Fitness Seller

Trouwen

Wie heeft ooit gezegd dat het huwelijk tussen een man en een vrouw MOEST zijn? Staat dat in de regels van de Aarde ofzo? Ik weet alleen dat het in de Bijbel staat, maarja.. als ik iets niet serieus neem dan is het dat stuk rotzooi wel.

+1

Verder maakt het me geen reet uit wat andere mensen doen, als ze willen trouwen, prima.

volgens mij is het niet normaal en zit zoiets tussen je oren

Het zit idd tussen je oren, namelijk in je hersenen;) Er is een reportage geweest hierover op nationalgeographic waarbij ze de activiteit van verscheidene delen van de hersenen vergeleken (homofiele man en hetero man) Hieruit bleek dat een homofiele man verschillende prikkels anders interpreteerde dan de hetero man (Lees: andere delen van de hersenen waren actief, ook in rust).
Kort door de bocht gezegt kun je dus stellen dan homofiele mensen een hersen afwijking hebben:) (in iedergeval ivm met de normale hetero man)

OT: Ik vind dat homo's best samen moeten kunnen wonen en als ze willen, een samenlevingscontract kunnen opstellen. Maar trouwen (voor de kerk zowiezo) vind ik iets dat is voorbehouden aan man en vrouw.:)

daarom en ja.

gay is niets natuurlijks; de natuur herbergt een mannetje en vrouwtje voor de voortplanting!

ja, ik ben gelovig en IMO ben je als gay behoorlijk ziek in je hoofd!

doe eens normaal ipv zo'n zielig, zwak en achterhaald excuus te gebruiken.
;)

Het verbaast me echt dat er nog mensen op de wereld rondlopen die zo bekrompen zijn!
Gelukkig ben ik ze in het echt ook nog nooit tegengekomen.
Voor gay zijn kies je niet, je bent het of je bent het niet.
Ik heb al medelijden met je kinderen mocht je kinderen hebben. Die kunnen dan niet eens zichzelf bij jou zijn, lekker idee! GROW UP en wees niet bang voor mensen die anders dan jou zijn!
Voor het geloof kies je en dat vind ik eerder ziek (om zoiets na te streven) én daar kan je iets aan doen!

Het zit idd tussen je oren, namelijk in je hersenen;) Er is een reportage geweest hierover op nationalgeographic waarbij ze de activiteit van verscheidene delen van de hersenen vergeleken (homofiele man en hetero man) Hieruit bleek dat een homofiele man verschillende prikkels anders interpreteerde dan de hetero man (Lees: andere delen van de hersenen waren actief, ook in rust).
Kort door de bocht gezegt kun je dus stellen dan homofiele mensen een hersen afwijking hebben:) (in iedergeval ivm met de normale hetero man)

OT: Ik vind dat homo's best samen moeten kunnen wonen en als ze willen, een samenlevingscontract kunnen opstellen. Maar trouwen (voor de kerk zowiezo) vind ik iets dat is voorbehouden aan man en vrouw.:)

Omdat??? Wij hebben niet dezelfde rechten als man en vrouw???

je kunt me ook maar beter eenmaal GOED leren kennen, dan blijven denken dat het nog wel mee zal vallen!
:thumbs:

Aan streng gelovigen zoals jij is het moeilijk uit te leggen dat sommige zaken nu eenmaal anders liggen dat dat 'God het had gewild'. Inderdaad, van oorsprong en nature trekken mannetjes en vrouwtjes zich tot elkaar aan. Gay zijn is idd een 'afwijking' van de natuur in de hersenen, maar daar kan diegene ook niets aan doen. Je wordt er mee geboren en het is wat mij betreft ook helemaal niets verkeerds.
Iemand die gay is proberen te bekeren is het slechtste wat je als ouder zijnde kunt doen en je moet er dus maar mee leren leven.

Ik heb zelf ook een aantal gay vrienden (en mede daarom weet ik zeker dat ik er geen ben :p ) en het zijn stuk voor stuk super aardige gasten.

