AndroidHealthClinic

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.481
Eens, qua gemak ideaal maar los is 't wel goedkoper. Net waar je meer waarde aan hecht. Verder is de hele JP lijn wel goed aan health supps.
Vind het maar een gedoe om alle onderdelen los uit te zoeken en te kopen, betaal liever wat meer. Lijkt me trouwens ook dat je dit soort supps in bepaalde periodes van de bulk (niet year round iig) neemt?

Meet altijd nuchter, op het dunste punt, zo een 5cm boven de navel in mijn geval. Op de navel zelf is het wat breder, zo een 4-5cm.

Is het overigens niet “logisch” dat mijn waist (als lange ecto) smaller is dan iemand die bijv. 1.80m is?
Het moet tussen je zwevende rib en bovenkant heupbot, dan kom je idd iets lager uit.

Alles is relatief aan je lengte, maar een zelfde middelomtrek lijkt bij een langer iemand natuurlijk optisch smaller.

Hoe heb je precies gemeten?

• #2.485
Laatst bewerkt:
“Gewoon” met een druppel bloed uit de vingertop.

Gisteren dagje low carb gedaan, totaal 69g
-> nuchter (12u) op 6.1mmol/l
Dat is goed toch, tikje hoog in de normaal range, maar net te laag om het pre-diabetes te noemen. Maar gewoon afspraak bij HA maken als je er zorgen om maakt.

• #2.487
Dat is goed toch, tikje hoog in de normaal range, maar net te laag om het pre-diabetes te noemen. Maar gewoon afspraak bij HA maken als je er zorgen om maakt.
Afspraak bij HA staat, benieuwd wat die te zeggen heeft. Waarde vanochtend vind ik lastig om te zeggen, na een uur of 16u zonder carbs nog steeds hoog in de range zitten :shrug: .

• #2.490
Volgens mij hoor je o.a water te drinken en een beetje te hebben bewogen voor de meting. Zo doe ik 't iig wel sltijd haha.

Hydrateren (water en zout) zorgt inderdaad voor een lagere uitslag
Check, heb sowieso het eerste uur na wake-up wel een liter water in m’n systeem. Minimaal een halve liter water voor het meten in ieder geval.

Drink overigens sowieso 4-5l per dag, helemaal wanneer het boven de 20 graden is.

Hydrateren is niet alleen water drinken. Je wilt ook genoeg elektrolyten binnen krijgen

• #2.492
bw 89.5

bench
3x3x90

incline smith (45 graden)
3x12x70

seated plate loaded press
2x10x60

push press (random)
paar triples met 60kg

chest fly
2 sets hoog
2 sets laag

close grip bench
dips
smith jm press

• #2.495
Training @Basic fit, kutleven
bw 89.3

pullups
2x10xbw

bb row
2x8x80

plate loaded pulldown
shrugs
horizontal row
rear delts / biceps random

loggen heeft toch niet zoveel zin vandaag, kom hier ~eens per kwartaal.

• #2.496
+30min cardio

• #2.497
gezien m’n matige progressie wat betreft size en trainingsgewichten, heb ik besloten de cut maar eens tot een einde te brengen. Ik maak deze week nog af, dan heb ik er 12 (volgens mij) op zitten. Kilootje of 11 kwijtgeraakt, redelijk tevreden met het resultaat, al had ik wel verwacht dat ik een stuk droger zou zijn op dit gewicht.

Komende weken terugbouwen naar onderhoud. Zal er vanaf maandag 500cal bij optellen en dan de weegschaal (eigenlijk vooral spiegel) in de gaten houden. Cardio blijf ik er wel inhouden (althans, dat is het plan), denk dat dat wel goed voor me is.

• #2.500
Even snel benen getraind voor school, andere gym, gewichten niet bijgehouden.

Bw 89.5
Cardio 30min

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven