XXL Nutrition

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik snap hem, ik zou er dan een paused BOR van maken, het is een beetje vreemd om een pendlay row te pauseren boven.

En als dat te zwaar is voor je onderrug dan kan je een cable row doen.

• Topic Starter Topic Starter
De vraag zou kunnen zijn of je dan Pendlay Rows zou moeten doen, of gewonen BORs (zonder neerzetten)?

Pendlays wil ik sowieso gaan implementeren de komende tijd adhv advies van Hessel na de sessie gisteren! Gaat volgens candito om een horizontale row die op de samentrekking (dus niet de stretch) gepauzeerd word, dit doe je op de controle-dag.

Pendlays wil ik sowieso gaan implementeren de komende tijd adhv advies van Hessel na de sessie gisteren! Gaat volgens candito om een horizontale row die op de samentrekking (dus niet de stretch) gepauzeerd word, dit doe je op de controle-dag.
Het is mijn idee, maar dat kan ik fout hebben, dat je Pendlays redelijk zwaar en explosief wilt doen en dat er net als bij de DL geen rustige terugfase inzit en ook niet echt een "hold".

Het is een prachtoefening die ik doorgaans graag doe, niets mis mee en ik laat me graag corrigeren door iemand die er wel verstand van heeft.

Het is mijn idee, maar dat kan ik fout hebben, dat je Pendlays redelijk zwaar en explosief wilt doen en dat er net als bij de DL geen rustige terugfase inzit en ook niet echt een "hold".

Het is een prachtoefening die ik doorgaans graag doe, niets mis mee en ik laat me graag corrigeren door iemand die er wel verstand van heeft.

Hmm, ben het zeker met je eens dat deads en pendlays explosieve bewegingen zijn, zou het dan juist geen voordeel hebben om ze bijvoorbeeld in een UB/LB schema, eens in de week meer explosief uit te voeren en eens in de week met een hold en/of gecontroleerde terugfase? Wat ook, voor zover ik het begrijp, de bedoeling van candito is, die deads zijn ook paused op de tweede dag (wat een hell).

Net even bij de tandarts gelegen, mond half verdoofd, eten zit er de komende paar uur niet in. Zometeen wel werken dus dat wordt flink snacken tijdens werk, banaantje en tortillas met pindakaas mee :D.

Pff, wat een gedonder.
Gisteren bij de tandarts geweest en er is iets niet goed gegaan, nauwelijks kunnen eten en morgen pas terecht kunnen dus weer een dag op vloeibaar voedsel teren..

Morgenvroeg tussen 8 en 9 de auto naar de garage brengen, fiets achterin proppen en naar de sportschool toe, dan de auto hopelijk weer ophalen, door naar de tandarts en direct door naar werk. Het is weer een feestje :D.

Treening
Squats 60x3x6
Deads 80x2x6
Leg extension 52x3x12
SDL/been 10x3x8

Rustig aan beginnen, ging vrij smooth allemaal.
Spiegel laat qua VP goeie dingen zien, wezenlijk verschil tov maanden terug, er mag nog een paar procent af wat mij betreft. Neem het gebrek aan volume en kracht gains maar even voor lief.

Hoop dat ze dat morgen gaan fixen :roflol: . Gebit is prima (buiten de aanslag van de koffie en sigaretten om), maar heb een frame in omdat ik 2 tanden mis, die kan ik nu gewoon niet in hebben, dus of zonder voortanden (onder) lopen of niet eten. Aangezien ik op het werk wel liever tanden in heb is het grootste gedeelte van de dag nu op vloeibaar eten. Morgen zullen ze t wel ff bij slijpen ofzo :D.

Auto weggebracht, in spanning afwachten. Even een wandelingetje gemaakt van een half uur om de tijd te doden, allemaal net wat te krap om nog langs basic fit te gaan qua planning. Hoop dat er na het werk nog wat energie over is!

Soms zit het mee, soms zit het tegen. Nu zit het in ieder geval mee :D.
Screenshot_20200722-104839_Instagram.jpg

Zooo...
8u stipt bij de garage, terug naar huis, op de fiets naar de tandarts, terug naar huis, op de fiets naar de garage, terug naar huis. Auto ophalen, snel wat eten, naar het werk. Thuiskomen, snelle hap, even snel de auto in de verkoop zetten en op naar de gym. Nu, 2130, zit de dag er eindelijk op, goed naar de kloten.
Treeeening:
Pendlays & bench 50x3x6
DB OHP 18x1x10
15 Pullups in 4 sets, neutrale grip
Barbell curls (:D) 20x3x10
Incline DB fly 12x1x12 (kapot, klaar mee)

Morgen genieten van de rust en lekker uitslapen, uur of 12 eens richting werk.
Screenshot_20200722-220535_Samsung Health.jpg

Laatst bewerkt:
Lekker bezig :thumb:

Rustige dag gehad. Deze vakantiebaan komt echt mn strot uit, (snel he, na bijna 3 weken). Gelukkig is het niet voor lang meer. In ieder geval mooi kallum an gedaan, route gereden, alles netjes afgeleverd en heeeel rustig wezen laden en lossen overal.

Niet zoveel stappen gemaakt vandaag (7000 max), wilde nog wandelen om te compenseren, toch maar gekozen voor het skippen van koekje na het werk :D.

Goed, morgen weer lekker uitslapen, werken en dan knallen in de gym. Uit voorzorg maar een blikje red bull gehaald...

Cal/C/P/F: 2276/261/174/47

Beetje weinig vetten weer en wat meer carbs dan ik had gehoopt. Maarja, lunchen met rijst, groenten en kip en na het werk een bak skyr opvreten, dan krijg je dat al snel :).

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven