AndroidHealthClinic

Trainingslog (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

klote van die bench, I know the pain.... t hing denk ik in de lucht....

verder erg nette training! (zeker die BOR :eek:)
 
14-12-'05

Front squat
5x60
5x80
5x80
5x80
5x80
5x80

Deadlift
3x140
3x150
3x160
3x170

BB Hacksquat
6x140
6x140
6x140

Goodmorning
5x60
5x80
5x80
 
zware training kerel

goede deadlift, die 200 zit er al weer bijna in?
 
Geen idee, ik train op het moment niet om te maxen. Misschien als ik een training zin heb dat ik het dan probeer. 190 is al een mijlpaal voor me. 185 gaat omhoog en 190 blijft ste-vast liggen.
 
eduardjanssen zei:
Geen idee, ik train op het moment niet om te maxen. Misschien als ik een training zin heb dat ik het dan probeer. 190 is al een mijlpaal voor me. 185 gaat omhoog en 190 blijft ste-vast liggen.

- probeer je volume wat hoger te zetten (4~5 reps)
- probeer sumo-style, afgewisseld met SLDL
- maak jezelf boos, daarmeelukt het bij mij in ieder geval wel ( zeker als er veel sterke kerels bij staan te kijken ;) )


suc6 !
 
klusmier zei:
( zeker als er veel sterke kerels bij staan te kijken ;) )


suc6 !

Daar raak ik niet opgewonden van, zet er 3 geile wijven neer en ik DL 250KG voor je :D.

Thnx!
 
mooie training. over deadliften zou voorlopig nog ff niet maxxen. gewoon 3reps aan houden kijken of die zo ook omhoog schiet.grts
 
Klusmier donder nou eens op naar dat strand van je, je had ons een maand rust belooft.

At pret-voor-ed-in-bed: ok dan, ik max ook niet veel meer, ik houd reps ook wat hoger. Enige zure is dat mn handen continu brak zijn, dus mss binnenkort maar eens een strapsweek want hoe meer ik mn grip nodig heb en train hoe k*tter hij word
 
nofear train! zei:
Klusmier donder nou eens op naar dat strand van je, je had ons een maand rust belooft.

:p lekker puh !!
;)

ik ben allang blij dat ik internet heb, en vanaf morgen dagelijks in een hardcore sportschool kan trainen.............
 
Hoe bepaal je om zwaarder te gaan?

Als je al je setjes en reps haalt zonder vertraging in de beweging?
 
Netjes EJ! Mooi volume op de FS en lekkere load op de DL! Is die BB Hacksquat een beetje te doen?
 
Hoe bepaal je om zwaarder te gaan?

Als je al je setjes en reps haalt zonder vertraging in de beweging?

Ik weet het niet :p. Ik kijk het gewoon aan.

Netjes EJ! Mooi volume op de FS en lekkere load op de DL! Is die BB Hacksquat een beetje te doen?

Best pijnlijk op de achillespees, maar verder goed te doen.
 
Pijnlijk op de achillespees? Komt dat door de stretch of heb je een blessuretje?
 
eduardjanssen zei:
Daar raak ik niet opgewonden van, zet er 3 geile wijven neer en ik DL 250KG voor je :D.

Thnx!
Nee, jongen... je moet die stang met je handen optillen, niet met je derde been... :D

Die 130 bench komt wel. Als alles meteen in 1x zou lukken, is de lol er ook snel af. Als je die 130 straks hebt, voel je je waarschijnlijk veel trotser.
(ik gun het je van harte!)
 
Mighty zei:
Pijnlijk op de achillespees? Komt dat door de stretch of heb je een blessuretje?


Door de wrijving van de stang.


@Slettiebettie, :) thnx!
 
15-12-'05

Staande MP
6x60
6x60
6x60
6x60
6x60

Latpull down
10x80
10x80
10x80
10x80
10x80

DB benchpress
8x38
8x38
8x38
8x38
8x38

Up-right row
8x40
8x45
8x45
8x45
8x45

Shrugs
8x120
8x150
8x150
8x150
8x150

Side raises
8x36
8x36
8x36
8x30
 
ziet er goed uit, flink volume. Maar, 36kg sideraises? dude :nut:
 
die sides raises gaan nergens meer over, ik eis een filmpje waarin je side raises doet met 36k!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

over die staande mp: strek je dan je armen volledig?
ik doe die ook wel eens maar dan met smalle grip en vind het dan fijner om net niet helemaal mn armen te strekken.
 
Ja, armen volledig gestrekt. Was met een normale grip. Viel overigens wel weer zwaar om het staand te doen.

Side raises wil ik volgende keer proberen met 44KG (er zit niets anders tussen na de 36). Zal flink smokkelen worden :D.
 
Back
Naar boven