XXL Nutrition

Tuladis' RFL log

gwn doen dacht k, wordt enkel bij CKD en RFL afgeraden

zijn die 2 beetje op zelfde afstand gemaakt ?

ik heb ze ff in photoshop gegooid en ze allebij ff zo neer gezet dat ik er enige verhouding uit kan halen. en je zou mischien 2 cm in breedte kwijt zijn kwa love handle areas

maar zo ver ik weet is dat je lichaam bepaald waar het vet weg gaat.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb ze ff in photoshop gegooid en ze allebij ff zo neer gezet dat ik er enige verhouding uit kan halen. en je zou mischien 2 cm in breedte kwijt zijn kwa love handle areas

maar zo ver ik weet is dat je lichaam bepaald waar het vet weg gaat.

Ja misschien een klein beetje. Als ik zo in de spiegel kijkt lijkt het minder maar is moeilijk te zeggen hoe dat 2 weken terug was. (omdat je je eigen lichaam zo vaak ziet)

Ik volg ;)

Zie veel van m'n eigen fysiek terug in je pics qua buik en vetpercentage. Hoezo neem je trouwens 6× omega3 caps op een dag?

Zo dat klinkt ook wel interessant jah!

Toen ik dit las werd ik een beetje sceptisch: Gain muscle and lose fat optimally!
maar uiteindelijk bedoeld hij hier niet tegelijkertijd mee natuurlijk.

Dit lijkt mij eigenlijk een goede oplossing. Nu ik het gelezen heb ben ik overtuigd :D ga alles uitrekenen nu

Laat eens weten als je alles uitgerekend hebt, heb zelf juist alles berekend en ik om op EKV verhoudingen van
moderate 30/30/40
high 31/34/35
low 32/24/44

Alles drie maal nagerekend, vind het percentage vet precies toch aan de hoge kant ??? ... Iemand anders ervaring met deze berekening??

Gebruikte basisgetallen:
BM: 154pound (70kg)
musclegain, dus 1,5grProt/lb en onderhoud+18% (=3200kCal)

Tuladis, hoe gaat het nu? Nu je weer op onderhoud eet? Zitten de kilo's er weer aan of heb je niet meer gewogen?

Laat eens weten als je alles uitgerekend hebt, heb zelf juist alles berekend en ik om op EKV verhoudingen van
moderate 30/30/40
high 31/34/35
low 32/24/44

Alles drie maal nagerekend, vind het percentage vet precies toch aan de hoge kant ??? ... Iemand anders ervaring met deze berekening??

Gebruikte basisgetallen:
BM: 154pound (70kg)
musclegain, dus 1,5grProt/lb en onderhoud+18% (=3200kCal)

hey ik heb mij verder ingelezen over carb cycling en nog eens nagezocht en ben toen op BFFM uitgekomen. had dit boek een tijdje geleden al geprint en heb het eens doorgelezen. ook hierin komt carb cycling terug en heb besloten om dit te gaan volgen. (en hier blijf ik ook bij, moet toch eens een beslissing nemen ;) )

Doe er dan wel iets langer over maar heb wel het idee dat dit gezonder is dan die 'starvation' diets.

Tuladis, hoe gaat het nu? Nu je weer op onderhoud eet? Zitten de kilo's er weer aan of heb je niet meer gewogen?

ik heb mij toevallig vanochtend gewogen: 79 kg. Dus er is niet zo veel bijgekomen.

...

Laatst bewerkt:
Hoe gaat het Tuladis?

Ik ben vandaag ook begonnen en ik was vanmiddag duizelig en misselijk tijdens het trainen. Ik heb als avond maal koolvis gegeten. Ik ben benieuwt hoe dit dieet ga werken, ik heb wel focking honger de hele dag door.
Nog tips om die honger buien te voorkomen of gaat dat vanzelf weg?

Terug
Naar boven