Fitness Seller

Trainingslog van Vipex

Nice DL :) moest wel even lachen om de 1kg DB row van de vrouw achter je.

• Topic Starter Topic Starter
Screenshot van je eten is ook wel leuk om te zien! Goeie tren verder wel, lekker doorgepakt!

Thanks, vond het zelf ook wel een leuke/nuttige toevoeging!

Nice DL :) moest wel even lachen om de 1kg DB row van de vrouw achter je.

HAHA! Was mij na een aantal keren het filmpje te hebben bekeken nog niet eens opgevallen! :bow:
Vind je de uitvoering van de DL ook goed? Heb namelijk zelf soms het idee dat bij het optillen mijn rug wat te bol gaat staan.

Zit trouwens ff je form terug te krijgen. DL, Squats vind ik er goed uitzien. Front squat ook maar is de manier hoe jij hem vasthoudt wel vol te houden? Lijkt me erg veel druk te staan op je armen..

Denk dat je bench ook wel iets dieper kan nog.

Edit:

Ik zie inderdaad bij je liftoff wel wat bolling in je rug.

Je isoleert je triceps alleen op donderdag, waarom ook niet op maandag erbij ?

Zit trouwens ff je form terug te krijgen. DL, Squats vind ik er goed uitzien. Front squat ook maar is de manier hoe jij hem vasthoudt wel vol te houden? Lijkt me erg veel druk te staan op je armen..

Denk dat je bench ook wel iets dieper kan nog.

Edit:

Ik zie inderdaad bij je liftoff wel wat bolling in je rug.

Over de greep van front squat, inderdaad belastend. Nu viel het nog wel mee met 40kg. Was eerste keer dat ik deze oefening deed. Heb al even wat informatie gezocht om het de volgende keer beter te doen!

Deadlift: Ja dat viel mij ook al op, heb er niet echt last van. Zou het op langere periode schadelijk zijn denk je?

Je isoleert je triceps alleen op donderdag, waarom ook niet op maandag erbij ?

Kan maandag inderdaad ook wel een extra isolatieoefening erbij pakken, thanks!

• Like
Waarderingen: Inb4
Ten aller tijden je core goed activeren. Merk je dat het te zwaar wordt dan haal je er 10 kg af en ga je opnieuw.

Ten aller tijden je core goed activeren. Merk je dat het te zwaar wordt dan haal je er 10 kg af en ga je opnieuw.
Was ook beetje domme vraag achteraf, zal er de volgende deadlift sessie extra op letten! En anders maar wat gewicht droppen inderdaad!

Calorieën inname 21-8 (+-4000kcal)
Zijn uiteten geweest met de familie, heb 1,5 pizza shoarma en een ijsje gehad. Geen idee hoeveel kcal dit ongeveer zijn.
Helaas doet de site het niet waar ik mijn foto van MyFitnessPal in upload. Dus dan maar even zo:

Eiwitten: 236
Koolhydraten: 516
Suiker: 75
Vetten: 117

Normaal heb ik woensdag een rustdag met trainen, alleen aangezien ik zaterdag waarschijnlijk niet kan heb ik vandaag ook getraind. De training ging wel lekker. Sinds lange tijd weer eens getraind met geen nuchtere maag. Moet zeggen dat met een nuchter maag het wel beter gaat!

Incline bench press (smith):

1x12x80kg
2x12x82,5kg
1x9x82,5kg (fail)
Bench press:
1x8x80kg
1x6x80kg
1x8x70kg
Dumbbell flyes:
3x10x12kg
Seated rows:
4x10x51,5kg
Dumbbell rows:
3x12x28kg
Side raises:
4x8x12kg
Bicep dumbbell curls:
4x8x16kg
Tricep rope pushdown:
3x10x25kg

Afgesloten met 15 minuten upperbody strech.

Waar stretch je voor? Merk je enigszins benefits?
Het zou vrij nutteloos moeten zijn namelijk.

Waar stretch je voor? Merk je enigszins benefits?
Het zou vrij nutteloos moeten zijn namelijk.

Ben net 2 weekjes begonnen met stretchen, heel veel verschil merk ik (nu) nog niet. Maar ben wel echt een houtenplank als het om mobility gaat. Dus hoop wel enigszins verschil te gaan merken in de toekomst!

Ben net 2 weekjes begonnen met stretchen, heel veel verschil merk ik (nu) nog niet. Maar ben wel echt een houtenplank als het om mobility gaat. Dus hoop wel enigszins verschil te gaan merken in de toekomst!

