gelukkig nooit meer uit om te pissen.

Eet jij nog iets in het uur voordat je naar bed gaat?

Ik stop sinds kort met drinken vanaf 18:30u (slaap van 20:00 tot 03:30u). Hoef sinds dat ik dat doe er in de nacht gelukkig nooit meer uit om te pissen.
Ik train altijd in de avond rond 7 uur, drink dan nog 1 liter water. Ga wel rond 22.30 naar bed.
Eet jij nog iets in het uur voordat je naar bed gaat?
Op trainingsdagen eet ik na het trainen nog chocopops, meestal rond half 9-9uur. Op rustdagen 250gr kwark, ook rond die tijd.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven