MuscleMeat

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hoe gaat ie hier??

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.068
Tuurlijk wel, gooi maar neer hier. Kunnen we checken. Voor hetzelfde geld zit je maar een beetje te blowen in de stad :D
Het een sluit het ander niet uit ;).

Nu we het toch over je longen kapotmaken hebben, vandaag 2 maanden gestopt met roken 🎉

• #2.069
Voor de hardloop fans
@Mentat @ThuggishRuggish @Sparks79 als ik het goed heb;

FED4B242-8C00-45EF-A266-ADFF7F33B887.jpeg

AA6BE68E-12BD-4A9C-BD2F-D670FD45B8EF.jpeg

Dat gaat ook wel lekker. Maargoed, sinds de gyms weer open zijn staat het rennen natuurlijk op een laag pitje. Wil nog 1 a 2x per week 5km blijven rennen om het te onderhouden.

Beetje cardio is vooral goed voor je gezondheid, hart en longen enzo.

• #2.072
True

Yeey :cheer: (waarbij cannabinoiden wel/niet meetellen?)
Ook mee “gestopt,” het echte roken dan, heb een vape aangeschaft als vervanger, nou moet ik wel zeggen dat ik deze ook nog maar enkele keren heb gebruikt, het is toch anders... Gebruik daarvan is dus ook een stuk minder geworden.

• #2.073
Inmiddels is het allemaal wel weer acceptabel genoeg om te delen.

training van vandaag bij Northside Barbell

Main:

Squats 80x5x5
Bench 60x5x5
Deadlift 120x1x5

random pompjes:

superset
OHP 30x3x10 + Cable Rows (???x3x10)
Pull-ups 3x5 + Incline DB Press 20/27,5/25x3x10
Biceps en triceps ongeveer tot ik kon zwemmen in het zweet

BW eindelijk weer up naar stabiel iets boven de 86kg. Cals 4200-4300 per dag :).

• #2.074
Training van gisteren;

Squat 85x5x5 > vind ze nog vrij makkelijk aanvoelen, mag ook wel met die p*ssy gewichtjes, nog even doorknallen tot de 100, dan wordt het echt interessant
Bench 65x5x5 > meh, warm in de gym, benches bezet dus even moeten improviseren met een ander bankje in het squatrack. Achteraf wel OK dus.
Deadlift 130x1x5 > voelt nog wat onwennig, kracht is er zeker

BW: geen idee, lekker gegeten in ieder geval

• #2.075
Squat 87,5x5x5 > kon de form vandaag niet helemaal vinden, zag er imo allemaal slecht uit, maargoed, nog niet super zwaar dus knal nog ff lekker door
Bench 67,5x5x5 > okay
Pull-ups 3x5 > geen bb rows want onderlichaam is erg tight

Superset
Close grip bench 40x3x8-12
+Cable rows ??x3x8-12

Superset
Incline DB fly weetiknietmeerx3x20
+Facepulls ??x3x20

Superset
Hammer curls 12,5x3x15
+Tricep extensions ??x3x15
++Side raises 5x3x15

BW 87,1

Planning is om stronglifts nog even door te trekken tot 100x5x5 squats, nog 5 trainingen dus. Dan over naar of UB/LB, mocht dat lastig worden met plannen dan 3x per week FB blijven doen, maar volume wat omhoog gooien.

Laatst bewerkt:
  • #2.076
AADB0BEA-A0AE-413A-8B76-6B1B918E676E.png

Voor de geïnteresseerden; veel harder dan dit wil ik niet omhoog gaan in gewicht, voorlopig even rustig aan met de verhogingen, lijkt erop dat ik m’n draai weer gevonden heb :).

Planning is om stronglifts nog even door te trekken tot 100x5x5 squats, nog 5 trainingen dus. Dan over naar of UB/LB, mocht dat lastig worden met plannen dan 3x per week FB blijven doen, maar volume wat omhoog gooien.
Ook met 3x pw trainen is een ub/lb mogelijk, als het soms 3x, soms 4x is of niet altijd op dezelfde dagen kan het zelfs flexibeler zijn.

Waarom zou je de SL niet doortrekken zolang je makkelijk kan blijven verhogen?

• #2.078
Ook met 3x pw trainen is een ub/lb mogelijk, als het soms 3x, soms 4x is of niet altijd op dezelfde dagen kan het zelfs flexibeler zijn.

Waarom zou je de SL niet doortrekken zolang je makkelijk kan blijven verhogen?
Ik ga 3 of 4 keer per week trainen, de laatste twee zijn sowieso FB, de eerste is bij 3x trainen ook FB, bij 4x per week zijn de eerste twee UB en LB.

Het doel van SL was voor mij om de squat en bench weer goed te krijgen qua techniek en gevoel, dat is inmiddels gelukt. Nu is het zaak om het volume omhoog te gooien en meer variatie erin te brengen, ik denk dat SL daar tekort in schiet.

• #2.080
Squat 90x5x5 > form echt verschrikkelijk slecht imho, ff op letten, qua kracht nog easy te doen.
Bench 70x5x5 > wel heavy

cable rows 3x10
lat pulldown 3x10
incline bb press 3x10

moe dus naar huis 😴

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven