Fitness Seller

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.101
Random FB schema vanaf nu, volume omhoog gegooid.

Squat
100x3
110x3
100x3

Bench
55x5x10

lat pulldown / cable row / chest press (machine)
3x10

armen

• #2.103
Hoe ben je achter de juiste maat gekomen? De fysio raadde mij ook wel een belt aan als het met de hernia weer beter gaat .....
Taille opmeten en vanaf daar zoeken naar de juiste maat, staat meestal wel een tabel bij riemen. Zitten overigens zoveel gaatjes in dat er veel speling in zit, dus zo precies komt het niet.

• #2.109
Dipje weg proberen te trainen, gisteren veel gewandeld, amper kunnen eten, gezeur met OV, je kent het wel :roflol:. Wel goed geslapen in ieder geval.

afgelopen week lekker gefeest en buiten de deur gegeten, MyFitnessPal niet eens geopend, verrassend genoeg wel wat aangekomen :).

training van vandaag

deadlift
3x3x140

paused bench
3x3x70

pullups
3x5xbw

rack pulls boven de knie
3x10x100

ohp
3x12x30

cable rows + lat pulldown
2x12-10-8x??

rdl + chest fly
3x12x60
+3x20x??

biceps + triceps
2 sets tot failure

Training gered door het goede sfeertje, niet te druk, gezellig, paar 200+kg squats gezien, goed voor de energie

Laatst bewerkt:
Heb die belt besteld :D PR's kom er maar in.

• #2.114
Update;

Paar dagen goed ziek geweest, koorts, algehele malaise, bla bla bla. Nu alleen nog last van krachtverlies en vermoeidheid (en dat gaat best ver)

Inmiddels alweer een paar kilo afgevallen ondanks het blijven eten. Afgelopen weken trainen en eten zijn dus wel weer voor niets geweest :p.

ohja, smaak is weg, ruik ook niks meer, vet kut, groetjes

Laatst bewerkt:
  • #2.115
Inmiddels al een paar dagen uit quarantaine.

Vermoeidheid lijkt geen verbetering in te zitten. Elke handeling voelt zwaar en zelfs wat eten koken oid is een hele opgave. Het is wel van vergelijkbaar niveau als Pfeiffer, wat ik een paar maanden terug heb gehad.
Ik zou graag weer willen sporten maar kan er op dit moment nog niet aan denken.

Reuk en smaak ook nog geen verschil helaas, begint wel echt vervelend te worden.

Sterkte. Eerste paar weken is vaak het ergste. Hopelijk snel beter

Vervelend man. Ik hoop dat het snel verbetert, sterkte!

• #2.118
Paar dagen “klachtenvrij” dus mezelf naar de gym geschopt.

wilde heen wandelen als warming up, niet gelukt, na 200 meter al bij een bushalte zitten wachten. Goed begin! Na 100m lopen en het beklimmen van de trap bij de entree maar even pauze ingelast, kapot.

pullups 3x5xbw
bench 3x10x60
leg press 3x12x??

ohp 3x10x30
machine row 3x10x??
hip abductor ofzo 2x25xfull stack > doe deze ivm last van heupen, denk dat dat een zwakke plek is, even wat versterken

armen pompwerk paar setjes

Merk wel wat wat betreft verlies van kracht. Ben een paar kilo afgevallen. Conditie is dramatisch en alles kostte heel veel moeite. Gezien ik nog paracetamol slik om de dag door te komen met betrekking tot rugpijn heb ik de zware compounds even gelaten voor wat het is, leek me niet verstandig.

training lijkt op papier niet zo boeiend maar mijn god wat was dit zwaar.

Paar dagen “klachtenvrij” dus mezelf naar de gym geschopt.

wilde heen wandelen als warming up, niet gelukt, na 200 meter al bij een bushalte zitten wachten. Goed begin! Na 100m lopen en het beklimmen van de trap bij de entree maar even pauze ingelast, kapot.

pullups 3x5xbw
bench 3x10x60
leg press 3x12x??

ohp 3x10x30
machine row 3x10x??
hip abductor ofzo 2x25xfull stack > doe deze ivm last van heupen, denk dat dat een zwakke plek is, even wat versterken

armen pompwerk paar setjes

Merk wel wat wat betreft verlies van kracht. Ben een paar kilo afgevallen. Conditie is dramatisch en alles kostte heel veel moeite. Gezien ik nog paracetamol slik om de dag door te komen met betrekking tot rugpijn heb ik de zware compounds even gelaten voor wat het is, leek me niet verstandig.

training lijkt op papier niet zo boeiend maar mijn god wat was dit zwaar.
Kleine stapjes, vooral niet teveel, je bent weer begonnen da's al heel wat.

Conditie kan heel snel terugkomen.

• #2.120
Kleine stapjes, vooral niet teveel, je bent weer begonnen da's al heel wat.

Conditie kan heel snel terugkomen.
Ik ga m’n best doen, dat rustig opbouwen heb ik nogal moeite mee. Vooral mentaal is het een dingetje aan het worden, dit is na de lockdowns en Pfeiffer al de zoveelste tegenslag, had gehoopt nu een stuk verder te zijn in de opbouw. Maargoed, niks aan te doen :p. Enige wat ik kan is hard werken aan een comeback.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven