Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap hem, ik zou er dan een paused BOR van maken, het is een beetje vreemd om een pendlay row te pauseren boven.
.En als dat te zwaar is voor je onderrug dan kan je een cable row doen.
. Thanks voor het meedenken!De vraag zou kunnen zijn of je dan Pendlay Rows zou moeten doen, of gewonen BORs (zonder neerzetten)?Bovenin gepauzeerd, schema raadt aan om op de controledag je main oefening(en) te pauzeren bij volledige contractie/samentrekking (contraction, contractie, is dat een woord? Je begrijpt waarschijnlijk wel wat ik bedoel).
De vraag zou kunnen zijn of je dan Pendlay Rows zou moeten doen, of gewonen BORs (zonder neerzetten)?
Het is mijn idee, maar dat kan ik fout hebben, dat je Pendlays redelijk zwaar en explosief wilt doen en dat er net als bij de DL geen rustige terugfase inzit en ook niet echt een "hold".Pendlays wil ik sowieso gaan implementeren de komende tijd adhv advies van Hessel na de sessie gisteren! Gaat volgens candito om een horizontale row die op de samentrekking (dus niet de stretch) gepauzeerd word, dit doe je op de controle-dag.
Het is mijn idee, maar dat kan ik fout hebben, dat je Pendlays redelijk zwaar en explosief wilt doen en dat er net als bij de DL geen rustige terugfase inzit en ook niet echt een "hold".
Het is een prachtoefening die ik doorgaans graag doe, niets mis mee en ik laat me graag corrigeren door iemand die er wel verstand van heeft.
Eens.
.Spiegel laat qua VP goeie dingen zien, wezenlijk verschil tov maanden terug, er mag nog een paar procent af wat mij betreft. Neem het gebrek aan volume en kracht gains maar even voor lief.
. Gebit is prima (buiten de aanslag van de koffie en sigaretten om), maar heb een frame in omdat ik 2 tanden mis, die kan ik nu gewoon niet in hebben, dus of zonder voortanden (onder) lopen of niet eten. Aangezien ik op het werk wel liever tanden in heb is het grootste gedeelte van de dag nu op vloeibaar eten. Morgen zullen ze t wel ff bij slijpen ofzo
.
) 20x3x10
.
.