MuscleMeat

TRT

Bezoekers in dit topic

waarom zou je je SHBG nog willen verlagen, je vrij T is nu al optimaal hoor. Mijn SHBG is bijna het dubbele van dat van jou.
Vind het zelf echt vreemd dat jouw LH en FSH gewoon blijven geven. Beide hormonen liggen bij mij steeds volledig plat bij exogene toediening T (125mg/week)
Ik zou er echt geen apotheek van maken , van jouw TRT verhaal. Tevreden zijn met de waarden die je momenteel hebt.
Bij welke arts ga je nu, Vollon?

Som nu eens op wat voor spul je nu allemaal neemt (vit en extra's incl?)
Hey zie nu pas je antwoord. Anders had ik eerder geantwoord.

Ik denk dat mn LH en FSH nog geven omdat ik niet injecteer maar een lage dagelijkse dosis oraal in neem.

Testocaps 2/dag. Omdat mn test iets te hoog stond volgens de doc moest ik nu van hem afwisselend 2/d nemen en dag er na 1/dag.

Testocaps zijn niet levertoxisch niet gemetyleerd. Wordt opgenomen via de lymfen.
Van 40 mg testocaps zit er maar 15 of 25 mg testosterone in(weet het niet meer van buiten). De rest is ester gewicht. En er wordt maar 10% opgenomen.

Zit toch een jaar of twee op trt en mn eigen aanmaak werkt nog. Moet wel binnekort opnieuw bloed laten nemen. Mss dat hij wel ooit eens zal stil vallen.

Dit is de 1 van de redenen waarom ik twijfel over bij de testocaps te blijven of te vragen voor injects voor het gemak.
Mn eigen aanmaakt werk nog en 2 testocaps immiteerd beetje uw dagelijkse lichaamseigen aanmaak tov injects.

Ivm trt nam ik testocaps smorgens 1. En na het werk 1.
Maar nu is het dus ene dag 1 smorgens 1 na het werk en dag erna enkel 1 smorgens.

25 mg dhea/dag smorgens.

Rode gist rijst 2/dag bij het avondeten. Mijn chol staat te hoog ondanks veel cardio en goed dieet.
Aangeboren waarschijnlijk.

Vit D 3000 iu smorgens en 2000 iu savonds. Op 2 x 2000 iu stond volgens het labo mn vit d nog te laag.

Msm,chondroitine,glucosamine supps voor mn gewrichten.

1 magnesium tab op aanraden van doc ook.

Collageen shake 10gr/dag. (Geen idee of het wat doet voor de gewrichten)

Ben erover aan het nadenken om te vragen achter trt via injecties. Maar twijfel omdat mn eigen aanmaak dan volledig zal stil vallen.
 
waarom zou je je SHBG nog willen verlagen, je vrij T is nu al optimaal hoor. Mijn SHBG is bijna het dubbele van dat van jou.
Vind het zelf echt vreemd dat jouw LH en FSH gewoon blijven geven. Beide hormonen liggen bij mij steeds volledig plat bij exogene toediening T (125mg/week)
Ik zou er echt geen apotheek van maken , van jouw TRT verhaal. Tevreden zijn met de waarden die je momenteel hebt.
Bij welke arts ga je nu, Vollon?

Som nu eens op wat voor spul je nu allemaal neemt (vit en extra's incl?)
Wat dacht je? 125mg test per week? Had je verwacht dat jouw hypofyse jouw ballen nog zouden aansturen met een constante hoge testosteronwaarde in jouw bloed. Met testosteron enanthaat boots je geen normaal dag -en nachtritme van testosteron na wat je wel doet met gel of testocaps maar zit je constant met hoge testosteronwaardes en ik zou niet weten waarom dat nodig is. Gel of caps worden 's morgens genomen en de waarde zakt dan geleidelijk zoals bij een normale man. Die 125mg per week is ook teveel. Ik weet ook waarom ik bij Dr Vollon ga en niet meer zelf zit te experimenteren met testosteron enanthaat. Ondertussen heeft hij via regelmatige bloedtesten gezien dat testosteron toediening bij mij ook teveel omzetting naar DHT veroorzaakte wat nu gecounterd wordt met een lichte dosis finasteride. En minder omzetting naar DHT zou er ook voor moeten zorgen dat er ook meer testosteron over is om vrije testosteron te verhogen volgens hem.
 
