XXL Nutrition

Tren en die gekke dromen ?

Bezoekers in dit topic

Pff die tren dromen word je gek van, mijn vriendin maakt me serieus soms wakker omdat ik aan het schreeuwen ben haha. Ik zit nu ook aan de tren, ben al 8x uit dezelfde gevangenis gebroken. Gister nacht stond de boel in de hens, wist serieus de weg te vinden naar de uitgang :roflol:
 
Pff die tren dromen word je gek van, mijn vriendin maakt me serieus soms wakker omdat ik aan het schreeuwen ben haha. Ik zit nu ook aan de tren, ben al 8x uit dezelfde gevangenis gebroken. Gister nacht stond de boel in de hens, wist serieus de weg te vinden naar de uitgang :roflol:

qWOo0Em.gif
 
Pff die tren dromen word je gek van, mijn vriendin maakt me serieus soms wakker omdat ik aan het schreeuwen ben haha. Ik zit nu ook aan de tren, ben al 8x uit dezelfde gevangenis gebroken. Gister nacht stond de boel in de hens, wist serieus de weg te vinden naar de uitgang :roflol:

Hahahahaahahahha lach me rot , die dromen lijken echt te gebeuren he.
Hoeveel zet je ?
 
Eigenaardig hoezeer het kan verschillen per persoon :-)
Zweten heb ik amper last van maar die wacko dromen komen heel bekend voor.
Sommige nachten amper 4 u slaap en toch vol energie tijdens t trainen.
Bij mn broer is t net omgekeerd, slaapt er vrij goed op maar zweet als een malle.

Van karakter ben ik eerder het onrustige type en hij de kalmte zelve.
Misschien dat het daar wat mee te maken heeft hoe je er op reageert...

Denk dat je, als je van nature, rustiger bent je misschien minder vatbaar bent voor
wacko dromen.
 
Eigenaardig hoezeer het kan verschillen per persoon :-)
Zweten heb ik amper last van maar die wacko dromen komen heel bekend voor.
Sommige nachten amper 4 u slaap en toch vol energie tijdens t trainen.
Bij mn broer is t net omgekeerd, slaapt er vrij goed op maar zweet als een malle.

Van karakter ben ik eerder het onrustige type en hij de kalmte zelve.
Misschien dat het daar wat mee te maken heeft hoe je er op reageert...

Denk dat je, als je van nature, rustiger bent je misschien minder vatbaar bent voor
wacko dromen.

Ja het maakt je meer van wie je van nature bent , het versterkt je eigenschappen merkbaar .
Nu heb ik dat ook , pak maar 4-6 uur slaap per dag en toch veel energie tijdens trainen .
Denk wel dat de resultaten beter zouden zijn als je 8-10 uur slaap pakt per dag.
Nu de zomer eraan komt gaat het zweten constant zijn , tijd voor een goeie airco thuis :D
 
Ik droom ook raar op tren, dat ik op een scooter allemaal ernstige ongelukken maak en dat iedereen half dood zegt dat t niet mijn schuld is en gewoon door mag rijden.
Of insane mass murders.
 
Ben net weer klaar met mijn blast op Tren. Begin me eindelijk weer een beetje "normaal" te voelen. Met Tren is het alsof je in een andere wereld leeft, blijft heavy en vaag spul. Alleen wel super lekker om een keihard en veiny fysiek te krijgen. Ik heb die vage dromen ook vaak dat je de ziekste dingen doet. En bijna elke dag wel het bed zeik en zeiknat.. :P
 
100mg ed lol, dat met die stats .... word hier met dag erger,mss ook nog je 1e kuur ?
 
Weer zo'n topic...
 
Tren dromen i love it!
Elke avond een nieuw avontuur.
 
100mg ed lol, dat met die stats .... word hier met dag erger,mss ook nog je 1e kuur ?

Nee me stats zijn niet up to date , 94 kg 9 % 1.84 m
Wat verwacht je dan , 140 kg 6% of ?
 
gaan sides en dosering gelijk op, verdubbelen bijvoorbeeld de sides van 300 naar 600? Puur nieuwsgierigheid.
mijn excuses voor de hijack ;)
 
Ik doe nu eerste keer tren en merk dat ik in m'n dromen nu dingen uit m'n verleden verwerk.en voel me supper oke relaxst vraag me nu ook eigenlijk af of er geen psychologe pillen hebben met de geestelijke werking van tren.denk dat dat sommige kan helpen.
 
Deze grote jongen achtervolgde mij in m'n laatste tren kuur.. Geen pretje kan ik je vertellen! En ik schrok vervolgens telkens wakker als ik viel :p

truck.jpg
 
Herinnerde me nooit zo'n dromen. Wel 's nachts keihard zweten en max 5u slaap.
 
Back
Naar boven