XXL Nutrition

Tren en slapen

3/5 ml ghb voor het slapen gaan, heb je in ieder geval 5/6 uur kwaliteitsslaap...

Ik zou er 12-15 ml. van maken. Gegarandeerd een lekkere slaap, hoewel je na 3 uur badend in het zweet wakker wordt, en de drang om bij te pakken onvermijdelijk wordt :p

Als sommigen onder jullie er andere (in mijn ogen verkeede) middelen voor nodig hebben om de Tren te neutraliseren, dan ben je ongeschikt voor Tren. Laten staan dus, punt uit :)

• Topic Starter Topic Starter
Gebruik nu een nieuw hooikoortsmedicijn en val echt zo in slaap en het heeft niet de bijwerkingen van Benzos

Welke dan ?

Ik zou er 12-15 ml. van maken. Gegarandeerd een lekkere slaap, hoewel je na 3 uur badend in het zweet wakker wordt, en de drang om bij te pakken onvermijdelijk wordt :p

Hahaha, tjah, bij sommigen onder ons is het wat minder, maar ik geloof dat wij hierdoor prima in slaap komen. Tenminste wanneer we niet wakker gemaakt worden door ongeruste mensen die je al een tijdje niet wakker kunnen krijgen... :cool::p

Je slaapt gewoon minder goed, maar dat moet je voor lief nemen. Eens in de zoveel tijd bijslapen met een pammetje of wat anders kan maar dagelijks is het zeker af te raden, bovenstaande ook trouwens ;)

en je vervolgens in een 24/7 cyclus beland omdat je trillend, zwetend en verrot wakker wordt. Geen goed plan dus!

Terug
Naar boven