Fitness Seller

Trots op nederland is sinds 3 april gestart

Nouja, het volk waar Rutger mee praat is natuurlijk gewoon 'random' gekozen en is representatief voor het intellectueel en 'tokkie' niveau van de rest van de mensen daar... :rolleyes:
Er lopen genoeg tokkies daar rond, maar dat zullen er ook rondlopen bij de andere partijen.

Ik vond het maar een saai dom en lomp filmpje, vooral die oudere kerel die Rutger zat af te zeiken, die man probeert iets netjes uit te leggen en Rutger staat er maar een beetje respectloos tegen te schreeuwen "ik versta u niet, harder praten !" kinderachtig..

Dan hebben de 'Jakhalzen' zeker ook zeer selectief gefilmd? Die waren in DWDD en die lieten toch ongeveer hetzelfde beeld zien. Een stel proleten, pubers, dronken sherry vrouwtjes etc.

Dit is gewoon LPF2 wat daar te zien was. Daar win je de oorlog niet mee.

Bij iedere partij lopen mong*len rond maar hier lijkt het er op dat er hoofdzakelijk zwakkeren van geest op zo'n manifestatie zijn afgekomen. Zegt verder niks over de rest van de achterban maar Verdonk zal waakzaam moeten zijn dat de verkeerde figuren haar partij overnemen.

Ik denk inderdaad niet dat de aanwezigen daar representatief hoeven te zijn voor de ganse Ton achterban. Ook ben ik vrij zeker dat het klootjesvolk vrij gelijkmatig verdeelt is over simpelweg alle partijen (inclusief de traditionele). En ach ja, soms liever simpel van geest met gezonde ideologie, dan een intelligente radicaal, die homo's minder rechten wilt geven (CU). Ben het trouwens zeker niet eens met alle standpunten van de Ton partij.

[Link niet meer beschikbaar]

Nou ben ik geen GS-fan maar Rutger maakt wel amusante filmpjes meestal. Dit is weer een topfilmpje, wat een stel malloten bij elkaar.
haha, die 2 wijffies waarbij die zegt bukken! zijn van mijn opleiding, ik ga ze even uitlachen haha :P

maar die zeiden ook dat ze het meeste volk daar behoorlijk vaag vonden :P

Trots zijn op je land...

Op wat ben je dan trots? Hoe definieer je trots zijn? Wat is 'Nederland' dan?

Gadver..trots zijn...doet me denken aan bepaalde tijden met uitspraken, die hadden het ook altijd over trots zijn.

Prachtig ook hoe TON de 'NEderlandse identiteit' probeert weer te geven met allerlei poespas. Alsof zij het 'Hollandse gevoel' vertegenwoordigd'. En wederom prachtig: Rita..wat zij je oplossingen? Simpel geblaat..blaat...trots...recht iets met zee..Snap werkelijkwaar niet dat mensen in haar een savior ziet. Alsof zij jullie vertegenwoordigd?? Enige wie zij belangrijk vindt zijn de vastgoedmagnaten, jachthouders, pandjesbazen, steenhandelaren en al het andere rattentuig met smerig geld.

Gelukkig is het kenmerkend voor rechtse partijen in ons land dat ze zich zelf elimineren doordat hun gedachtegoed in beginsel ikke ikke is. Zelfredzaamheid, ontwikkeling van het individu en vooral geen bemoeienis..wat een mooie beginselen, vooral als je er niet mee om kunt gaan:)

Laatst bewerkt:
Nederland is

1)klompen
2)bloembollen
3)wiet
4)Heineken
5)Windmolens (Bedankt voor je bijdrage Mikeh18)
6)De Wallen
7)Brutale kennis over dijken!(Bedankt voor je bijdrage Mikeh18)

uhm.. wat hebben we nog meer om trots op te zijn? Ik zou dit lijstje graag aanvullen met alle dingen waar we trots op kunnen zijn.

Laatst bewerkt:
windmolens!

Onze dijken en het gevecht tegen water?:dunno:

Onze tolerantie jegens andere culturen en barbaren!

Die wordt helaas niet geaccepteert.

Ons brutale aanbod van moskeeen dan?

Paddo's! :')

YouTube - Rita Verdonk on LSD over het Sinterklaasfeest

Wie hier in zo'n persoon trapt met al haar maniertjes moet zich maar eens laten nakijken. Wat een neppe zooi sinds ze in de handen is gevallen van Kay van der Linde. Simpel effectbejag.

Ik wil niet eens trots zijn op een land waar figuren als Verdonk en Wilders kunnen rekenen op een grote aanhang.

Hahaha..

"En ze keuren het goed dat mannen en vrouwen elkaar geen handen hoeven te geven"
*arrogante blik*
*Man houdt bordje met "Ooeeeeeeh, Aaaah" omhoog
"Publiek begint geluid te maken"

:roflol:

Kots op Nederland.

Verdonk zet in op nationalisme - Binnenland - de Volkskrant

Verdonk = Rocky? Die muziek bij die bijeenkomst :roflol: Lijkt wel een bokswedstrijd met een stel penose in de zaal.

