geertdv
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 236
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Screenshot van je eten is ook wel leuk om te zien! Goeie tren verder wel, lekker doorgepakt!
Nice DLmoest wel even lachen om de 1kg DB row van de vrouw achter je.

Zit trouwens ff je form terug te krijgen. DL, Squats vind ik er goed uitzien. Front squat ook maar is de manier hoe jij hem vasthoudt wel vol te houden? Lijkt me erg veel druk te staan op je armen..
Denk dat je bench ook wel iets dieper kan nog.
Edit:
Ik zie inderdaad bij je liftoff wel wat bolling in je rug.
Je isoleert je triceps alleen op donderdag, waarom ook niet op maandag erbij ?
Was ook beetje domme vraag achteraf, zal er de volgende deadlift sessie extra op letten! En anders maar wat gewicht droppen inderdaad!Ten aller tijden je core goed activeren. Merk je dat het te zwaar wordt dan haal je er 10 kg af en ga je opnieuw.
Waar stretch je voor? Merk je enigszins benefits?
Het zou vrij nutteloos moeten zijn namelijk.
Ben net 2 weekjes begonnen met stretchen, heel veel verschil merk ik (nu) nog niet. Maar ben wel echt een houtenplank als het om mobility gaat. Dus hoop wel enigszins verschil te gaan merken in de toekomst!
Dan zou ik eerder mobiliteitstraining aanraden, stretchen zelf is nutteloos. Doe eens wat extra warm up setjes bij je squat en ga lekker 5 seconden in de beneden positie van de squat zitten.
Zijn we weer!
Heb dit weekend niet gesport, en ook niet gelet op mijn eten. Dit komt omdat ik het weekend bij een vriend was. We zijn zaterdag de hele dag wezen mountainbiken op Ameland. Genoeg cardio gehad dus!
Vandaag wel weer gewoon naar de sportschool geweest om een UB sessie te knallen!
Warming-up:
Lat pulldown 1x20x35kg
Pushups 1x25herhalingen
Benchpress:
4x5x90kg
Incline dumbbell press:
3x10x32kg
Barbell row:
3x5x65kg
Lat pulldown:
4x6x70kg
Military press:
3x8x50kg
Barbell bicep curl:
4x6x30kg
Tricep pushdown:
3x10x10kg (armen om en om)
Afgesloten met 30 minuten loopband.
Haha, je had helemaal gelijk inderdaad! 32kg ging ook vrij easy!