Laatst bewerkt:
Dit is de 1 van de redenen waarom ik twijfel over bij de testocaps te blijven of te vragen voor injects voor het gemak.
Mn eigen aanmaakt werk nog en 2 testocaps immiteerd beetje uw dagelijkse lichaamseigen aanmaak tov injects.
Met injects is de kans veel groter dat je eigen aanmaak zal stilvallen of op een zeer laag pitje zal draaien. Indien je elke week een spuit zet, zit je na drie -vier weken met een constante hoge testosteronlevel. Ook 's nachts.
 
Met injects is de kans veel groter dat je eigen aanmaak zal stilvallen of op een zeer laag pitje zal draaien. Indien je elke week een spuit zet, zit je na drie -vier weken met een constante hoge testosteronlevel. Ook 's nachts.
Dat is de reden waarom ik liever op de testocaps blijf zitten.

Maar heb last van mn gewrichten. Al jaren. 6 Maand geleden geopereerd.

Nsaid,PRP,cortisone,Kiné deden niks. Maar blijf last hebben aan gewrichten.
In Amerika zijn er meer en meer dokters die een lage dosis deca voorschrijven 50 a 75 mg de week voor de gewrichten. Zou bij sommige mensen helpen.

Nadeel is volledig plat leggen van de axis. en HDL en LDL verhaal.

Maar ben die pijnlijke gewrichten al die jaren wel beu. en niks helpt. Deca zou nog kunnen via doc in BE maar de meeste dokters hier gaan deca niet aanzien als iets dat zou kunnen helpen. Maar ga het toch eens vragen.

Mocht het wat kunnen doen aan de gewrichten dan is test en deca inject mss beter dan deca en testocaps.

beter niet aan de deca maar ben die gewrichtslast echt beu en moet elk jaar slagen in fysieke testen.

Tb 500 en bpc 157 kunnen helpen maar dat is dan weer niet toegestaan in BE en zijn beter dan deca of brufen liggen slikken.
 
Dat is de reden waarom ik liever op de testocaps blijf zitten.

Maar heb last van mn gewrichten. Al jaren. 6 Maand geleden geopereerd.

Nsaid,PRP,cortisone,Kiné deden niks. Maar blijf last hebben aan gewrichten.
In Amerika zijn er meer en meer dokters die een lage dosis deca voorschrijven 50 a 75 mg de week voor de gewrichten. Zou bij sommige mensen helpen.

Nadeel is volledig plat leggen van de axis. en HDL en LDL verhaal.

Maar ben die pijnlijke gewrichten al die jaren wel beu. en niks helpt. Deca zou nog kunnen via doc in BE maar de meeste dokters hier gaan deca niet aanzien als iets dat zou kunnen helpen. Maar ga het toch eens vragen.

Mocht het wat kunnen doen aan de gewrichten dan is test en deca inject mss beter dan deca en testocaps.

beter niet aan de deca maar ben die gewrichtslast echt beu en moet elk jaar slagen in fysieke testen.

Tb 500 en bpc 157 kunnen helpen maar dat is dan weer niet toegestaan in BE en zijn beter dan deca of brufen liggen slikken.

Koop gewoon Ug deca en je bent in een paar weken van je problemen af
 
Nsaid,PRP,cortisone,Kiné deden niks. Maar blijf last hebben aan gewrichten.
In Amerika zijn er meer en meer dokters die een lage dosis deca voorschrijven 50 a 75 mg de week voor de gewrichten. Zou bij sommige mensen helpen.
Ik heb daar geen ervaring mee. Slijtage van de gewrichten met deca oplossen? Ik weet het niet. Ik neem het met een korreltje zout. Maar ja, waarom niet eens met je dokter overleggen.
 
Ik heb daar geen ervaring mee. Slijtage van de gewrichten met deca oplossen? Ik weet het niet. Ik neem het met een korreltje zout. Maar ja, waarom niet eens met je dokter overleggen.
Het gaat u niet genezen. Maar het zou wel pijnklachten kunnen verminderen.

Er zijn daar geen studies rond dacht ik.maar heb wel redelijk wat info gevonden op betrouwbare kanalen volgens mij waarbij er mensen baat bij hadden. Niet van verkopers uiteraard want die beloven vanalles :)
 
Laatst bewerkt:
Koop gewoon Ug deca en je bent in een paar weken van je problemen af
Ik doe het liever met medeweten en op voorschrift van mn behandelende TRT art.

1 zodat hij weet waarop hij moet letten ivm mn TRT.

2 in BE zijn ze zo mild niet dan in NL mocht je tegen de lamp lopen.

