Fitness Seller

Trots op nederland is sinds 3 april gestart

wwe

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.154
Lengte
1m71
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
3 april is trots op nederland(de parij van Rita Verdonk) gestart.

Ik zag gister een interview met haar en een aantal dingen die zij wil.

Ze heeft wel een paar goede punten. maar ik heb haar punten nog niet goed genoeg gezien om echt over haar te oordelen.
Wat ik niet zo leuk zou vinden is als zij met Wilders een coalitie zouden vormen.

Hoe denken jullie over haar?

Populistisch, Amerikaans elan. Ik weet het niet, ze lijkt niet al te veel diepgang te hebben, ik geloof wel dat ze de wil van het volk wil uitvoeren maar dat is nog niet zo simpel als dat het klinkt.

Ik moet wel zeggen dat ik erg benieuwd ben naar hoe dit allemaal gaat uitpakken, vooral ten opzichte van de VVD en Wilders.

Laatst bewerkt:
versplintering op rechts gaat door.

Ze kan niet tegen wilders op, haar plannen zijn te soft.

Ah geweldig :) dit soort partijen juich ik alleen maar toe :klink:

Inderdaad geweldig, naast de islamisering gaat de mongolisering van Nederland gewoon door. Nu kennen de meeste partijen populistische standpunten maar TON blinkt toch wel uit in soundbites.

Ik vertrouw haar motieven niet. Ze zat vroeger nota bene bij de PSP (extreem-linkse club, voorloper van Groen Links) die lui schijten op Nederland en de Nederlanders.
En nu dan ineens trots op Nederland?
Verdonk heeft maar één agenda en dat is Verdonk zelf.

GeensT.TV - Rutger op het RitaFeestje

Nou ben ik geen GS-fan maar Rutger maakt wel amusante filmpjes meestal. Dit is weer een topfilmpje, wat een stel malloten bij elkaar.

Nouja, het volk waar Rutger mee praat is natuurlijk gewoon 'random' gekozen en is representatief voor het intellectueel en 'tokkie' niveau van de rest van de mensen daar... :rolleyes:
Er lopen genoeg tokkies daar rond, maar dat zullen er ook rondlopen bij de andere partijen.

Ik vond het maar een saai dom en lomp filmpje, vooral die oudere kerel die Rutger zat af te zeiken, die man probeert iets netjes uit te leggen en Rutger staat er maar een beetje respectloos tegen te schreeuwen "ik versta u niet, harder praten !" kinderachtig..

politiek zuigt zwaar.. dit is dan ook geen uitzondering op de regel.

populistische crap!

haha idd ik hoop dat die idioten op rechts elkaar zsm kapot maken.
Ongenuanceerde uitspraak. Dat je zo over extreem-rechts (Wilders ed.) spreekt zou nog te begrijpen zijn, maar rechts dat meer in het centrum ligt hoeft natuurlijk niet idioot te zijn. Bepaalde standpunten van Ton zijn prima, er is niets mis met trots zijn op je land en opkomen voor normen en waarden, respect voor bepaalde onderdelen van bestaande cultuur. Dat ontbreekt nog wel eens bij meer links georiënteerde partijen en organisaties.

Wie denkt dat dit zuiver populistisch geblaat is... tja, dat gaat zo bij elke politieke partij en hoe meer je het doet, hoe beter je scoort. Verder @ eric: dat daar klootjesvolk rondloopt dat is bij elke partij wel zo hoor. Ik ben i.e.g. benieuwd wat ze voor elkaar gaat krijgen.

Terug
Naar boven