- Waardering
- 7.098
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe ben je achter de juiste maat gekomen? De fysio raadde mij ook wel een belt aan als het met de hernia weer beter gaat .....Is van IronForce, bij @Fitness Seller gehaald. Volgens mij is dat nu Fortex, maat is een L dacht ik, dus XXL moet vast wel goed zijn![]()
Taille opmeten en vanaf daar zoeken naar de juiste maat, staat meestal wel een tabel bij riemen. Zitten overigens zoveel gaatjes in dat er veel speling in zit, dus zo precies komt het niet.Hoe ben je achter de juiste maat gekomen? De fysio raadde mij ook wel een belt aan als het met de hernia weer beter gaat .....
Wel getraind, loggen niet waard, zometeen feesten, groetjes

Daar doe ik niet aan

Tfoeee
. Wel goed geslapen in ieder geval.
.Sterkte!Waarschijnlijk corona dus even niet trainen
groetjes
Stond op de planning voor vrijdag….Sterkte!
Je was toch al aan de beurt om een prik te halen?
.Kleine stapjes, vooral niet teveel, je bent weer begonnen da's al heel wat.Paar dagen “klachtenvrij” dus mezelf naar de gym geschopt.
wilde heen wandelen als warming up, niet gelukt, na 200 meter al bij een bushalte zitten wachten. Goed begin! Na 100m lopen en het beklimmen van de trap bij de entree maar even pauze ingelast, kapot.
pullups 3x5xbw
bench 3x10x60
leg press 3x12x??
ohp 3x10x30
machine row 3x10x??
hip abductor ofzo 2x25xfull stack > doe deze ivm last van heupen, denk dat dat een zwakke plek is, even wat versterken
armen pompwerk paar setjes
Merk wel wat wat betreft verlies van kracht. Ben een paar kilo afgevallen. Conditie is dramatisch en alles kostte heel veel moeite. Gezien ik nog paracetamol slik om de dag door te komen met betrekking tot rugpijn heb ik de zware compounds even gelaten voor wat het is, leek me niet verstandig.
training lijkt op papier niet zo boeiend maar mijn god wat was dit zwaar.
Ik ga m’n best doen, dat rustig opbouwen heb ik nogal moeite mee. Vooral mentaal is het een dingetje aan het worden, dit is na de lockdowns en Pfeiffer al de zoveelste tegenslag, had gehoopt nu een stuk verder te zijn in de opbouw. Maargoed, niks aan te doenKleine stapjes, vooral niet teveel, je bent weer begonnen da's al heel wat.
Conditie kan heel snel terugkomen.
. Enige wat ik kan is hard werken aan een comeback.