MuscleMeat

Tren gangbang

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.981
Je zou toch zeggen dat als je bodybuilder bent en genoeg discipline hebt om een wedstrijd te draaien dat je ook genoeg discipline hebt om te stoppen met roken.
Jij hebt je ook al eens goed laten gaan met niet trainen en dik worden (depressief) je zou toch verwachten dat als je wedstrijden draait je genoeg discipline zou hebben om dat niet te laten gebeuren.

• #2.982
Hier nog aan toevoegen dat ik enorm verslavings gevoelig ben en ik niet kan uitleggen aan iemand die dit niet heeft het 'waarom'.

Hier nog aan toevoegen dat ik enorm verslavings gevoelig ben en ik niet kan uitleggen aan iemand die dit niet heeft het 'waarom'.

Ik ken geen bodybuilders die geen verslaving hebben, of dat nu middelen zijn, aandacht is, of eten, of hun eigen spiegelbeeld. Het gehalte van de pot die de ketel verwijt dat ie zwart ziet is dan ook van toepassing hier. Sowieso al die oneliners met denigrerende ondertoon, sad.

Denk je dat je zou kunnen stoppen met AAS of zou dit ook een probleem zijn (buiten dat je het nu niet wilt ofc)?

• Like
Waarderingen: vntl
Is voor een groot gedeelte ook genetisch bepaald. Ikzelf heb hier ook last van en zie dit ook bij overige familieleden.

Family studies that include identical twins, fraternal twins, adoptees, and siblings suggest that as much as half of a person's risk of becoming addicted to nicotine, alcohol, or other drugs depends on his or her genetic makeup

Ik heb eigenlijk al mn verslavingen kunnen shiften naar PED’s & Cafeïne :o
Maarja gram cafeïne per dag tov 20 sigaretten weegt ook wel goed op denk ik

Kan me er ook weinig bij voorstellen hoe zo'n verslaving is. Heb een periode wel gerookt en ook een periode dagelijks ghb gebruikt maar altijd van de ene op de andere dag kunnen stoppen. Bij phenibut dan lichamelijke klachten gehad, maar geestelijk niks.

Kan me er ook weinig bij voorstellen hoe zo'n verslaving is. Heb een periode wel gerookt en ook een periode dagelijks ghb gebruikt maar altijd van de ene op de andere dag kunnen stoppen. Bij phenibut dan lichamelijke klachten gehad, maar geestelijk niks.
Heb 7 jaar gerookt en ben cold turkey gestopt en maar 1 week last van gehad
Alcohol 2 jaar lang elke dag gedronken en dat langzaam afgebouwd en drink nu ook niet meer
Ook best lang geblowed, doe ik nu ook niet meer
Daarentegen zie ik mezelf dan nooit maar dan ook echt nooit meer stoppen met PED's
Denk sowieso als je verslavingsgevoelig bent je gewoon een andere verslaving gaat zoeken om de ene op te vullen en het echt knap lastig is om helemaal niets te doen
Ik stopte met roken --> ik ging meer drinken --> ik stopte met drinken --> ik ging meer blowen --> ik stopte met blowen --> ik ging meer gear gebruiken lol

Jij hebt je ook al eens goed laten gaan met niet trainen en dik worden (depressief) je zou toch verwachten dat als je wedstrijden draait je genoeg discipline zou hebben om dat niet te laten gebeuren.
Die discipline heb ik inmiddels wel, kusje 😘
Ik hoop ook dat je kunt stoppen met roken.
Was niet vervelend bedoeld maar als iemand zegt: "Ik ben 1 dag gestopt met..." moet ik altijd een beetje lachen.

• Heart
Misschien eens verdiepen in wat verslaving is, in general.
Je beredenering slaat namelijk kant noch wal en op zijn zachtst gezegd wat kort door de bocht.
Bodybuilding zoals jullie het doen is ook een verslaving aan genotsmiddelen.

• #2.991
Alcohol, ghb, phenibut zijn allemaal dingen waar ik totaal geen moeite mee heb. Afgelopen oudejaarsavond weer eens gedronken en ben er daarna ook meteen weer klaar mee.

Mijn top 3 is:
1. Nicotine
2. Wiet (lichamelijk, mentaal niet)
3. Stims (van a tot z)

• #2.992
  • #2.993
Is voor een groot gedeelte ook genetisch bepaald. Ikzelf heb hier ook last van en zie dit ook bij overige familieleden.

Family studies that include identical twins, fraternal twins, adoptees, and siblings suggest that as much as half of a person's risk of becoming addicted to nicotine, alcohol, or other drugs depends on his or her genetic makeup

Ik geloof wel dat het van mijn vaderskant komt dat idee had ik iig al jaren.

• #2.994
Denk je dat je zou kunnen stoppen met AAS of zou dit ook een probleem zijn (buiten dat je het nu niet wilt ofc)?
Ik zou wel mijn test kunnen verlagen naar 100mg in de week en stoppen met trainen. De stap geen testosteron in m'n lichaam en herstel voor waarschijnlijk een lange tijd schrikt me enorm af als ik eerlijk ben.

Hoezo stoppen met trainen:roflol:

Ik denk dat we allemaal wel dealen met verslavingen. Zo is mijn drang om meer gear te zetten ook steeds hoger geworden.
Mijn top 3 verslavingen:
1. Gear
2. Hasj
3. Stimulanten (gelukkig weet ik mezelf te beperken tot eens in de maand.)

• Like
Ik zou wel mijn test kunnen verlagen naar 100mg in de week en stoppen met trainen. De stap geen testosteron in m'n lichaam en herstel voor waarschijnlijk een lange tijd schrikt me enorm af als ik eerlijk ben.
Zou je minder moeite hebben met 't tiny worden? Dat lijkt me namelijk echt vreselijk.

Maak Dirk niet gek man, hij zit in voorbereiding nu !

• Heart
  • #3.000
Training van vanmorgen, flat press wat kracht weg maar kan ook een slechte dag zijn daarom een dropset nog er achteraan.

Hammerstrength pl flat press:
5x160
5x120 - 8x80 - 7x40
Hammerstrength incline:
10xleeg
10x40
10x50
10x60
10x70
10x90
Cable flyes:
9x25
Dipss:
10xbw
10xbw
10xbw +15
8xbw +30
Cardio:
25 min

Lijk iets harder met pomp voor m'n gevoel.

20230203_093556.jpg20230203_093530.jpg

Terug
Naar boven