XXL Nutrition

TV op woensdag 02/03

Santoz

Freaky Bodybuilder
Waardering
0
voor de belgen (of ontvangers van Belgische tv-stations); even laten weten dat er een mooie tv-avond in het verschiet ligt

21.15 - 23.10 Enter the Dragon (Kanaal 2)
23.10 - 02.05 Scarface (VT4)

en dan missen we Matroesjka's (VTM) nog!

Dat wordt video instellen, een beetje fanatiekeling ligt dan al in z'n bed :p :D

heb mijn de 2 video al geinstalleerd ik wil ze zeker niet missen .
en matroesjka's heerlijke serie vooral de soundtrack post modern sleaze is om mee weg te dromen :)

Alleen scarface ken ik... maar die kan ik wel dromen inmiddels... Mijn ex wilde die film wel 100 keer zien.. Nou na 100 keer is die niet meer zo leuk vind ik.

scarface en enter the dragon twee goeie film... tony montana en bruce lee.. :cool:

kanaal 2 is niet Canvas?

daar is volgens mij nog die miniserie 'la meglio gioventu' bezig; schijnt wel bijzonder te zijn overigens.

wat dachten jullie van half negen sbs6 ado - AJAX ;)

• Topic Starter Topic Starter
ZoutZak zei:
kanaal 2 is niet Canvas?

daar is volgens mij nog die miniserie 'la meglio gioventu' bezig; schijnt wel bijzonder te zijn overigens.
zou inderdaad ook een goeie serie zijn las ik al,

canvas is niet kanaal 2, canvas is het 2de net van de zogenaamde TV1 (sinds kort een naamsverandering ondergaan, zeer origineel trouwens: "één" :rolleyes: ) en kanaal 2 is een beetje het 2de net van VTM, de grootste commerciële zender van Vlaanderen zeg maar

Terug
Naar boven