- Waardering
- 27.792
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Dat is nog maar het begin 😉Die blik word nog bozer hoorde dat ik nu ook cardio op rustdagen moest en een lage dag erbij rip.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is nog maar het begin 😉Die blik word nog bozer hoorde dat ik nu ook cardio op rustdagen moest en een lage dag erbij rip.
Ik zit nog in de ontkennings fase

Jij kreeg ook last van test e pip toch?Weinig veranderd het echte dieeten gaat nu wel gebeuren, test afgelopen week iets verhoogd om die reden.
Alleen ipv test-e nu over op cyp, ik weet dat het een korte cruise was maar het is niet anders.
Gear nu:
500mg test-c
2iu gh
Jij kreeg ook last van test e pip toch?
Hoe bevalt c tegenover e voor jou? Ik wil zelf ook swappen om te kijken of het minder word..
Heeft wel met de ester te maken met test-e, er is een probleem met de test-e uit china.Pip wel of niet niks met de ester te maken. Wellicht alleen de olie waarin het wordt opgelost en het oplosmiddel dat gebruikt wordt.
Heeft alles met de ester te maken, ken zat mensen die problemen hadden met e waaronder ik. Na het overstappen op cyp waren bij iedereen alle problemen verholpen inclusief bij mezelf.Pip wel of niet niks met de ester te maken. Wellicht alleen de olie waarin het wordt opgelost en het oplosmiddel dat gebruikt wordt.
Heb geen pip tot nu toe (3 injecties).Jij kreeg ook last van test e pip toch?
Hoe bevalt c tegenover e voor jou? Ik wil zelf ook swappen om te kijken of het minder word..
Wel gek dat ik met Cyp nergens last van hebDe meeste C is ook gewoon E trouwens, als je geluk hebt![]()
En daarnet klaagde je nog over slaap apneus.
Nice, ik krijg binnenkort een mix van e/c 200/200. Erg benieuwd hoe dat gaat vallen. Dit keer met mct. Hopelijk niet zoveel als bij E
Toen ik zo dik was als jij snurkte ik
Waarschijnlijk niet nee maar je weet hoe het gaat in je hoofdTest verhoogd om die reden dat je gaat dieten. Prima natuurlijk, maar denk je echt dat je gaat verliezen op 300mg test-e naast de GH die je zet?
Snap wel dat het mentaal kan helpen![]()

400mg/ml ?Nice, ik krijg binnenkort een mix van e/c 200/200. Erg benieuwd hoe dat gaat vallen. Dit keer met mct. Hopelijk niet zoveel als bij E
Ik weet welke dat is ben alleen bang dat je wel pip gaat krijgen op die doseringen (en door de test-e erbij)Nice, ik krijg binnenkort een mix van e/c 200/200. Erg benieuwd hoe dat gaat vallen. Dit keer met mct. Hopelijk niet zoveel als bij E
En een hoop ethyl oleate wss400mg/ml ?
ik heb ooit zgn supertest gekocht 500mg/ml op de sticker, was werkelijk 462mg maar wel Pip. Was geen mct toen de tijd, maar ricinus.