- Waardering
- 7.098
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Thanks! Gaat echt stukken makkelijker de laatste tijd, nergens last van, geen pijntjes tijdens het lopen oid. Voelt goed.Ziet er goed uit, lekker tempo op die laatste 5 km.
Mijn ervaring is dat het lichaam toch wat gaat zeuren als je stevig aan het doorlopen bent, dat zijn mind games. Echte pijn, m.n. plotseling en/of scherp of aanhoudende pijn op een laag tempo is wel een aanwijzing die je niet moet negeren.Bij hardlopen mag je geen pijn hebben! En sowieso voor kracht niet te diep gaan. Rustig je rondjes lopen is wel top voor de vetverbranding en je gezondheid.
Merk zelf dat die conditie wel helpt harder te trainen in de sportschool etc.
Een keer een echt snelle 5km is prima, maar een halve marathon zo hard mogelijk is niet ideaal.
Melkzuur en afzien is wat erbij hoort. Dat is de pijn die ik niet bedoel. Beetje brandende voetzolen komen ook wel eens voorMijn ervaring is dat het lichaam toch wat gaat zeuren als je stevig aan het doorlopen bent, dat zijn mind games. Echte pijn, m.n. plotseling en/of scherp of aanhoudende pijn op een laag tempo is wel een aanwijzing die je niet moet negeren.
Duur en intensiteit zijn wel de varialen die in mijn ervaring bepalen hoeveel invloed het heeft op KT. LISS komt KT vaak ten goede als je de duur niet overdrijft.
Klopt. En dat tempo logt voor iedereen anders. Hoe beter getraind je bent in hardlopen, hoe sneller je in zone 1-2 loopt. En daar kun je prima vet in verbranden en je herstelt er vrij snel van.Dat is ook mijn ervaring, echt snel is voor mij 6,15 maar 10km op 7min doet veel meer voor m’n VP
.Wat prima is voor je conditie en vetverbranding.Voorlopig niet op de planning om meer dan dit te gaan doen, heb een tijdje geprobeerd om wat langere runs te doen, niks voor mij. Op een gegeven moment wel zonder al te veel problemen 7,5/8km kunnen rennen op laag tempo (6:30-7:00), dus de conditie is er wel. Ik ga proberen één a twee keer per week 5km te lopen op 5:30-6:00 om het allemaal wat op peil te houden. Focus blijft op KT.
.Thanks, dan eet ik rustig doorJe kan easy carbs zoals sinasappelsap gaan implementeren. Voor d rest maakt het geen donder uit of je naar 2,5g eiwit of 1,5g vet gaat.
Is van IronForce, bij @Fitness Seller gehaald. Volgens mij is dat nu Fortex, maat is een L dacht ik, dus XXL moet vast wel goed zijn

kl***zak. Die L zat mij als gegoten. Jij hebt een na laatste gaatje skinny boy 🤣Is van IronForce, bij @Fitness Seller gehaald. Volgens mij is dat nu Fortex, maat is een L dacht ik, dus XXL moet vast wel goed zijn![]()