Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die studies zijn jaren geleden al stopgezet. Dat zegt genoeg. Deze producten worden dus enkel maar op zwarte markt geproduceerd en niet door farma industrie. Je weet dus ook niet wat je neemt want het zijn geen gecontroleerde producten. Ook al vele sarms getest en die resultaten waren ronduit slecht. Onderdosering, andere producten die daarin zaten, enz... Welke idioot gebruikt n u nog sarms.Ik heb er niets over teruggevonden, maar misschien is de sarm ostarine een idee als orale vorm van trt? Ben benieuwd naar de reacties van kenners.
Zo zie ik het ook.Maw, eigen productie slechts beperkt onderdrukken bij trt door het biologisch dagritme na te boots en kan enkel nog door smeren?
Voor zover ik weet verhoogd ostarine uw Testosterone niveau niet.Ik heb er niets over teruggevonden, maar misschien is de sarm ostarine een idee als orale vorm van trt? Ben benieuwd naar de reacties van kenners.
Of met Andriol capsules.Maw, eigen productie slechts beperkt onderdrukken bij trt door het biologisch dagritme na te boots en kan enkel nog door smeren?
Ik lees hier meer een gevalletje man the f**k up.Volgens mijn huisarts waren deze waardes normaal. Ik heb thans al jarenlang last van:
- Angsten en laag zelfvertrouwen (neem hiervoor ook SSRI, wat ik nu probeer af te bouwen)
- Extreem gevoelig aan Stress
- Traag metabolisme (kom heel makkelijk vet aan, dit werd nog erger sinds de SSRI)
- Slecht en traag herstel na krachttraining
- Vaak zeer vermoeid, al vanaf het opstaan
Misschien handig om een eigen topic aan te maken. Je klachten zijn weinig specifiek en ik ben een beetje verbaasd dat een arts hier testosteron voor voorschrijft, notabene in capsulevorm (en met DHEA).Ik ben ook recent bij Dr Volon geweest. Ben 34 jaar en heb heel wat klachten, en altijd al het voorgevoel dat mijn T laag was. Mijn resultaten waren alsvolgt:
- Test: 10.4 nmol/L (Ref 8.64-29.00)
- SHBG: 21.8 nmol/L (Ref 18.3-54.1)
- Vrije test: 0.255 Nmol/L (Ref 0.198-0.619).
Volgens mijn huisarts waren deze waardes normaal. Ik heb thans al jarenlang last van:
Ik doe 2 tot 3 maal per week full body training, ik train graag zwaar en dit wordt steeds moeilijk. Verder ga ik regelmatig ver wandelen.
- Angsten en laag zelfvertrouwen (neem hiervoor ook SSRI, wat ik nu probeer af te bouwen)
- Extreem gevoelig aan Stress
- Traag metabolisme (kom heel makkelijk vet aan, dit werd nog erger sinds de SSRI)
- Slecht en traag herstel na krachttraining
- Vaak zeer vermoeid, al vanaf het opstaan
Verder probeer ik gezond te eten en neem ik de volgende supplementen, (waarvan sommigen waarschijnlijk niet werken)
- Turkesterone
- Tongkat Ali
- Fadogia
- VitD (3000iu)
- Magnesium
- VitC+Ijzer
- VitB12
De dokter heeft mijn resultaten bekeken en veel vragen gesteld. Heeft me dan ook Testocaps en DHEA voorgeschreven. Ik heb ze besteld bij de apotheek en wacht nu ongeveer een maand. Zal niet anders kunnen vermoed ik.
Over enkele maanden moet ik dan weer terug met meer uitgebreide bloedresultaten (E2, DHEA, .. ?).
Ben beetje bang voor de haaruitval en een vergrote prostaat (=kans op plasproblemen? heb nl al ooit een ingreep gehad ivm plasbuisvernauwing, kan wel gewoon plassen maar minder sterke straal dan anderen), maar ik lees dat daar ook wel oplossingen voor zijn.
Oh das interessant, als ik de symptonen van lage T opzoek, kom ik vrijwel altijd op Angsten en/of depressie? Proficiat met je gram trouwens, als ik van iemand geen advies hoef, is het waarschijnlijk van jouIk lees hier meer een gevalletje man the f**k up.
Test gaat niks doen aan angsten en zelfvertrouwen dat moet je zelf doen, stress heeft iedereen ik zit op een gram aan test en kan nog steeds evenslecht tegen stress en zo kan ik nog wel even doorgaan.
.De bedoeling was om hier bevindingen te delen en te updaten hoe het verder loopt, maar ik kan dat idd in een appart topic doen.Misschien handig om een eigen topic aan te maken. Je klachten zijn weinig specifiek en ik ben een beetje verbaasd dat een arts hier testosteron voor voorschrijft, notabene in capsulevorm (en met DHEA).
Ik zou de oorzaak van je klachten elders zoeken.
.Succes met het oplossen van je problemen met testosteronOh das interessant, als ik de symptonen van lage T opzoek, kom ik vrijwel altijd op Angsten en/of depressie? Proficiat met je gram trouwens, als ik van iemand geen advies hoef, is het waarschijnlijk van jou.
PS: Het gaat niet om het "hebben" van stress, maar hoe goed je er mee om kan.
