Fitness Seller

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goed plan, en goed vast houden aan het principe van de progressieve overload. Je zult versteld staan wat je daarmee op kan bouwen. Hoewel het een op kracht gebaseerd principe is bouw je er ook een mooi lichaam mee ben ik al wel achter gekomen.

Ben het er niet helemaal mee eens. Ik weet niet wat je vp is, maar als je straks veel te hoge vp en je wilt nog eens afvallen ben je veel langer bezig. Met alle gevolgen van dien, want wat ik helaas merkte was dat mijn motivatie ook compleet verdween na langere cut. Uiteindelijk ben ik veel massa verloren doordat ik niet meer goed op mn voeding lette en minder ging trainen. Wil niet zeggen dat jij hetzelfde hebt, maar ben het niet altijd eens met de algemene mening op het forum dat je maar vollop moet bulken als beginner en maar vet moet worden.

• Topic Starter Topic Starter
Ben het er niet helemaal mee eens. Ik weet niet wat je vp is, maar als je straks veel te hoge vp en je wilt nog eens afvallen ben je veel langer bezig. Met alle gevolgen van dien, want wat ik helaas merkte was dat mijn motivatie ook compleet verdween na langere cut. Uiteindelijk ben ik veel massa verloren doordat ik niet meer goed op mn voeding lette en minder ging trainen. Wil niet zeggen dat jij hetzelfde hebt, maar ben het niet altijd eens met de algemene mening op het forum dat je maar vollop moet bulken als beginner en maar vet moet worden.

Vp is momenteel niet al te hoog meer, alleen nog wat vet op de onderste abs en benen. De rest (schouders, bovenrug, borst) is vrij droog.

Wil niet zeggen dat jij hetzelfde hebt, maar ben het niet altijd eens met de algemene mening op het forum dat je maar vollop moet bulken als beginner en maar vet moet worden.
klein beetje nuance aanbrengen hier
bulken is niet vet worden maar zwaarder worden
en het is toch echt ''the way to go'' dat als je sterker wilt worden en wat kwalitatieve/functionele massa wilt aanzetten zal moeten bulken, en het liefst heel rustig maar voor een wat langere tijd.
iedere keer een paar kilo bulken en dan weer een paar kilo cutten brengt je op termijn helemaal niks.
als je steeds wat zwaarder kan worden met toename van kracht, weet je dat het goed zit
die abs en adertjes blijven echt wel op hun plek zitten, die toveren jullie jonkies zo weer tevoorschijn.

Laatst bewerkt:
Helemaal eens met Droopyy. Bulken betekend idd niet als een malle gaan vreten, en daarbij, iemand die 1.93M lang is en 85kg weegt kan best wat massa gebruiken dus een cut lijkt me dan niet echt nodig. Daarbij hebben we als beginner ook nog eens meer mogelijkheden t.a.v. het omzetten van vet in spieren, dus zeker als beginner die geen overgewicht of een extreme vp heeft zou ik lekker gewoon op ten minste onderhoud blijven eten (en liever er net wat boven) en gewoon zorgen dat je in kracht groeit. Dan ben ik er van overtuigt dat het echt wel goed komt. Nu is natuurlijk niet ieder lichaam hetzelfde en ik kan slechts uit eigen ervaring spreken maar in mijn geval werkt het perfect.

Daarbij hebben we als beginner ook nog eens meer mogelijkheden t.a.v. het omzetten van vet in spieren,
dat kan helaas niet :)
je kan geen vet omzetten in spieren, je kan als beginner wel gelijktijdig vet verliezen en spier aanzetten maar dat is toch meestal maar een korte periode.

dat kan helaas niet :)
je kan geen vet omzetten in spieren, je kan als beginner wel gelijktijdig vet verliezen en spier aanzetten maar dat is toch meestal maar een korte periode.

Dat was ook een beetje waar ik op doelde. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe lang je gebruik kan maken van die periode, bij mij werkt het in ieder geval nog steeds.

klein beetje nuance aanbrengen hier
bulken is niet vet worden maar zwaarder worden
en het is toch echt ''the way to go'' dat als je sterker wilt worden en wat kwalitatieve/functionele massa wilt aanzetten zal moeten bulken, en het liefst heel rustig maar voor een wat langere tijd.
iedere keer een paar kilo bulken en dan weer een paar kilo cutten brengt je op termijn helemaal niks.
als je steeds wat zwaarder kan worden met toename van kracht, weet je dat het goed zit
die abs en adertjes blijven echt wel op hun plek zitten, die toveren jullie jonkies zo weer tevoorschijn.

