Sammie64
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 415
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
Dank, dank. Ik werd gemist merk ik al
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank, dank. Ik werd gemist merk ik al
Ben lekker stronglifts aan het draaien, laag begonnen, zal jullie niet vervelen met de ontiegelijke saaie workouts

Jawel, verveel ons wel, niets mis met SLs als je er maar chins, pull ups, push ups en dips bijdoet.Ben lekker stronglifts aan het draaien, laag begonnen, zal jullie niet vervelen met de ontiegelijke saaie workouts![]()
Leuk man, ben ik zelf ook weer mee begonnen.Ben lekker stronglifts aan het draaien, laag begonnen, zal jullie niet vervelen met de ontiegelijke saaie workouts![]()
Eens, leuk om te lezen, ook al zijn de trainingen vrijwel altijd gelijk!Jawel, verveel ons wel, niets mis met SLs als je er maar chins, pull ups, push ups en dips bijdoet.
Tuurlijk wel, gooi maar neer hier. Kunnen we checken. Voor hetzelfde geld zit je maar een beetje te blowen in de stadBen lekker stronglifts aan het draaien, laag begonnen, zal jullie niet vervelen met de ontiegelijke saaie workouts![]()

Het een sluit het ander niet uitTuurlijk wel, gooi maar neer hier. Kunnen we checken. Voor hetzelfde geld zit je maar een beetje te blowen in de stad![]()
.True
YeeyNu we het toch over je longen kapotmaken hebben, vandaag 2 maanden gestopt met roken 🎉
(waarbij cannabinoiden wel/niet meetellen?)Ook mee “gestopt,” het echte roken dan, heb een vape aangeschaft als vervanger, nou moet ik wel zeggen dat ik deze ook nog maar enkele keren heb gebruikt, het is toch anders... Gebruik daarvan is dus ook een stuk minder geworden.True
Yeey(waarbij cannabinoiden wel/niet meetellen?)
x3x10)
.Ook met 3x pw trainen is een ub/lb mogelijk, als het soms 3x, soms 4x is of niet altijd op dezelfde dagen kan het zelfs flexibeler zijn.Planning is om stronglifts nog even door te trekken tot 100x5x5 squats, nog 5 trainingen dus. Dan over naar of UB/LB, mocht dat lastig worden met plannen dan 3x per week FB blijven doen, maar volume wat omhoog gooien.
Ik ga 3 of 4 keer per week trainen, de laatste twee zijn sowieso FB, de eerste is bij 3x trainen ook FB, bij 4x per week zijn de eerste twee UB en LB.Ook met 3x pw trainen is een ub/lb mogelijk, als het soms 3x, soms 4x is of niet altijd op dezelfde dagen kan het zelfs flexibeler zijn.
Waarom zou je de SL niet doortrekken zolang je makkelijk kan blijven verhogen?