MuscleMeat

trainingslog T.M.O.S.

• Topic Starter Topic Starter
nee die heb ik allemaal opgegeten toen ik honger had :P

training ging niet gister dus ben maar naar de kroeg gegaan :zuip: :bierbang: :klink:

zo eerste kleine traininkje weer gehad!!!

squat
ww 55 10x, 75 8x, 95 4x,

set 117,5 5x5 record reps, record set

military press
staand uit schouders
ww met stang
set:
60 6x
65 6x
70 6x
75 6x
80 4x
85 3x
90 2x

biceps dumbbells boom greep
ww 22kg p/d 8x
set:
32kg p/d 3x6

wooooooooooosah

weer een lekkere training achter de rug!!!

deadlift

125 8x
150 8x
175 8x
200 8x
210 6x
220 4x

bankdrukken

ww 55 10x, 75 8x, 95 4x

set 115 5x4 record set

biceps stang
bull style

ww 55 10x

set 85 4x5 record set

op naar zaterdag hatseeeeeeeeeeeeeeee:zuip:

thx

nette gewichten kerel :)

hele nette stats kerel

Impressive military press.. gewoon strict? Zonder hulp van benen?

dank allemaal :D

@jesaja: ja die mp is zonder legdrive dus gewoon puur uit de schouders!

Erg netjes :D

Ik zie dat je ook uit Amsterdam komt.. waar train jij events?

Goeie stats! En squats zijn voor strongmen toch ook sowieso minder belangrijk dan deads en OH presses?

thx eq_909 ik vind squat tog wel redelijk belangrijk een goeie been kracht is nooit weg

@jesaja:ja klopt ik zie nu ook dat we allebij uit amsterdam komen!leuk.
ik train momenteel geen events maar ben wel bezig om een aantal onderdelen bij elkaar te krijgen zodat ik ze wel kan gaan trainen!!!

waar train jij dan en ga je ook voor sterkste man of richt jij je alleen op powerliften?

Is wel de bedoeling om meer de sterkste man kant op te gaan.. maar ik heb behalve farmer walks nog nooit evens gedaan.. dus powerlifter vond ik nu iets meer passen.. Maar ik wil zeker de strongman richting op.

ok dan mooi om te horen!!
weer een sterkste man erbij uit amsterdam, volgens mij was ik de eerste amsterdammer die meedeed aan een sterkste man wedstrijd (correct me if im wrong) in 2004 daarna zijn er nog een stuk of 8 bijgekomen maar daar heb ik niks meer van vernomen!dus mooi om er weer 1 bij te hebben.

misschien als ik tegen de tijd wat onderdelen heb dat we eens samen kunnen trainen misshien ook voor wedstrijden als je dat in je hoofd hebt om te doen.

btw wat zijn je powerlifting stats?

ok dan mooi om te horen!!
weer een sterkste man erbij uit amsterdam, volgens mij was ik de eerste amsterdammer die meedeed aan een sterkste man wedstrijd (correct me if im wrong) in 2004 daarna zijn er nog een stuk of 8 bijgekomen maar daar heb ik niks meer van vernomen!dus mooi om er weer 1 bij te hebben.

misschien als ik tegen de tijd wat onderdelen heb dat we eens samen kunnen trainen misshien ook voor wedstrijden als je dat in je hoofd hebt om te doen.

btw wat zijn je powerlifting stats?

120 bench
150+ fullsquat
~180 deadlift

Lijkt me nice ja! :D

goeie stats ;)

en cool moeten we tegen die tijd eens afspreken!!!
doe je ook mee aan de sterkste junior van nederland?of een andere wedstrijd dit jaar?

Neuh.. eerst nog even wat sterker worden :) Zat er wel aan te denken om volgend jaar in de amateur klasse mee te doen bij de sterkste man van Landsmeer.. Maar ik wil eerst even tenminste 1x echte events trainen zodat ik tenminste een beetje weet hoe alles voelt etc..

zo heb een zware training achter de rug dacht een paar keer dat ik dood ging maar helaas ik ben er nog!!totaal niet herstelt van maandag en dat is de voornaamste reden dat ik t erg zwaar had!

squat

ww 55 10x 75 8x 95 6x

set 120 5x5 record reps+record set

military press legdrive

ww stang 55 6x 75 6x

set 95 4x, 100 4x, 105 3x record reps jammer de vierde was net ff te zwaar!!

da waaaaast op naar zaterdag

goed bezig kerel:D

Sterke push press!

Terug
Naar boven