Fitness Seller

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.144
Treen van vandaag

Pullups
8-6-6 > PR

Bench
72,5x8 > PR
72,5x8
72,5x7

Rack Pulls
60x10
80x10
90x10
100x10
110x10
120x10

DB OHP
24x10
24x9
24x6

wel prima, niks bijzonders

Laatst bewerkt:
  • #2.145
Treen

squat
warming up

(door m’n rug gegaan tijdens de warming up dus ja, dit was de training)

hoop dat ik snel weer kan lopen groetjes

• #2.146
Update

dikke powerlifter worden gaat lastig zo, nog redelijk veel last van de rug op bepaalde momenten. Tis er echt goed ingeschoten iig. Ik heb mijn calorieën wat omlaag gegooid, ben nu wat meer aan het wandelen en ik ben deze week twee keer naar de gym geweest om wat stretches te doen, wel onder invloed van 1000mg paracetamol en 400mg ibuprofen. Hoop na het weekend weer wat kleine oefeningen op te kunnen pakken, de week erna alweer op vakantie voor 1,5 week, trainen zal er daar ook niet inzitten :roflol:

Probeer eens wat deadlifts met bescheiden gewicht (30-40 kg of zo) om het eruit te stretchen. Natuurlijk alleen als het goed voelt.

• #2.148
Probeer eens wat deadlifts met bescheiden gewicht (30-40 kg of zo) om het eruit te stretchen. Natuurlijk alleen als het goed voelt.
Misschien is dit een hele goede tip, maar dat durf ik op dit moment nog écht niet aan. Ik rol (letterlijk) al met moeite uit bed.

• #2.149
Ben eens naar de basic fit gegaan

maarliefst 40kg gedeadlift
20kg gesquat
hyperextensions met bodyweight

allemaal zonder pijn, wel vals gespeeld en onder invloed van paracetamol en ibuprofen getraind

helemaal kut

groetjes

• Like
Waarderingen: Apw
Ben eens naar de basic fit gegaan

maarliefst 40kg gedeadlift
20kg gesquat
hyperextensions met bodyweight

allemaal zonder pijn, wel vals gespeeld en onder invloed van paracetamol en ibuprofen getraind

helemaal kut

groetjes
Nou, wacht het nog even af. Misschien is het toch een beetje losgekomen, puntje voor het proberen. Maar kut blijft het, een vastzittende rug :(

• #2.152
Pullups
6-5-5xbw

Bench
60x10
65x10
70x9 > was even proberen, nagenoeg geen pijn gehad aan de rug in ieder geval :)

DB Shrugs
34x12
34x12
34x12

Machine chest press
Paar setjes pompen

Facepulls
Paar setjes pompen

Gisteren hele dag op een houten bankje zonder rugleuning gezeten bij de Sterkste man van Nederland, dat in combinatie met het door de rug gaan vorige week heeft geleid tot een rug die redelijk vast zat vanochtend. Alsnog wel een OK training gehad, beetje kracht verloren door een week wat minder goed eten en nauwelijks bewegen.

• #2.153
Herstel van de rug gaat goed. Heb al weer een paar keer getraind. Squatschoenen vandaag ook vergeten dus weer op flats.

squat
40x5
50x5
60x5

incline bp
40x12
50x10
60x10 (VPR)

bb rows
40x15
50x10
50x10

paar setjes pomp verkrijgen in de armen en lats

Afgelopen week weinig gepushed qua gewichten, enige lichtpuntje was een volume PR op de OHP, 50kg voor 10 reps.
Volgende week ga ik op vakantie, dus zal er wat betreft trainen niks van komen (wel veel eten).

60 voor reps is toch weer lekker man

• #2.155
Lange dag gehad, helemaal gesloopt, pasje uitgeleend dus geen training op de planning. Toch last minute nog een pasje van iemand kunnen lenen om te kunnen trainen :roflol:.

Aangezien ik woensdag op vakantie ga durf ik het risico niet te nemen om zware compounds te doen, dus lekker “isoleren” voor zover een powerlifter dat kan.

DB Incline Press
30x8
32x8
34x7 > voor zover ik weet allemaal PRs

Close Grip Bench
60x10-8-6

Chest press machine
2 setjes max reps tot in de borst aan toe :fire:.

Side raises
2 setjes max reps

tricep extensions
1 dropset

Vandaag ruim 20k stappen gezet, cals vandaag daarom 6000, de rest van de week op 4500 en in de vakantie, geen idee, ga niks tracken

Laatst bewerkt:
  • #2.157
Das best veul.
Komt er al weer wat fatsoenlijke massa aan?
Vandaag is wel uitzonderlijk met inmiddels 25k stappen en ongeveer een uur op de fiets. Die 4500 die ik normaal wegwerk zorgt er tegenwoordig voor dat ik op gewicht (88-89kg) blijf. Gelukkig alweer wat aangekomen sinds de setback van Pfeiffer en daarna nog Corona. Met verhogen ben ik nu nog even voorzichtig. Het collegejaar gaat binnenkort weer beginnen en ik wil het eerst even aankijken voor wat betreft het ritme dat ik moet gaan vinden. Dan doel ik op de balans tussen werk, studie, sociale contacten, relatie, sporten, etc etc. Mocht ik ergens nog tijd vinden om 4-5x per week te trainen dan zullen de calorieën met een paar tussenstappen waarschijnlijk naar de 5000 gaan.

• #2.158
Pullups
3x6xbw

Deadlift sumo
100x3
110x3
120x3

Leg Press
machine + 100x10
+125x10
+160x10
+200x10 :fire:

Machine rows
Latprayer
Curls

• #2.159
Laatste treen voor vakantie

Bench opgewerkt naar een single op 85kg, paused (lange tijd niet gedaan).
Back off setje 75x6 touch en go.

Squats, schoenen niet mee en nog een beetje voorzichtig met de rug natuurlijk, op flats;
60x5
70x5
80x5
90x5
100x5
100x5
100x5
was wel okay, kracht zit wel meer in, even wennen op converses, diepte wel goed :).

Push presses
40x5
3x5x50 :D

Pullups
Machine rows

Laatste treen voor vakantie

Bench opgewerkt naar een single op 85kg, paused (lange tijd niet gedaan).
Back off setje 75x6 touch en go.

Squats, schoenen niet mee en nog een beetje voorzichtig met de rug natuurlijk, op flats;
60x5
70x5
80x5
90x5
100x5
100x5
100x5
was wel okay, kracht zit wel meer in, even wennen op converses, diepte wel goed :).

Push presses
40x5
3x5x50 :D

Pullups
Machine rows
Waar ga je naartoe?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven