AndroidHealthClinic

Trouwen

Omdat jullie geen man en vrouw zijn, maar vrouw en vrouw of man en man.
En het huwelijk is een verbintenis tussen Man en Vrouw. Dus ik vind dat een huwelijk voor de kerk of ingezegend door een priester en voor jullie niet hoeft intezitten. Huwelijk voor de staat heb ik geen probleem mee.

Begrijp me goed ik heb nix tegen homo's ik vind alleen dat een huwelijk voor de kerk is voorbehouden aan man en vrouw.

Vroeger was het zo ja, nu niet meer. Een huwelijk word in 70% van de gevallen, ook door hetero's, niet meer voor de kerk voltrokken.

In iedere religie of cultuur word er getrouwd, de basis ligt dus niet alleen bij het Christelijk geloof.

Vroeger was het zo ja, nu niet meer. Een huwelijk word in 70% van de gevallen, ook door hetero's, niet meer voor de kerk voltrokken.

In iedere religie of cultuur word er getrouwd, de basis ligt dus niet alleen bij het Christelijk geloof.

van mij mogen homo's ook zeer cker touwen voor de staat hoor, zolang het maar niet voor de kerk gebeurt;)

van mij mogen homo's ook zeer cker touwen voor de staat hoor, zolang het maar niet voor de kerk gebeurt;)

Dat gebeurd wel hier in Nederland. Er zijn priesters die geloven in de liefde tussen 2 mensen en die op basis daarvan een huwelijk zullen voltrekken.

Ik woon ook in Nederland, en volgens mij in de zelfde stad als jou;) Maar ieder zijn ding, het is niet zo dat ik me er reuze druk over maak.

ben reeds 17 jaar getrouwd en het bevalt mij uitstekend.

daarom en ja.

gay is niets natuurlijks; de natuur herbergt een mannetje en vrouwtje voor de voortplanting!

ja, ik ben gelovig en IMO ben je als gay behoorlijk ziek in je hoofd!

doe eens normaal ipv zo'n zielig, zwak en achterhaald excuus te gebruiken.
;)

Volgens mij was het ook niet de bedoeling van de natuur om een idioot zoals jij te produceren, maar dat terzijde.

ik heb het motto leven en laten leven dus als ze willen trouwen mooi zo ;je word er niet gelukkiger door het is wat makkelijker met sommig papierwerk en voor de rest is het gewoon hetzelfde als samenwonen .

daarom en ja.

gay is niets natuurlijks; de natuur herbergt een mannetje en vrouwtje voor de voortplanting!

ja, ik ben gelovig en IMO ben je als gay behoorlijk ziek in je hoofd!

doe eens normaal ipv zo'n zielig, zwak en achterhaald excuus te gebruiken.
;)

niet natuurlijk ?

goed, dan moet je consequent zijn en ook nooit voorbehoedsmiddelen gebruiken, en coïtus mag enkel dienen voor de voortplanting. :D

heb je al 9 kinderen ondertussen, als diepgelovige moet dit toch wel minstens...

Dat gebeurd wel hier in Nederland. Er zijn priesters die geloven in de liefde tussen 2 mensen en die op basis daarvan een huwelijk zullen voltrekken.

ik NL kan tegenwoordig alles, maar dat wil nog niet zeggen dat het als normaal moet worden beschouwd.............

NL gaat naar de kloten met zo'n sociaal beleid............alles kan, alles mag!

ik ben allang niet meer trots om een Nederlander te zijn.................wanneer je in het buitenland zegt dat je uit NL komt krijg je standaard te horen:
- red light disctrict
- drugs, coffeeshops
- wooden shoes.....
:D

alles waar een land trots op kan zijn..............toch?
:roflol:

noem mij bekrompen of hypocriet, ik ben in ieder geval net iemand die achter de schaapjes aanloopt..............ik loop VOOROP!
:thumbs:

Voorop, maar net achter Jezus toch ?

ik NL kan tegenwoordig alles, maar dat wil nog niet zeggen dat het als normaal moet worden beschouwd.............

ik ben allang niet meer trots om een Nederlander te zijn.................wanneer je in het buitenland zegt dat je uit NL komt krijg je standaard te horen:
- red light disctrict
- drugs, coffeeshops
- wooden shoes.....

noem mij bekrompen of hypocriet, ik ben in ieder geval net iemand die achter de schaapjes aanloopt..............ik loop VOOROP!

Dat komt omdat de rest van de inwoners te lui is om op te staan.
Je bent de enige die er werkt dus wie loopt er weer achter de feiten aan?

- red light disctrict
- drugs, coffeeshops
- wooden shoes.....

Nederland gaat naar de klote omdat wij een beleid hebben met daarbij maatstaven die niet gelijk zijn aan de maatstaven die God goedkeurt?

Nogal bekropen en lachwekkend.

Btw je woont nu wel zelf op een eiland waar drugs export nummer 1 is ;)

Terug
Naar boven