Fitness Seller

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.441
BW 87,3

Bench topsetje
77,5x3 (!VPR!)
CGBP
60x8 + 70x4
Incline BP
4x2x10 + 30x20 :fire:

Random pomp werk, supersetjes etc.

Cals vandaag weer op 3500-3600, heb echt nog wat herstel nodig in de benen voor de squat amrap morgen...

Goeie bens, Jes!
Ik wou dat ik ook 3500 kC kon eten :(
(maar ja, jij hebt ook 20 cm extra om het te verwerken....)

• #1.444
Cals ~3400

Screenshot_20200930-175932_MyFitnessPal.jpg

+ shitload aan frituur hapjes (bitterballen, bamiblokjes en kipstukjes) :marvin: :marvin:

• #1.447
BW 87,3

Geplande voeding:

~3500cal;
Screenshot_20201001-114641_MyFitnessPal.jpg

Squats staan vandaag op het programma, amrap met 120kg. Is nog zeker wat spierpijn aanwezig in het hele lichaam, dus wordt even doorzetten.

Bij de derde set merk je niets meer van je spierpijn, ben benieuwd naar je amrap op de squat.

• #1.450
Super veel last van mn maag, knee sleeves vergeten, heupen erg vast en trekkende hamstrings. Kortom, alle redenen voor een kl*te training.

Squat topset (riem+wrist wraps)
120x8 > opzich mooie reps, jammer dat de kracht er niet was

*telefoontje van huurcomplex in Groningen gekregen*
Per 1 november verhuizen, alle concentratie weg, geen donder meer uitgevoerd buiten paar setjes kuiten om.

Why verhuizen?

• #1.455
En dan on-line colleges volgen? :D
Maar serieus, dat is fijn. Thuis voel je toch minder de student-leef

Scheelt toch een hoop aan afleiding. Om nu je studieboek te pakken / je laptop aan te zetten moet je écht een drempel over. Dan zwijg ik nog over het maken van een tentamen met ouders/broertje thuis wonend + huis aangrenzend aan een speeltuin met schreeuwende kinderen :roflol:.

• #1.456
Korte training, beetje moe, niet helemaal fit en alle kut excuses die je kunt hebben.

OHP VPR topset 47,5x8
Bench 40/50/60/50/40x10

Pomp werks bovenrug en schouders

Maandag (denk ik) laatste dag van cycle 2. Dan even een weekje deloaden (5-7 dagen), waarin 2 training gepland staan met enkel pomp werk, even "bodybuilden" dus.

• #1.458
Voeding gisteren;

~3600cal, inclusief mac :marvin:
Screenshot_20201004-143341_MyFitnessPal.jpg

BW 87,4

Vandaag niks gaan doen, deadline voor een vrij grote opdracht vandaag, moet natuurlijk weer op het laatste moment, morgen deadlifts, groetjes

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven