Fitness Seller

Tren en die gekke dromen ?

Bezoekers in dit topic

hmm.

als ik dit zo lees wel ik alleen maar meer aan de tren gaan :roflol:
 
Ik heb al rare dromen op gaba. Pas werd ik achterna gezeten door een katachtig dier in een zwembad.. toen ik niet meer kon ontkomen en het dier mij in mijn kuit beet schrok ik wakker, man man man.
 
Het zweten tijdens het trainen is echt irritant , het is overdreven veel . Wax op me haren smelt gewoon van lichaamstemperatuur en druipt zo me ogen in . Als er tips zouden zijn hoe je dit zweten kunt beperken ..
 
Het zweten tijdens het trainen is echt irritant , het is overdreven veel . Wax op me haren smelt gewoon van lichaamstemperatuur en druipt zo me ogen in . Als er tips zouden zijn hoe je dit zweten kunt beperken ..

Helaas geen tips voor je. Ik vond dit ook 1 van de grote nadelen van tren . Plus de geur van het zweet.

Je bent gewoon een wandelende waterval van buffel ruikend zweet. Ik moet dan toegeven dat ik het in de gym het nog het minst erg vond! Misschien een hoody dragen/pet om het zweet op te vangen. Of zo een hoofdband:D:D
 
Ik had totaal geen last van dromen.. zat op tren ace 150mg eod. Zweten alleen in mn slaap, en last van droge bek snachts. Had elke nacht volle shakebeker met water naast me staan omdat ik helemaal uitdroogde. En dan 's ochtends er lekker knetterhard bijstaan:D
 
Back
Naar boven