Mocht het hier zo strikt niet zijn dan zou ik bpc 157 en tb 500 proberen. Maar dan moet je weer liggen bestellen van uit de UK.

Hier in BE ben je dan precies een zware crimineel.
 
Ik doe het liever met medeweten en op voorschrift van mn behandelende TRT art.

1 zodat hij weet waarop hij moet letten ivm mn TRT.

2 in BE zijn ze zo mild niet dan in NL mocht je tegen de lamp lopen.

Mocht het hier zo strikt niet zijn dan zou ik bpc 157 en tb 500 proberen. Maar dan moet je weer liggen bestellen van uit de UK.

Hier in BE ben je dan precies een zware crimineel.

Er is in Belgie toch niemand die in de gevangenis zit voor een beetje steroids voor eigen gebruik. Je krijgt hooguit een boete. En die kans is sowieso al heel klein
 
Er is in Belgie toch niemand die in de gevangenis zit voor een beetje steroids voor eigen gebruik. Je krijgt hooguit een boete. En die kans is sowieso al heel klein
Serieuse boete kan paar 1000 euro zijn,x aantal jaar verbod om een gym te betreden,strafblad....kan mij in mn job in de problemen brengen.

Kan is klein maar neem in zulke dingen niet graag risicos.

Vandaar dat ik voor TRT ook via een arts ga. Ookal komt dat duurder uit.
 
Enige wat deca doet is maskeren.
 
Serieuse boete kan paar 1000 euro zijn,x aantal jaar verbod om een gym te betreden,strafblad....kan mij in mn job in de problemen brengen.

Kan is klein maar neem in zulke dingen niet graag risicos.

Vandaar dat ik voor TRT ook via een arts ga. Ookal komt dat duurder uit.
En hoe gaat men erachter komen? Of controleert je werkgever ergens op?
 
Net resultaten binnen.

Mn vrije test zit op 0.321 ref 0.240-0.640

Test 19.0 ref 8.6-29.0

Suiker gemiddelde 3 maand 5.4 boven 6 is prediabetes.
Ben gezakt van 5.8 naar 5.4

5 maand na mn elleboogoperatie waarbij ze kalk verwijderd hebben kreeg ik terug lasr.

Echo en rx laten maken van de elleboog.

Zit terug kalk en vocht rond de pees.

8 april terug afspraak. PRP of shockwave wrs.
Screenshot_20200921-112358_Gallery.jpg
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200921-112339_Gallery.jpg
    Screenshot_20200921-112339_Gallery.jpg
    52,2 KB · Weergaven: 134
Johny, heeft Dr Vollon jou ook niet gezegd dat het moeilijk zal worden om nog testocaps te verkrijgen wegens Brexit en een voorstel gedaan om over te gaan op gel of desnoods sustenon.
 
Johny, heeft Dr Vollon jou ook niet gezegd dat het moeilijk zal worden om nog testocaps te verkrijgen wegens Brexit en een voorstel gedaan om over te gaan op gel of desnoods sustenon.

Neen daar heeft hij niks van gezegd. Tegen u wel?

Er zijn blijkbaar vanuit Frankrijk dezelfde testocaps te krijgen maar andere naam.


Ik heb geen zin in gels. En injecties ook niet eigenlijk. Mn eigen aanmaak werkt na 2 j nog steeds terwijl ik op de testocaps zit. Zou ik zo willen houden.
 
Neen daar heeft hij niks van gezegd. Tegen u wel?

Er zijn blijkbaar vanuit Frankrijk dezelfde testocaps te krijgen maar andere naam.


Ik heb geen zin in gels. En injecties ook niet eigenlijk. Mn eigen aanmaak werkt na 2 j nog steeds terwijl ik op de testocaps zit. Zou ik zo willen houden.
Ik heb er ook nog maar moet pas binnen een paar maanden terug op controle. Hij zei mij dat ongeveer twee maanden geleden. Ik doe er wel lang mee want moet voor het ogenblik maar 1 testocap om de twee dagen nemen.
 
Ik heb er ook nog maar moet pas binnen een paar maanden terug op controle. Hij zei mij dat ongeveer twee maanden geleden. Ik doe er wel lang mee want moet voor het ogenblik maar 1 testocap om de twee dagen nemen.
Ik moet er wat meer nemen.

1per dag en dag er na 2/dag.
 
Testocaps niet meer verkrijgbaar.

Pantestone ook niet meer.

Andriol (identiek zelfde als vorige 2) te verkrijgen mist invoerdocument.
Komt uit italie.
 
Back
Naar boven