- Waardering
- 7.098
Is het alweer op?Nee maar moet eem wat dope hebben 😝😝
geintje gezelligtoch
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het alweer op?Nee maar moet eem wat dope hebben 😝😝
geintje gezelligtoch
Diezelfde avond 😆😆😆
Thanks! Normaal doe ik dit niet veel, maar met een nagenoeg lege gym en veel energie is het af en toe wel te doenZiet er goed uit, iedere keer een superset van een push en een pull![]()
. Probeer idd de balans te houden tussen push en pull, maakt het ook makkelijker qua spierconditieThanks! Normaal doe ik dit niet veel, maar met een nagenoeg lege gym en veel energie is het af en toe wel te doen. Probeer idd de balans te houden tussen push en pull, maakt het ook makkelijker qua spierconditie
Hardlopen heb ik laten gaan voor wat het is. Niet vanwege tijd of motivatie, maar vanwege energieverbruik. Ik heb elke dag al moeite om mijn onderhoud überhaupt aan te tikken wat betreft calorie-inname, wanneer ik ook nog 2/3x per week ga hardlopen is het gewoon zo moeilijk om nog eens gains te maken in de gym, daar ligt op het moment toch echt mijn prioriteit.

Voorlopig nog geen last vanSnap ik. Als je van het kleinste beetje luxe al een dad-bod krijgt is het een ander verhaal![]()
.91,5 vanochtend. Nog steeds skinny

Doe m’n best, cals zitten op minimaal 4500 per dag, meestal richting de 5000 😢
Wow man, wat een calorieen. Dat zal best proppen zijn, blijft raar dat er zo'n verschil tussen mensen zit....Doe m’n best, cals zitten op minimaal 4500 per dag, meestal richting de 5000 😢