- Waardering
- 7.098
Ga jij nou maar lekker bulken + triples squatten en benchen om vervolgens je hardloop eis niet te halen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga jij nou maar lekker bulken + triples squatten en benchen om vervolgens je hardloop eis niet te halen
Altijd weer dat gejank maar vervolgens jezelf niet inlezen in alternatieve bronnen die je standpunten enigszins uitdagen want te lui. Zonde 😢Ga jij nou maar lekker bulken + triples squatten en benchen om vervolgens je hardloop eis niet te halen
Dat universitaire gebrabbel van jou kan ik met mijn pretstudie die ik niet eens ga halen niet aanAltijd weer dat gejank maar vervolgens jezelf niet inlezen in alternatieve bronnen die je standpunten enigszins uitdagen want te lui. Zonde 😢
Mooi man!
Onzin, 2 vingers in je neus haal je het. Niet jezelf te kort doenDat universitaire gebrabbel van jou kan ik met mijn pretstudie die ik niet eens ga halen niet aan
je gaat hard vooruit de laatste tijd, zorg wel dat je heel blijft.
Onder de 25 rekt het nog voordat het afscheurt he?Zit nog heel veel rek in dat dunne framepje van 193cm, komen nog leuke dingen aan.

Blessures doen we niet meer aan, moet wel zeggen dat het apart is dat ik *klopt af* met gewichten loop te smijten als een gek en nergens last van heb, maar in mijn voetbalcarrière van 10 jaar, inclusief uitgebreide warming ups, alles kapot heb gemaakt in t onderlichaam.
Aanstelleritus wordt dat genoemdBlessures doen we niet meer aan, moet wel zeggen dat het apart is dat ik *klopt af* met gewichten loop te smijten als een gek en nergens last van heb, maar in mijn voetbalcarrière van 10 jaar, inclusief uitgebreide warming ups, alles kapot heb gemaakt in t onderlichaam.
Met zo'n schwalbe en zo

Je moest eens weten. De beste jongen zou recht uit het theater kunnen zijn gekomen
Vroegah toen we nog op niveau voetbalden, kunnen we van jou niet zeggenJe moest eens weten. De beste jongen zou recht uit het theater kunnen zijn gekomen
Jij piekte in de Fjes met hoofdklasse, ik piekte in de D en Ctjes met telkens ongeslagen kampioen in de 1e klasse. Dont @ meVroegah toen we nog op niveau voetbalden, kunnen we van jou niet zeggen
Hoe hoog heb je het afgelopen seizoen gevoetbald?Jij piekte in de Fjes met hoofdklasse, ik piekte in de D en Ctjes met telkens ongeslagen kampioen in de 1e klasse. Dont @ me
Dat jij in de kelderklasse actief was is minder noemenswaardig dan helemaal niet voetballen
Daar ga je toch even de mist in, er is, vraag me niet hoe, zelfs nog een niveau lagerDat jij in de kelderklasse actief was is minder noemenswaardig dan helemaal niet voetballen

En maar opscheppen over het ongelimiteerde talentDaar ga je toch even de mist in, er is, vraag me niet hoe, zelfs nog een niveau lager![]()
Soms moet je prioriteiten stellen, had gewoon erg veel behoefte aan op zondagochtend met je brakke bek in de auto naar een of ander kut dorp toe rijden om vervolgens te gaan vechten met oversized boeren zonder fijne motoriek.
Zo nobel, ik verwacht dat men hier nog decennialang hun kinderen de kernwaarden van het leven mee bijbrengen. Heb je nog meer verhalen met ons, het simpele volk, te delen, oh begaafde god?Soms moet je prioriteiten stellen, had gewoon erg veel behoefte aan op zondagochtend met je brakke bek in de auto naar een of ander kut dorp toe rijden om vervolgens te gaan vechten met oversized boeren zonder fijne motoriek.
Geen verhalen, wel inzichten; 4 kilootjes eraf zou je goed doenZo nobel, ik verwacht dat men hier nog decennialang hun kinderen de kernwaarden van het leven mee bijbrengen. Heb je nog meer verhalen met ons, het simpele volk, te delen, oh begaafde god?