Fitness Seller

Tren gangbang

Weinig veranderd het echte dieeten gaat nu wel gebeuren, test afgelopen week iets verhoogd om die reden.

Alleen ipv test-e nu over op cyp, ik weet dat het een korte cruise was maar het is niet anders.

Gear nu:
500mg test-c
2iu gh
Jij kreeg ook last van test e pip toch?

Hoe bevalt c tegenover e voor jou? Ik wil zelf ook swappen om te kijken of het minder word..

Test verhoogd om die reden dat je gaat dieten. Prima natuurlijk, maar denk je echt dat je gaat verliezen op 300mg test-e naast de GH die je zet?

Snap wel dat het mentaal kan helpen :p

Jij kreeg ook last van test e pip toch?

Hoe bevalt c tegenover e voor jou? Ik wil zelf ook swappen om te kijken of het minder word..

Pip wel of niet niks met de ester te maken. Wellicht alleen de olie waarin het wordt opgelost en het oplosmiddel dat gebruikt wordt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.946
Pip wel of niet niks met de ester te maken. Wellicht alleen de olie waarin het wordt opgelost en het oplosmiddel dat gebruikt wordt.
Heeft alles met de ester te maken, ken zat mensen die problemen hadden met e waaronder ik. Na het overstappen op cyp waren bij iedereen alle problemen verholpen inclusief bij mezelf.

• Like
Waarderingen: vntl
  • #2.948
Oke sorry jongens ik houd me bek wel weer

Overigens heb ik ook enorme last van PIP met test E terwijl C en Sust helemaal probleemloos gaan. Maar ik dacht altijd dat dit met olie te maken had en niet met de raw powders.

-

Laatst bewerkt:
De meeste C is ook gewoon E trouwens, als je geluk hebt :lol:

• #2.957
Test verhoogd om die reden dat je gaat dieten. Prima natuurlijk, maar denk je echt dat je gaat verliezen op 300mg test-e naast de GH die je zet?

Snap wel dat het mentaal kan helpen :p
Waarschijnlijk niet nee maar je weet hoe het gaat in je hoofd :roflol:

Nice, ik krijg binnenkort een mix van e/c 200/200. Erg benieuwd hoe dat gaat vallen. Dit keer met mct. Hopelijk niet zoveel als bij E
400mg/ml ?
ik heb ooit zgn supertest gekocht 500mg/ml op de sticker, was werkelijk 462mg maar wel Pip. Was geen mct toen de tijd, maar ricinus.

• #2.959
Nice, ik krijg binnenkort een mix van e/c 200/200. Erg benieuwd hoe dat gaat vallen. Dit keer met mct. Hopelijk niet zoveel als bij E
Ik weet welke dat is ben alleen bang dat je wel pip gaat krijgen op die doseringen (en door de test-e erbij)

• #2.960
Terug
Naar boven