Laat ze lekker van elkaar houden en zelfs trouwen als ze dat willen, ook al 'mag dit niet' van de bijbel...boeiend.

daarom en ja.

gay is niets natuurlijks; de natuur herbergt een mannetje en vrouwtje voor de voortplanting!

;)

Hehe ik heb totaal niks met het geloof, maar mijn respect heb je!

daarom en ja.

;)

Hehe ik heb totaal niks met het geloof, maar mijn respect heb je!

Volgens de Grote van Dale "Iemand die of iets dat niet erg ruim van opvatting is, wordt in de standaardtaal bekrompen, kleinzielig of kleingeestig genoemd." Meer heb ik er niet meer aan toe te voegen!

Jullie zullen het nog moeilijk in deze wereld hebben met zoveel andere mensen die anders dan jullie zijn.
Misschien hebben ze een ander geloof, geaardheid of zelfs een andere haarkleur....zal wel eng voor jullie zijn dan?!

Edit: ik vraag me soms wel eens af waar het in jullie opvoeding mis gegaan is...heb respect voor iedereen net zoals ik dat ook voor jullie heb (had).

Ben je ook al zo gelovig? :rolleyes:
Nogmaals: de essentie/basis is dat twee mensen (in dit geval vrouw en vrouw) verliefd worden, van elkaar houden en (voor altijd) bij elkaar willen zijn. Precies hetzelfde als man en vrouw. 'Houden van' is hetzelfde hoor, dat is gewoon een gevoel. Of misschien ken je dat gevoel niet?

+1

daarom en ja.

;)

Zo denken mensen dus ook over jou, Klusmier ;)

Aan streng gelovigen zoals jij is het moeilijk uit te leggen dat sommige zaken nu eenmaal anders liggen dat dat 'God het had gewild'. Inderdaad, van oorsprong en nature trekken mannetjes en vrouwtjes zich tot elkaar aan. Gay zijn is idd een 'afwijking' van de natuur in de hersenen, maar daar kan diegene ook niets aan doen. Je wordt er mee geboren en het is wat mij betreft ook helemaal niets verkeerds.
Iemand die gay is proberen te bekeren is het slechtste wat je als ouder zijnde kunt doen en je moet er dus maar mee leren leven.

Ik heb zelf ook een aantal gay vrienden (en mede daarom weet ik zeker dat ik er geen ben :p ) en het zijn stuk voor stuk super aardige gasten.

Laat ze lekker van elkaar houden en zelfs trouwen als ze dat willen, ook al 'mag dit niet' van de bijbel...boeiend.

Helemaal mee eens.

Ik vind een huwelijk een mooi iets. Het is een symbolische bevestiging van de liefde tussen een koppel. Of dat nou holebi's of hetero's zijn, liefde en vertrouwen staat hierin centraal. En dat is het belangrijkst.

Mijn bruiloft heb ik al een beetje in mijn hoofd betreft hoe ik het graag zou willen :D (Noord-Italie, laag berglandschap, in de zomer, avondschemering, fantastisch eten en drinken, muziek, dans, sexy sTvolle jurk).

Heb ook weleens een catalogus met trouwjurken bekeken en zelfs eens met een vriendin de winkel van Mary Borsato ingelopen :roflol:

Laatst bewerkt:
Omdat??? Wij hebben niet dezelfde rechten als man en vrouw???

Omdat jullie geen man en vrouw zijn, maar vrouw en vrouw of man en man.
En het huwelijk is een verbintenis tussen Man en Vrouw. Dus ik vind dat een huwelijk voor de kerk of ingezegend door een priester en voor jullie niet hoeft intezitten. Huwelijk voor de staat heb ik geen probleem mee.

Begrijp me goed ik heb nix tegen homo's ik vind alleen dat een huwelijk voor de kerk is voorbehouden aan man en vrouw.

Bascross, je DBB-attitude transformatie is verbazingwekkend :roflol:

100% emo tegenwooridg.

jaja de kerk en dan trouwen als gay stel nou ik denk het niet
maar mijn zegen hebben ze laat iedereen ff lekker in zijn waarde

Terug
Naar boven