Door de natuurlijk afname van het testosterongehalte, kunnen klachten ontstaan: stemmingswisselingen, prikkelbaarheid, depressie, geheugenstoornissen, slaapproblemen, minder zin in seks, erectiestoornissen, verminderde spierkracht, afname van lichaamsbeharing, meer buikvet en zweetaanvallen. Andere symptomen kunnen zijn: botontkalking, suikerziekte, hart- en vaataandoeningen en een verhoogd cholesterolgehalte.

Kijk het kan ook vriendelijk! Dankuwel, aan u hetzelfde.Succes met het oplossen van je problemen met testosteron![]()
Weinig specifiek zijn klachten die samenhangen met tal van aandoeningen. Specifieke of suggestieve klachten voor een testosterondeficiëntie zijn bijvoorbeeld kleine testes, verminderde vruchtbaarheid, laag libido, erectiele disfunctie, verminderde lichaamsbeharing, enz. Niet-specifieke klachten zoals die van jou kunnen samenhangen met een testosterondeficiëntie, maar kunnen daarbij zelf de oorzaak zijn van een verlaagd testosteron (omgekeerde causaliteit) of - wat met name het geval is - er niets mee te maken hebben verder. Bijgevolg is er dan ook niet sprake van een testosterondeficiëntie en verhelpt testosterontherapie de klachten niet, m.u.v. een placebo-effect. Je ziet zelfs bij mannen met een bevestigd testosterontekort dat testosterontherapie vrijwel niets doet voor bijv. zaken als vermoeidheid, vitaliteit en cognitie. Zonder specifieke of suggestieve klachten, en een meting zoals die van jou, zou het credo niet moeten zijn om te behandelen met testosteron, maar verder te zoeken. Ik blijf het verbazingwekkend vinden hoeveel zaken er toegedicht worden aan de testosteronwaarde. Gezien je al een SSRI slikt kan ik alleen maar aannemen dat er nog wat zaken spelen op de achtergrond die wat directer betrekking zullen hebben op de door jou genoemde klachten.Oh das interessant, als ik de symptonen van lage T opzoek, kom ik vrijwel altijd op Angsten en/of depressie? Proficiat met je gram trouwens, als ik van iemand geen advies hoef, is het waarschijnlijk van jou.
PS: Het gaat niet om het "hebben" van stress, maar hoe goed je er mee om kan.
Door de natuurlijk afname van het testosterongehalte, kunnen klachten ontstaan: stemmingswisselingen, prikkelbaarheid, depressie, geheugenstoornissen, slaapproblemen, minder zin in seks, erectiestoornissen, verminderde spierkracht, afname van lichaamsbeharing, meer buikvet en zweetaanvallen. Andere symptomen kunnen zijn: botontkalking, suikerziekte, hart- en vaataandoeningen en een verhoogd cholesterolgehalte.
Bedankt voor de constructieve feedback. Het feit dat ik al jaren een SSRI slik bewijst volgens mij dat andere pistes ook reeds werden onderzocht (huisarts/psycholoog/..). De angsten zijn sterk verminderd, maar in meer stressvolle situaties komen deze terug.Weinig specifiek zijn klachten die samenhangen met tal van aandoeningen. Specifieke of suggestieve klachten voor een testosterondeficiëntie zijn bijvoorbeeld kleine testes, verminderde vruchtbaarheid, laag libido, erectiele disfunctie, verminderde lichaamsbeharing, enz. Niet-specifieke klachten zoals die van jou kunnen samenhangen met een testosterondeficiëntie, maar kunnen daarbij zelf de oorzaak zijn van een verlaagd testosteron (omgekeerde causaliteit) of - wat met name het geval is - er niets mee te maken hebben verder. Bijgevolg is er dan ook niet sprake van een testosterondeficiëntie en verhelpt testosterontherapie de klachten niet, m.u.v. een placebo-effect. Je ziet zelfs bij mannen met een bevestigd testosterontekort dat testosterontherapie vrijwel niets doet voor bijv. zaken als vermoeidheid, vitaliteit en cognitie. Zonder specifieke of suggestieve klachten, en een meting zoals die van jou, zou het credo niet moeten zijn om te behandelen met testosteron, maar verder te zoeken. Ik blijf het verbazingwekkend vinden hoeveel zaken er toegedicht worden aan de testosteronwaarde. Gezien je al een SSRI slikt kan ik alleen maar aannemen dat er nog wat zaken spelen op de achtergrond die wat directer betrekking zullen hebben op de door jou genoemde klachten.
Oraal testosteron heeft een vrij ongunstig en onvoorspelbaar farmacokinetisch profiel. D.w.z. dat de testosteronniveaus van dag-tot-dag behoorlijk kunnen schommelen. Er is ook relatief weinig onderzoek naar vergeleken met injecties en gels.

De reden van die 7 weken voorhechtenis was toch niet het anabolengebruik, veronderstel ik.Misschien kan ik ook iets bijdragen aan dit topic.
Na 2,5 jaar gekuurd te hebben tegen de lamp gelopen met het gerecht en bijgevolg is het gebruik van AAS aan het licht gekomen. Bijna 7 weken in voorhechtenis gezeten en sinds een dikke maand vrij onder voorwaarden waaronder verbod op gebruik van AAS, tenzij medisch noodzakelijk en onder toezicht van een arts.
Nee, klopt.De reden van die 7 weken voorhechtenis was toch niet het anabolengebruik, veronderstel ik.