Armyofone92
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 79
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 8%
Ahh gossie jij hebt het zwaar.. Sexdromen met mooie vrouwen dat is echt te ernstig. Sterkte!
Haha thanks
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ahh gossie jij hebt het zwaar.. Sexdromen met mooie vrouwen dat is echt te ernstig. Sterkte!
Pff die tren dromen word je gek van, mijn vriendin maakt me serieus soms wakker omdat ik aan het schreeuwen ben haha. Ik zit nu ook aan de tren, ben al 8x uit dezelfde gevangenis gebroken. Gister nacht stond de boel in de hens, wist serieus de weg te vinden naar de uitgang![]()
Pff die tren dromen word je gek van, mijn vriendin maakt me serieus soms wakker omdat ik aan het schreeuwen ben haha. Ik zit nu ook aan de tren, ben al 8x uit dezelfde gevangenis gebroken. Gister nacht stond de boel in de hens, wist serieus de weg te vinden naar de uitgang![]()
Hahahahaahahahha lach me rot , die dromen lijken echt te gebeuren he.
Hoeveel zet je ?
Eigenaardig hoezeer het kan verschillen per persoon :-)
Zweten heb ik amper last van maar die wacko dromen komen heel bekend voor.
Sommige nachten amper 4 u slaap en toch vol energie tijdens t trainen.
Bij mn broer is t net omgekeerd, slaapt er vrij goed op maar zweet als een malle.
Van karakter ben ik eerder het onrustige type en hij de kalmte zelve.
Misschien dat het daar wat mee te maken heeft hoe je er op reageert...
Denk dat je, als je van nature, rustiger bent je misschien minder vatbaar bent voor
wacko dromen.

100mg ed lol, dat met die stats .... word hier met dag erger,mss ook nog je 1e kuur ?