Fitness Seller

Turkije piept over Nederland

Elke land/staat heeft wel zijn zwarte bladzijden. Deal with it!!!
Ik durf zelfs te zeggen dat wij (turken) veel meer bloed aan onze vingers hebben dan een gemiddelde land/bevolking door de eeuwen heen, dat terug gaat naar de tijd van de Hunnen en zelfs eerder (meren deel van de Hunse leger bestonden uit turkse en mongoolse stammen, die uiteindelijk massaal weer terug trokken naar centraal- Azië na de val van het rijk). Ik ben daarin ook eerlijk.

1yqs82.jpg

:roflol:

Zal ik foto's beginnen posten dan?

Enkele foto's van de uit de hand gelopen 'volksverhuizing'.

2m43d4n.jpg

Moet kunnen

Duidelijk aan de foto's te zien dat het per ongeluk ging. Totaal geen genocide ofzo.

Duidelijk aan de foto's te zien dat het per ongeluk ging. Totaal geen genocide ofzo.

Het was oorlog, in een oorlog gaan mensen wel eens dood. Arme Turken hadden dan ook niet genoeg te eten door die verrotte oorlog. Kan je beter meer dan een miljoen van je untermensjes kapot laten gaan, ze wilden toch al onafhankelijk worden. Laat ze dan maar onafhankelijk doodgaan in een zandbak ver van je vandaan.

1 april

Het was oorlog, in een oorlog gaan mensen wel eens dood. Arme Turken hadden dan ook niet genoeg te eten door die verrotte oorlog. Kan je beter meer dan een miljoen van je untermensjes kapot laten gaan, ze wilden toch al onafhankelijk worden. Laat ze dan maar onafhankelijk doodgaan in een zandbak ver van je vandaan.

Ik wilde eigenlijk niet meer reageren, maar het zien van die foto's raakt je toch meer dan de opsomming van de droge feiten.

Bijna 1 miljoen overledenen, dat zijn gvd bijna alle Armeniërs destijds.
Tijdens de eerste volkstelling in 1939, 24 jaar later, waren er maar 1.282.338.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Armenië

En dan blijven ontkennen dat er sprake was van systematische uitroeiing.

Een "ongelukkige volksverhuizing" Weet je wat een ongelukkige volksverhuizing was. De komst van de Genocide ontkenners naar Nederland enkele decenia geleden.

Een "ongelukkige volksverhuizing" Weet je wat een ongelukkige volksverhuizing was. De komst van de Genocide ontkenners naar Nederland enkele decenia geleden.

En dat terwijl wij een enorme economische boost gaven aan de nederlandse economie destijds, waarbij de nederlanders zelf alleen de profijt van hadden. Zo ongelukkig was het dus ook niet.

Ik wilde eigenlijk niet meer reageren, maar het zien van die foto's raakt je toch meer dan de opsomming van de droge feiten.

Bijna 1 miljoen overledenen, dat zijn gvd bijna alle Armeniërs destijds.
Tijdens de eerste volkstelling in 1939, 24 jaar later, waren er maar 1.282.338.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Armenië

En dan blijven ontkennen dat er sprake was van systematische uitroeiing.

4974508a25313803f37bde7c6778404788c881429f8e8325a96ac7333ae13894.jpg

En dat terwijl wij een enorme economische boost gaven aan de nederlandse economie destijds, waarbij de nederlanders zelf alleen de profijt van hadden. Zo ongelukkig was het dus ook niet.

Mooi verwoord.

Nou , ik weet niet hoor, maar verwar bevolkingsgroepen niet met elkaar. 10 % van de turken hierzo hebben een eigen onderneming die 50.000 mensen van brood voorzien. Deze ondernemingen vormen 2% van de bnp van ons economie. We hebben het niet over Marokkanen ofso.

http://nicis.platform31.nl/Wat_doen...age_Turkse_ondernemers_aan_economie_is_flink’

En wiki geeft ook nog enkele feitjes over de turkse bijdrage aan de Nederlandse economie.

En de foto's? Wat wil je dat ik ga zeggen :| hahaha. Het is triest en dat heb ik altijd al gezegd. Btw, en als we toch zeggen van ja, dit was een genocide, dan kan je alsnog niet tegen ankara vervolg stappen nemen omdat dit allemaal is gebeurd in een tijd waarbij 3 dictators aan de macht waren (die in mijn ogen ook de toekomst van de hele natie naar de klote heeft gebracht ). Maar zoals ik al zei, ik durf niet stellig te zeggen dat dit een genocide was , tevens omdat ik er het zelf niet bij was of grondig heb onderzocht met alle middelen en tijd die ervoor nodig is.

---------- Toegevoegd om 22:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:41 ----------

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Turken_in_Nederland

En dan onder economie.

Rot eens op met je economie, we hebben het erover dat jij de Armeense genocide ontkent.

Terug
Naar boven