XXL Nutrition

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
BW 86,2
Training;
Squats 70x3x3 ging OK, buttwink nog aanwezig.
Deads 80x3x3 lekker explosief, pijnvij
SDL op 1 been met 10kg + foam rolling op de hamstrings

Eten vandaag gepland:
2375cal / 266C / 174P / 60F*
*dit is inclusief een portie rijst bij het avondeten, weet nog niet of ik die echt ga eten, anders wordt het +-250cal minder, vooral carbs ofc.
Alvast voor morgen;
BBQ en feestje van een maat die een half jaar weg is geweest, kortom, veel vlees en bier. Aangezien ik vanaf het begin van de lockdown totaal 2x flink heb gedronken, voor de rest 0, kan dit er wel een keer bij :D.

Zo flinke sprong in dit log :)
Succes weer! Waarom ga je niet even een maandje of zo weer in het ritme van trainen en netjes eten komen en dan bepalen of er gecut moet worden?

Planning gewijzigd, ga morgen alcoholvrij met de bbq, spontaan avondje de stad in op het moment van spreken, niet haten op eventuele dronken spellingsfouten.

Zo flinke sprong in dit log :)
Succes weer! Waarom ga je niet even een maandje of zo weer in het ritme van trainen en netjes eten komen en dan bepalen of er gecut moet worden?

Flinke sprong is het zeker, veel gebeurd... Ook zeker een mooie aanpak, het plan staat nu op de komende tijd op onderhoud knallen, zodat er nog ruimte is voor een kleine hoeveelheid kracht-/spieropbouw. Daarna bepalen of er inderdaad nog een cut gedaan moet worden. Misschien dat de coach die me gaat trainen zaterdag as. nog goeie input heeft mbt. het plan. Thanks voor je tip iig, we gaan zien hoe mijn lichaam weer reageert op trainen en fatsoenlijk eten.

Lekker getraind, vanmiddag BBQ, zonder alcohol voor mij :hedbang: .

Volgens candito, om te proberen.
Bench 40x10 + 50x10 + 57,5x8 + 57,5x6, ging nét.
Voor de rest,
Wat machine rows, db ohp, lat pulldowns en armen

Eerste dag werken zonder bijrijder, oftewel, zweten vandaag.
Bw: 86,9 (te verwachten)
Eeeeten: 2204cal /200C/164P/74F
Woensdagochtend lichte FB training pakken, dan 2 dagen rusten om zaterdag topfit te zijn voor de techniek training in Emmen.

Edit: maak er maar 2500cal van, veel zin in een ijsje

Laatst bewerkt:
Waarom wil je het intermediate program van Candito doen? Gezien je lange afwezigheid zou ik opteren voor zijn linear program, daar ga je veel sneller progressie op boeken.

Zodra je dat hebt uitgemolken is zijn intermediate program een goed vervolg. Draai dat inmiddels al bijna 2 jaar en maak nog altijd progressie!

Ja precies, was ook niet een echt doordachte keuze, enige programma wat bij mij nog in het geheugen zat naast stronglifts (waar ik dus echt geen zin in heb). Mooie verdeling en redelijk wat volume zie ik.

Zo, was hem weer, flink lopen zweten bij het laden en lossen :).
BW: 86,2 (vocht van de overload aan vlees bij de bbq er weer af)
2254cals / 234C/181P/56F, als ik me in kan houden vanavond (moet lukken)

Morgenvroeg even random FB training doen met een maat van me. Donderdag/Vrijdag rust :D.

Weinig energie op de ochtend dus matige training, maar goed, beter dan niks!
Gepland 2329cals/286C/174P/45F
BW 86,2

Wat zou volgens jullie een mooi streven zijn qua gewicht en VP, om vervolgens heeeeeel rustig vanuit te bulken?
Nu iets meer dan 86kg en VP tussen de 15 en 16 procent op 193.
:).

1.93 en 86Kg?? Bulken!!!! En gewoon flink blijven trainen ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven