MuscleMeat

Trainingslog PartyMarty

Peiling Peiling Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?

• Totaal stemmers
    37
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.481
Ik train altijd in de avond rond 7 uur, drink dan nog 1 liter water. Ga wel rond 22.30 naar bed.

Op trainingsdagen eet ik na het trainen nog chocopops, meestal rond half 9-9uur. Op rustdagen 250gr kwark, ook rond die tijd.
Kwark zit ook veel vocht in hè. Mensen die bijvoorbeeld kwark+fruit eten voor het slapengaan werken prima nog 2-3 glazen water aan vocht naar binnen :)

Kwark zit ook veel vocht in hè. Mensen die bijvoorbeeld kwark+fruit eten voor het slapengaan werken prima nog 2-3 glazen water aan vocht naar binnen :)
Daar verkijk je je op. dan moet je wel veel kwark in je mik douwen om 2-3 glazen water binnen te krijgen. De eenheid van 1 glas is 25cl

• #1.485
Precies. Fruit zoals meloen/blauwe bessen = 90% vocht.
Geen idee hoeveel vocht ik kwark zit, maar ik vermoed vrij veel.

Zie het regelmatig voorbij komen, mensen die klagen over 's nachts vaak eruit moeten om te pissen en dan zeggen ze "maar ik drink amper iets voordat ik naar bed ga", zonder dat ze beseffen dat ze met 400g fruit +500g kwark makkelijk over de 500-600ml vocht heen gaan. Schuiven ze die maaltijd 1,5u naar voren is het vaak verholpen daarna :)

Precies. Fruit zoals meloen/blauwe bessen = 90% vocht.
Geen idee hoeveel vocht ik kwark zit, maar ik vermoed vrij veel.

Zie het regelmatig voorbij komen, mensen die klagen over 's nachts vaak eruit moeten om te pissen en dan zeggen ze "maar ik drink amper iets voordat ik naar bed ga", zonder dat ze beseffen dat ze met 400g fruit +500g kwark makkelijk over de 500-600ml vocht heen gaan. Schuiven ze die maaltijd 1,5u naar voren is het vaak verholpen daarna :)
Dat verklaart mijn nachtelijk geplas...

Lekker aan de wandel. Heerlijk kan dat zijn vooral zo vroeg

Van een glas water wat je zondagavond drinkt voor het slapengaan, plas je alles pas in/over ~1 week tijd uit. De helft van het gedronken ben je met dag of 3 kwijt. Het is een mythe als je denkt dat het glas water wat jij om 23u drinkt, er om 3u-4u al uit komt als in de urine.(dit bij een gezond persoon) Wanneer je meer drinkt/vocht binnenkrijgt, moet je ook vaker plassen

• #1.492
'S ochtends vroeg in de polder..... mooi en stil. Opkomende zon op de dauw...
Klinkt helemaal top. Ik doe altijd half stad, half natuur :)
IMG20220723061244.jpg

Van een glas water wat je zondagavond drinkt voor het slapengaan, plas je alles pas in/over ~1 week tijd uit. De helft van het gedronken ben je met dag of 3 kwijt. Het is een mythe als je denkt dat het glas water wat jij om 23u drinkt, er om 3u-4u al uit komt als in de urine.(dit bij een gezond persoon) Wanneer je meer drinkt/vocht binnenkrijgt, moet je ook vaker plassen
Bullshit. Ik daag je uit dit met een artikel te onderbouwen dat gelabeld water gebruikt.

Bullshit. Ik daag je uit dit met een artikel te onderbouwen dat gelabeld water gebruikt.
Beste Neet, Het komt van een uroloog. maar voordat ik een andere uroloog zoek, wil ik eerst weten of en wat er bullshit is. Ik moet wel met iets komen om haar verhaal te ontkrachten natuurlijk.

Weenie hoor maar als ik een glas water drink moet t er een half uur later uit volgens mij.

• #1.499
Weenie hoor maar als ik een glas water drink moet t er een half uur later uit volgens mij.
Zit je de hele dag op de pot als je voldoende drinkt als Krachttrainer.
Elke plasbeurt is ~300/350ml. Dan zal ik me blaas maar eens trainen nakijken, want de inhoud van een glas water is 25cl. je lichaam neemt dit op, en is niet gelijk in half uur al 25cl urine. Door te ademen en zweten raak je ook vocht kwijt.

edit; als je langs het water loopt als hierboven moet je ook pissen 😉

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven