Fitness Seller

Tuladis' RFL log

• Topic Starter Topic Starter
Krijg zelf ook snel schoon genoeg van witte vis en kip (en tonijn uit blik..) word na een tijdje gewoon lichtelijk misselijkmakend...
Maar nooit van kwark, melk, whey en ei :p

ik vind de tonijn nog wel meevallen, maar zal wel komen omdat ik dat niet zovaak eet. zelfs whey vind ik vies worden. heb aardbei smaak en elke ochtend 50 gram.. wordt de smaak erg overheersend. met melk is het dan nog net te doen, maar met water...

denk dat ik vooral voor biefstuk ga gaan, en af en toe eens gerookte zalm ertussen (goeie omega3 bron) :meal:

Voor de rest schelvis, koolvis, scampi's, tonijn, kwark en kipfilet.

denk dat ik vooral voor biefstuk ga gaan, en af en toe eens gerookte zalm ertussen (goeie omega3 bron) :meal:

Voor de rest schelvis, koolvis, scampi's, tonijn, kwark en kipfilet.

thanks voor de tips ;)

zalm is een goed idee jah! ga zo even naar AH, inkopen doen. ben wel veel geld kwijt de laatste tijd, maarjah /care.

moet er wat voor over hebben.

met keto heb je ook al meer keuze. is veel te vinden wat vet+eiwit bevat lijkt mij (en is ook iets goedkoper)

---------- Toegevoegd om 12:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:08 ----------

Gewicht: 79,5kg (Verschil -5,5)

Maaltijd 1:
Whey 50g
200ml melk
2x 1g omega3 caps
250mg caffeine
350mg calcium

Maaltijd 2: (= Free Meal! :))
4 boterhammen met pindakaas/kipfilet/kaasspread light :)
1g omega3 cap
350mg calcium
1x multivit

2 boterhammen met pindakaas/appelstroop

Maaltijd 3: (= Free Meal! :))
Shitload aan volkoren penne/witte pasta
Pastasaus
135g tonijn
tomaten
beetje mais
Rucolasla
Augurken
2x 1g omega3 caps
250mg caffeine

VOL! :D

Maaltijd 4:
350g kwark
35g light kaas
komkommer
1g omega3 cap
350mg calcium

:)

Laatst bewerkt:
Hoe gaat het eigenlijk met je trainingen? Veel krachtverlies?

shiit was waren die boterhammen lekker :)

krachtverlies valt wel mee, ik ga dan ook niet te zwaar omdat je dan nogal snel duizelig wordt. Ook telkens 1-2 minuten rusten tussen setjes (vind ik al lang eigenlijk).

Twee free meals vandaag? :)

Hmm ik ga vanaf vandaag een tijdje op onderhoud eten. vanavond ga ik uiteten omdat een vriend jarig is. daarna gaan we uit. kan moeilijk zeggen dat ik niet mee eet. dus ik leg het maar even stil.

heb sinds gisteren een goede hometrainer thuis, en hier wil ik graag gebruik van gaan maken. Daarom ga ik volgende week heel de week op onderhoud eten en dan het boek van lyle uitlezen (ketogenic). Dan ga ik starten met keto, maar moet wel duidelijkheid hebben dat dit kan icm veel cardio.

Nog enkele redenen om aan cardio te doen:
-eet liever iets meer en doe liever meer cardio
-wil graag mijn conditie verbeteren
-vind het helemaal niet erg op lang cardio te doen.

lees anders dit even

http://www.t-nation.com/free_online_article/sports_body_training_performance/the_carb_cycling_codex

Zit er sterk over te denken dit voor twee weken te doen tussen twee RFL-cycles ipv keto ...

Zo dat klinkt ook wel interessant jah!

Toen ik dit las werd ik een beetje sceptisch: Gain muscle and lose fat optimally!
maar uiteindelijk bedoeld hij hier niet tegelijkertijd mee natuurlijk.

Dit lijkt mij eigenlijk een goede oplossing. Nu ik het gelezen heb ben ik overtuigd :D ga alles uitrekenen nu

Post nu eerst nog maar eens een foto van vandaag zodat we kunnen zien wat die twee weken nu eigenlijk opgebracht hebben :D

Post nu eerst nog maar eens een foto van vandaag zodat we kunnen zien wat die twee weken nu eigenlijk opgebracht hebben :D

hmm oke ik zal zo een foto posten. het enige wat ik kan zien is een paar aders op mijn voorarm. heb ik nog nooit eerder gehad :p

5 kg minder moet wel wat vet% af zijn lijkt me ! post pics

jo ff doorgelezen hier, maar kun je niet gewoon beter een goede cleanbulk doen+ eventueel cardio. Als je zo doorgaat en dan ook nog normaal wilt gaan cutten dan hou je 70kg over bij 1.90m oftewel keiharde ecto?
Ik vind het trouwens wel knap van je dat je zo'n extreem voedingsschema kunt volgen;)!

5 kg minder moet wel wat vet% af zijn lijkt me ! post pics

hmm jah maar waarsch. niet op de plekken die je ziet op de foto. had ook foto's van mijn rug enzo moeten maken. maar ze komen eraan.

jo ff doorgelezen hier, maar kun je niet gewoon beter een goede cleanbulk doen+ eventueel cardio. Als je zo doorgaat en dan ook nog normaal wilt gaan cutten dan hou je 70kg over bij 1.90m oftewel keiharde ecto?
Ik vind het trouwens wel knap van je dat je zo'n extreem voedingsschema kunt volgen;)!

ja het probleem is dus dat het niet motiverend is om met een hoog VP te bulken. daarom dacht ik dat het beter was om dat weg te werken dwv ik ga liever clean bulken als ecto zijnde en dan resultaat zien.

maar zal er nog eens over nadenken. ga dat carb cyclen nog eens goed uitzoeken, kan ik het misschien combineren.

kijk en vergelijk:

oude foto:
erwy03.jpg

nieuwe:
2cwlv0z.jpg

:( waar is die 5kg heen?

mijn borst is wel iets aangetrokken of lijkt dat?

Laatst bewerkt:
idd weinig verschil te zien, jammer, maar zou idd wel blijven cutten voor je terug gaat bulken ;)

Als ik bijv. mijn bicep hard aanspan zie je wel een beetje een ader..
maarjah..
2dltzix.jpg

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------

idd weinig verschil te zien, jammer, maar zou idd wel blijven cutten voor je terug gaat bulken ;)

wat mij nu nog niet echt duidelijk is bij dat carb cycling, hoe zit het met cardio? kan dat ik er overheen gelezen heb ofzo ben nog niet klaar ermee.

Terug
Naar boven