Hoe kan je trouwens zo trots zijn op Nederland als je zelf kiest voor een aanpak die totaal niet Nederlands is? Als we dan overlopen worden door andere culturen doet Verdonk daar net zo hard aan mee met haar Amerikaanse en Italiaanse aanpak.

Laatst bewerkt:
Nu vind ik Verdonk op het eerste zicht ook maar een gaar populistisch en oppervlakkig wijf, maar dat sommigen hier niet begrijpen dat mensen trots kunnen zijn op hun land, is toch ook wat vreemd.

Je kan trots zijn op heel uiteenlopende zaken: vrijheid, rechten, opkomen tegen racisme en discriminatie, ontwikkelingshulp, technologie, economie, kunst, literatuur enz... Trots zijn op je land hoeft niet een rechts/nationalistisch thema te zijn. Daarom vind ik de naam van de partij helemaal niet zo slecht gekozen. De vraag is alleen hoe gaat Verdonk dat hele begrip invullen? Gaat zij een beetje lopen rellen en roepen aan de zijlijn als Wilders, of gaat zij op fatsoenlijke manier in discussie gaan en positief bijdragen aan de politiek?

Ik geef haar in elk geval het voordeel van de twijfel, elke nieuwe partij verdient een kans. Als je dan van in begin de boel gaat lopen afkraken omdat je enkele minder begaafde individuen hebt opgemerkt aanwezig op een bijeenkomst dan vind ik dat je nogal simplistisch en bevooroordeeld bezig bent.

Nu vind ik Verdonk op het eerste zicht ook maar een gaar populistisch en oppervlakkig wijf, maar dat sommigen hier niet begrijpen dat mensen trots kunnen zijn op hun land, is toch ook wat vreemd.

Je kan trots zijn op heel uiteenlopende zaken: vrijheid, rechten, opkomen tegen racisme en discriminatie, ontwikkelingshulp, technologie, economie, kunst, literatuur enz... Trots zijn op je land hoeft niet een rechts/nationalistisch thema te zijn. Daarom vind ik de naam van de partij helemaal niet zo slecht gekozen. De vraag is alleen hoe gaat Verdonk dat hele begrip invullen? Gaat zij een beetje lopen rellen en roepen aan de zijlijn als Wilders, of gaat zij op fatsoenlijke manier in discussie gaan en positief bijdragen aan de politiek?

Ik geef haar in elk geval het voordeel van de twijfel, elke nieuwe partij verdient een kans. Als je dan van in begin de boel gaat lopen afkraken omdat je enkele minder begaafde individuen hebt opgemerkt aanwezig op een bijeenkomst dan vind ik dat je nogal simplistisch en bevooroordeeld bezig bent.

Wat vindt je van de manier zoals ze binnenkomt? Rocky Theme music enzo?

Ik hoef alleen maar naar Verdonk te kijken om te zien dat dit een partij is die niks nieuws brengt maar wel veel pretendeert te zijn. Hoop geschreeuw, totaal geen wol. Verdonk is een uitnemer die haar plicht verzaakt in de Tweede Kamer ten faveure van haar nieuwe partij. Dat moet toch al genoeg zeggen.

Haar trots zijn betekent zoiets als Nederland voor de Nederlanders en dat klinkt nogal eng. Je kan ook trots zijn op Nederland zonder daarbij in te spelen op onderbuikgevoelens. Ook al blijf ik sterk nationalisme iets achterlijks vinden en oerconservatief. 'Wij' zijn juist groot geworden door de invloeden van buitenaf en hebben tegelijkertijd door de eeuwen heen vaak genoeg kwade invloeden kunnen afslaan. Uitzonderingen bij gewapende conflicten daargelaten (Napoleon, Hitler) maar dan nog werd 'onze' cultuur niet zomaar overlopen.

De wereld verandert en alleen bange mensen zullen die verandering proberen te voorkomen. Vaak te krampachtig en dan krijg je figuren als Verdonk met haar maniertjes die het zogenaamd allemaal anders gaan doen.

Als je dan van in begin de boel gaat lopen afkraken omdat je enkele minder begaafde individuen hebt opgemerkt aanwezig op een bijeenkomst dan vind ik dat je nogal simplistisch en bevooroordeeld bezig bent.

Het gaat helemaal niet om die individuen, zeker niet zelfs. Elke partij zit vol met van die 'fans'. Opvallend en belangrijk vind ik het ontzettende campinggevoel wat daar gecreeerd wordt. En ook dat moet men lekker zelf weten maar het is verontrustend dat er zoveel 'campinggangers' zijn die haar woorden ook nog serieus nemen ook.

En trots is idd iets van alle flanken alleen wordt het op rechts in een context gebruikt waar ik jeuk van aan me reet krijg. De setting die Rita met Kay neerzet op zo'n avond moet dan het trotste gevoel vertegenwoordigen..nou daar bedank ik heel vriendelijk voor.

Haar partijprogramma vertegenwoordigt ook die trots..nou ehh..in een dergelijk land hoef ik niet te leven en al helemaaaal niet trots op te zijn.

Terug
Naar boven