boob
Novice
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zeker icbm werk lijkt mij dat beter.Ja klopt.
ik zit erover te denken om na deze weken keto te gaan volgen.
want ik creeer liever een groter kcal tekort door langer cardio dan minder eten.zeker icbm werk lijkt mij dat beter.
iemand ervaringen met keto?

Mijn vorige cut was keto, ging erg goed in het begin + het is makkelijk vol te houden vanwege het verzadigende gevoel van vet.
Ga zelf binnenkort beginnen met 3 weken RFL - 2weken keto (op onderhoud eten + cardio) - 3weken RFL - keto - ... tot k tevreden ben. Eerst nog de koelkast leegvreten![]()
ga het boek van Lyle even aanschaffen en mij goed inlezen over keto. ga je ook een log bijhouden dan? ben daar wel benieuwd naar.
Het is zelfs niet vreemd als je kracht vooruitgaat terwijl je lichter wordt 
Met intermittent fasting bedoel je? Nee, als je het goed aanpakt nietHet is zelfs niet vreemd als je kracht vooruitgaat terwijl je lichter wordt
![]()

Poeh ik heb wel es wat dingen gelezen over keto, maar ik denk niet dat je het daarmee heel makkelijk krijgt.
Heb je al een intermittent fasting cut overwogen? (zie daarvoor leangains.com) Daar kun je het zo gek maken als je zelf wil, je doet dan bijvoorbeeld 4 dagen in de week lowcarb, 1 trainingsdag op onderhoud en 2 trainingsdagen boven onderhoud. Schiet het niet op, doe je maar 1 dag boven onderhoud (soort van refeed dan). Dan hoef je niet dagenlang op 900 calorieen te zitten iig. De "vast"periodes zorgen dan voor vetverlies ipv cardio of extreme tekorten.

maar jonge word je zo niet boem skinny met die lengte ?
zelf al is het alleen vet wat je verliest
Ik heb wel respect voor je man ik cut nu rond 2500-2700 cal en ik heb enorme honger
ja het is niet eenvoudig maar heel apart, als je groente enzo eet heb je niet eens honger meer.Goed idee manga het boek van Lyle even aanschaffen en mij goed inlezen over keto. ga je ook een log bijhouden dan? ben daar wel benieuwd naar.
Keto lijkt mij makkelijker vol te houden dan RFL. Omdat ik momenteel zoveel vrije tijd heb kan ik dan veel tijd besteden aan trainen/cardio.

Koelkast is leeg, suplementen zijn binnen:
Zij die gaan sterven groeten u![]()