Dan zou ik eerder mobiliteitstraining aanraden, stretchen zelf is nutteloos. Doe eens wat extra warm up setjes bij je squat en ga lekker 5 seconden in de beneden positie van de squat zitten.

Dan zou ik eerder mobiliteitstraining aanraden, stretchen zelf is nutteloos. Doe eens wat extra warm up setjes bij je squat en ga lekker 5 seconden in de beneden positie van de squat zitten.

Thanks! Klinkt goed, en gaat minder tijd in zitten! Ga ik volgende training doen

Goedemorgen!

Calorieen inname 23-8 (3638kcal)
2cpeyqd.jpg

Vandaag vroeg wezen sporten (half 9).
Heb nog spierpijn in mijn rug van het deadliften van dinsdag, dat was een dingentje bij het deadliften voor vandaag. Verder prima getraind.

Warming-up:
5 minuten loopband (5,5 helling)
20 airsquats

Front squats:
3x12x50kg
squats:
1x8x70kg (5sec rust onderin)
2x10x80kg
Deadlift:
1x8x100kg
Barbell lunges:
3x10x20kg
Legextensions:
4x12x65kg
Legcurls:
4x10x65kg
Seated calve reases:
2x20x130kg

Zijn we weer!

Heb dit weekend niet gesport, en ook niet gelet op mijn eten. Dit komt omdat ik het weekend bij een vriend was. We zijn zaterdag de hele dag wezen mountainbiken op Ameland. Genoeg cardio gehad dus!

Vandaag wel weer gewoon naar de sportschool geweest om een UB sessie te knallen!

Warming-up:
Lat pulldown 1x20x35kg
Pushups 1x25herhalingen

Benchpress:
4x5x90kg
Incline dumbbell press:
3x10x32kg
Barbell row:
3x5x65kg
Lat pulldown:
4x6x70kg
Military press:
3x8x50kg
Barbell bicep curl:
4x6x30kg
Tricep pushdown:
3x10x10kg (armen om en om)

Afgesloten met 30 minuten loopband.

Vandaag een heavy leggday gehad!

Calorieën inname 27-8-2018
2lnjlz8.jpg

Warming up:

5 minuten roeien

Deadlifts:
1x8x60kg
1x6x90kg
1x3x110kg
3x3x130kg

140kg zat er vandaag helaas niet in..

Squat:
1x3x120kg
3x5x110kg
1x4x110kg
Legpress:
1x10x130kg
4x12x140kg
Legcurl:
4x6x75kg
Seated calve raises:
3x20x130kg

Afgesloten met 30 minuten rustig tempo loopband!

Vanaf morgen is de sportschool tot zondag dicht. Dus dit moment maar gebruiken voor een rustperiode.

Zijn we weer!

Heb dit weekend niet gesport, en ook niet gelet op mijn eten. Dit komt omdat ik het weekend bij een vriend was. We zijn zaterdag de hele dag wezen mountainbiken op Ameland. Genoeg cardio gehad dus!

Vandaag wel weer gewoon naar de sportschool geweest om een UB sessie te knallen!

Warming-up:
Lat pulldown 1x20x35kg
Pushups 1x25herhalingen

Benchpress:
4x5x90kg
Incline dumbbell press:
3x10x32kg
Barbell row:
3x5x65kg
Lat pulldown:
4x6x70kg
Military press:
3x8x50kg
Barbell bicep curl:
4x6x30kg
Tricep pushdown:
3x10x10kg (armen om en om)

Afgesloten met 30 minuten loopband.

Zie je wel.

Na 4 dagen verplichte rust (sportschool gesloten) zijn we er weer met een upperbody training!

Benchpress:

4x5x90kg
Laatste setje ging moeizaam. Met behulp van spotter laatste rep ook nog gehaald.
Incline dumbbell press:
3x10x32kg
Barbell row:
3x5x70kg
Latt pulldown:
4x6x70kg
Military press:
Hier had ik vandaag echt moeite mee. Wilde niet en gewichten voelden zwaar aan.
1x8x50kg
1x5x50kg
1x10x40kg
Barbell dumbell curls:
1x6x20kg + lichte stang
2x6x22,5g + '' ''
Tricep dumbell kicks.
3x10x10kg
Tricep rope pushdown:
2x10x25kg

Over het algemeen wel tevreden met mijn training na 4 dagen geen training gehad te hebben.

Wat is een barbell dumbbell curl nou weer?

Terug
Naar boven