Wellicht wat nuance inderdaad. Ik dacht dat ts al een hogere vp had, dan vind ik het niet verantwoord om te blijven bulken tot een vp van boven de 20+. Dit had ik wat duidelijker moeten neerzetten.

Training van vandaag

Deadlift 120x3 > maar eens weer conventional geprobeerd
Mobility werk + leg press (+70kg)x4x6 > zwaar!
Leg extensions > beetje pompen
Bench T&G > 60x7,6,5,4,3,2,1
Incline DB press SS incline flys > 16x3x8 SS 8x3x8 hoge TUT en MMC, laag gewicht
Band pullaparts

Niks bijzonders vandaag, weer flink wat meters gemaakt op werk.

Calorieën op 2800, voelt toch wel weer lekkerder dan die 2200, ook al is het 'maar' 600 hoger.

Vandaag middagje aan het leren, avond aan het werk.

Morgenmiddag trainen :flexbiceps:

Vandaag beetje UB getraind. Komende 2/3 weken wordt erg rommelig, maar probeer hier en daar een training mee te pakken. Vandaar is het gewoon nu afwijken van het schema tot de toetsweek over is.

Ik weet dat ik bijvoorbeeld maandag, dinsdag en vrijdag niet kan trainen (maandag volgende week ook niet). Wat inhoud dat woensdag en donderdag wel vrij zijn = UB/LB aanpakken.

Begonnen met een Bench PR, 75kg T&G, zonder belt / wrist wraps.
OHP gewicht, reps, sets, geen idee meer, gewoon een beetje knallen.
Neutral grip pullups topset van 4 reps met een chain à 5kg (iets in die richting).
Nog een paar t-bar rows eruit geknald.

2 Supersets;
Incline Flys + Incline Tricep extensions
Latprayers + Cable curls

Veel MMC + TUT = flinke pomp

Vandaag beetje UB getraind. Komende 2/3 weken wordt erg rommelig, maar probeer hier en daar een training mee te pakken. Vandaar is het gewoon nu afwijken van het schema tot de toetsweek over is.

Ik weet dat ik bijvoorbeeld maandag, dinsdag en vrijdag niet kan trainen (maandag volgende week ook niet). Wat inhoud dat woensdag en donderdag wel vrij zijn = UB/LB aanpakken.

Begonnen met een Bench PR, 75kg T&G, zonder belt / wrist wraps.
OHP gewicht, reps, sets, geen idee meer, gewoon een beetje knallen.
Neutral grip pullups topset van 4 reps met een chain à 5kg (iets in die richting).
Nog een paar t-bar rows eruit geknald.

2 Supersets;
Incline Flys + Incline Tricep extensions
Latprayers + Cable curls

Veel MMC + TUT = flinke pomp

Gefeliciteerd met je PR! Nu zit je al op 3/4e van die 100kg. :D

:flexbiceps:

Training gehad

Squat opgewerkt naar een single op 120kg, damn dat was zwaar.
Daarna wat leg presses + leg extensions
RDL topset 100x10

Squat viel flink tegen, ik kan dus de conclusie trekken dat m'n bench erg lekker gaat op accessory lifts + benchen. De lowerbody lifts echter niet, ik merk toch dat die het beste gaan op squatten, squatten, deadliften en nog meer squatten. Dit ga ik zeker meenemen in m'n keuze voor het nieuwe schema dat binnen nu en een maand gevolgd kan en gaat worden.

Gisteren gewerkt tot 10u, daarna nog de gebruikelijke biertjes weggetikt na het werk (2 in dit geval). Zometeen van 7-12 werken en daarna lekker trainen.

Lekkere training gehad, UB vandaag;

Bench 60x5x5
Single arm cable toe 25x3x10 > tut, mmc, had de controle over het gewicht, en draaide met m'n hele bovenlichaam mee voor een langere ROM, voelde goed
SS/Cluster; 40kg ohp + (weighted) neutral grip pullups > eerste 5 reps van de pullups waren met een chain, de rest bodyweight. Totaal 10 reps (3+2+1+1+1+1+1)
SS Cable side raises + cable curls (single arm)
SS Cable rear delt flys + cable pushdowns (single arm)

Beste pomp aan het einde!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven