MuscleMeat

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.461
76cm waist op jouw gewicht en lengte is echt goed man, op welke hoogte meet je?
Meet altijd nuchter, op het dunste punt, zo een 5cm boven de navel in mijn geval. Op de navel zelf is het wat breder, zo een 4-5cm.

Is het overigens niet “logisch” dat mijn waist (als lange ecto) smaller is dan iemand die bijv. 1.80m is?

Meet altijd nuchter, op het dunste punt, zo een 5cm boven de navel in mijn geval. Op de navel zelf is het wat breder, zo een 4-5cm.

Is het overigens niet “logisch” dat mijn waist (als lange ecto) smaller is dan iemand die bijv. 1.80m is?
Nee want ik was ooit ook ecto maar heb een waist van plus 100cm.

• #2.465
bw 89.3

pullups
2x10xbw

rack pulls boven knie
2x8x160

close grip lat pulldown
10x66
2x8x79

cable rows
2x10x32 (horizontaal)
2x15x36 (chest supp)
2x15x18 (incline)

side + rear delts
2x20

pullovers + rear delts
2x20

incline db row (trap focused)
2xmax

biceps random oefeningen
geen cardio

• #2.466
onder de 6 is beter, maar 6.5 is niet slecht
Gisteren en vanochtend eens even paar keer geprikt

13-05-2023 / 7:30 / 6.5 / Nuchter
13-05-2023 / 13:30 / 7.0 / 2u na maaltijd met 44g carbs (rijstwafels)
13-05-2023 / 20:00 / 7.0 / 2u na maaltijd met 50g carbs (rijst)
Totaal 2303 cal met 164g carbs

14-05-2023 / 7:30 / 6.4 / Nuchter
14-05-2023 / 10:30 / 5.9 / Na sporten op een lege maag (enkel PWO)

So far geen touw aan vast te knopen, waarden overdag lijken wel oké (?), maandag maar eens bellen voor een meting m.b.t. HbA1c waarde (@TallAndSmal thanks voor de tip).
Vandaag eens low carb (69g totaal) proberen, ben benieuwd of dat invloed heeft op nuchtere uitkomst morgenvroeg.

De waarden die ik aangeef zijn nuchter. waarden overdag od mogen hoger liggen. staat oa hier ook beschreven.

• #2.468
De waarden die ik aangeef zijn nuchter. waarden overdag od mogen hoger liggen. staat oa hier ook beschreven.
Had het gelezen inderdaad. Apart is dat nuchtere waarde dus in het "voorstadium" van diabetes ligt (6.1-6.9), maar de waarden overdag niet (zelfs onder de <7.8).

Moet ik wel bij vermelden dat ik nu, met <200g carbs per dag, ruim onder de helft zit van wat ik normaal (op onderhoud) naar binnen werk.

Over langere tijd genomen is dat,. Daarom is het ook van belang te blijven bijhouden

Gisteren en vanochtend eens even paar keer geprikt

13-05-2023 / 7:30 / 6.5 / Nuchter
13-05-2023 / 13:30 / 7.0 / 2u na maaltijd met 44g carbs (rijstwafels)
13-05-2023 / 20:00 / 7.0 / 2u na maaltijd met 50g carbs (rijst)
Totaal 2303 cal met 164g carbs

14-05-2023 / 7:30 / 6.4 / Nuchter
14-05-2023 / 10:30 / 5.9 / Na sporten op een lege maag (enkel PWO)

So far geen touw aan vast te knopen, waarden overdag lijken wel oké (?), maandag maar eens bellen voor een meting m.b.t. HbA1c waarde (@TallAndSmal thanks voor de tip).
Vandaag eens low carb (69g totaal) proberen, ben benieuwd of dat invloed heeft op nuchtere uitkomst morgenvroeg.
Tijdje bijhouden. Zolang je waardes na 't eten niet slecht zijn zit je voor zover ik weet niet in 't pre-diabetes stadium. Zo uit m'n hoofd heet het dawn effect en dat hebben best veel mensen. Ikzelf ook maar omdat ik wel hgh en insuline gebruik wilde ik alsnog dat m'n ochtendwaardes goed zijn dus neem ik 800 mg slow release metformine Voor get slapen gaan. Maar voor zover mijn kennis reikt is dat bij jou niet zo nodig. Maar dat laat ik graag over aan de meer geleerden hier.

Tijdens prep zat ik binnen een uur na eten alweer op 3.6 :')
Herkenbaar haha. Niet in prep dan maar in de rebound van m'n laatste cut zette ik 8 iu insuline bij m'n pre workout meal en ging ik na m'n pre en intra met in totaal 240 carbs alsnog bijna hypo thuis :')

• Like
Waarderingen: vntl
  • #2.474
Tijdje bijhouden. Zolang je waardes na 't eten niet slecht zijn zit je voor zover ik weet niet in 't pre-diabetes stadium. Zo uit m'n hoofd heet het dawn effect en dat hebben best veel mensen. Ikzelf ook maar omdat ik wel hgh en insuline gebruik wilde ik alsnog dat m'n ochtendwaardes goed zijn dus neem ik 800 mg slow release metformine Voor get slapen gaan. Maar voor zover mijn kennis reikt is dat bij jou niet zo nodig. Maar dat laat ik graag over aan de meer geleerden hier.
Thanks, wellicht dat suppleren met verlagende middelen in de bulk wel handig kan zijn, maar dat zal wel in overleg met HA gaan.

Herkenbaar haha. Niet in prep dan maar in de rebound van m'n laatste cut zette ik 8 iu insuline bij m'n pre workout meal en ging ik na m'n pre en intra met in totaal 240 carbs alsnog bijna hypo thuis :')
Ik heb dat altijd met novorapid, ik zet met m'n pre workout meal die eigenlijk al genoeg carbs bevat en dan intra en postworkout meal en dan toch vaak een uur na die een hypo :')

• #2.477
Er zijn natuurlijk ook zat supps die je kunt gebruiken zoals chroom, R-ala, berberine. Fasted cardio kan ook goed helpen.
Train eigenlijk altijd fasted, chroom en R-als nooit van gehoord, zal eens wat research doen wat dat betreft. Berberine is misschien wel goed om voor de bulk sowieso in huis te halen :).

Train eigenlijk altijd fasted, chroom en R-als nooit van gehoord, zal eens wat research doen wat dat betreft. Berberine is misschien wel goed om voor de bulk sowieso in huis te halen :).
In een mix zoals Insure van JP zitten al deze middelen. Makkelijker kan niet

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven