- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben benieuwd of een afspraak bij hem ook zoveel kost als bij Hertoghe. Ik ga volgend jaar misschien ook mijn hormoonwaardes eens laten meten alhoewel ik mij goed voel. Mijn algemene bloedtest die ik om de twee jaar laat doen, was alleszins goed.Heb een afspraak te pakken. 21 december.
Ik zei aan de telefoon dat ik er net binnen of net onder viel en dat de huisarts zei dat alles ok was en ik zo maar verder moest.
Hij dacht daar anders over.
We zullen zien wat er de 21e uit de bus komt.
Ik ben benieuwd of een afspraak bij hem ook zoveel kost als bij Hertoghe. Ik ga volgend jaar misschien ook mijn hormoonwaardes eens laten meten alhoewel ik mij goed voel. Mijn algemene bloedtest die ik om de twee jaar laat doen, was alleszins goed.
ben er vele jaren terug eens bij geweest met schouderlast en toen betaalde ik het gewone visitetarief. 
Ja, gewoon uit interesse. De laatste keer dat ik mijn hormoonwaardes heb laten meten, is misschien 10 jaar geleden.Ik hoop dat het goedkoper isben er vele jaren terug eens bij geweest met schouderlast en toen betaalde ik het gewone visitetarief.
Zal het de 21 wel weten
Ze laten meten met als doel? Gewoon om te zien hoe ze staan?
Ja, gewoon uit interesse. De laatste keer dat ik mijn hormoonwaardes heb laten meten, is misschien 10 jaar geleden.

Ik ken het ook maar van op US boards. TRT icm lage dosis HCG. Op het eerste zicht lijkt mij dat ideaal. Een beetje testosterontoevoeging maar tegelijkertijd ook je ballen toch wat activeren. Ik zou er ook eens wat meer moeten over opzoeken. Volgens mij zullen @Galen en @Cools daar al het één en ander over opgezocht hebben. misschien ook een vraag voor Dr Vollon?@skydirk wat denk jij van Hcg icm TRT? Zie dat in Amerika vaak beiden voorgeschreven worden.
Ik ken het ook maar van op US boards. TRT icm lage dosis HCG. Op het eerste zicht lijkt mij dat ideaal. Een beetje testosterontoevoeging maar tegelijkertijd ook je ballen toch wat activeren. Ik zou er ook eens wat meer moeten over opzoeken. Volgens mij zullen @Galen en @Cools daar al het één en ander over opgezocht hebben. misschien ook een vraag voor Dr Vollon?
Mij lijkt dat ook wat veel. Het voordeel dat je zal hebben wanneer een dokter je TRT voorschrijft, is dat er om de 3 of 6 maanden een bloedcontrole zal plaatsvinden zodat de dokter je dosis kan aanpassen.
Geen HCG dus?
Wat is je gevoel na de consultatie? Heb je al een zicht over de totale kostprijs per jaar?
40 euro maar mutualiteit moet nog tss komen.Ook nog goed te doen dus.Dus drie keer bloedtest aan gemiddelde van € 35 per keer is ongeveer € 105. Androcaps kosten ongeveer € 195 per jaar.
€ 300 per jaar dus ongeveer. Heel betaalbaar lijkt mij
Vallen de consultaties mee qua prijs?
Had je niet liever geïnjecteerd ipv caps of wou hij enkel caps voorschrijven?
Normale prijzen dus. Ik weet dus waar ik moet gaan indien ik later mer verlaagde testosteronniveau zit. En nog geen 10km van bij mij.40 euro maar mutualiteit moet nog tss komen.Ook nog goed te doen dus.
Zal dan op een 360 euro komen. 30euro de maand.
Als ik geen arimidex of dhea nodig heb. maar das ook zo duur niet.