XXL Nutrition

DiSTuRBeD's contest log

Bezoekers in dit topic

Vandaag was het training van de vrouwen, ondertussen wat buikspieroefeningen gedaan.
Daarna nog wat touwtje gesprongen.

Als je mijn beginpost leest, is het amper 4 kg en 4% bf gedaald op 2 maanden, maar alle beetjes helpen :)
Zaterdag mega carb nite :) nom nom nom

82,3 kg deze ochtend

Indien iemand nog wat tips wilt geven :)
Zaterdag 14u shoot
donderdag en vrijdag: "laden" ? met wat? hoeveel gr?
donderdag en vrijdag: water minderen? of enkel zaterdag?

3 dagen van te voren water al wat minderen eigenlijk eerder zou al kunnen voor maximaal effect maar zou nu jezelf niet helemaal gaan uitdrogen. dag ervoor carbs laden elke 2 uur 20-30 gram, s ochtends kijken hoe je staat plat of vol zeg maar en dan eventueel nog wat aanpassen tot aan je foto's sta je plat meer carbs sta je vol gelijk houden

Heeft vochtmanipulatie wel zin op een hoger vetpercentage?

Geen idee, goeie vraag

Hoe hoog zit je ? 10-12% zou ik er niet te veel aandacht aan besteden onder de 10 zal het denk ik meer doen

da's voorzichtig bram :) zeker nog > 15%

Training: 19u15 - 21u

SQ 5x5 105 kg
BP 5x5 95 kg
Pendlay Rows 5x5 82,5 kg
Chin Ups 5x5 bw + 13,75 kg

Nog wat zonnebank voor de tanning gains :)

Aan je laatste pic te zien moet je wel onder de 15% zitten nu hoor. In ieder geval goeie stappen gemaakt.

da's voorzichtig bram :) zeker nog > 15% Training: 19u15 - 21u SQ 5x5 105 kg BP 5x5 95 kg Pendlay Rows 5x5 82,5 kg Chin Ups 5x5 bw + 13,75 kg Nog wat zonnebank voor de tanning gains :)

boven de 15 zit je niet 12 % zal redelijk in de buurt komen denk ik afgaande op je been pics enz.
maar al gepland wanneer je foto's gaat maken ? en of je wat gaat doen met vocht?
ik zou zelf dag ervoor gewoon flink cardio zweten en niet veel drinken min mogelijk. kan toch wat schelen aan definitie en is niet zo heel veel moeite, echt uitdrogen heeft nu nog geen zin inderdaad

---------- Toegevoegd om 07:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:52 ----------

Vandaag was het training van de vrouwen, ondertussen wat buikspieroefeningen gedaan. Daarna nog wat touwtje gesprongen. Als je mijn beginpost leest, is het amper 4 kg en 4% bf gedaald op 2 maanden, maar alle beetjes helpen :) Zaterdag mega carb nite :) nom nom nom

4 kilo en 4 % is top man, zeker voor 2 maanden tijd. gewoon lekker doorgaan dan kom je er wel :D

Fotoshoot is overmorgen 14u ongeveer.
Neem dumbbells mee om eerst nog ff proberen "op te pompen"
Had liever de foto's in mijn keldertje genomen vlak na een zware training

Morgen werk ik ook van thuis, 's ochtends eerst naar de autokeuring en bloedonderzoek laten doen.
Ga vrijdag vroeg slapen en proberen zo lang mogelijk in bed te blijven liggen (denk ik)
Heeft het nog nut om zaterdagochtend cardio of abs te doen?

No food tot na de shoot...

's Avonds 17u goed gaan eten in een restaurant :)

Ik zou geen cardio meer doen nu. Gaan je benen er plat uit gaan zien. Gewoon wat oppompen zaterdag en misschien een
stevige borrel icm pre w/o supp om wat vasculairder te staan

Nice, een legitiem excuus om wat Scotch achterover te slaan. Hoe kort voor het fotomoment heb je het dan over?

Zal het maar niet riskeren :) als geheelonthouder op een lege maag... en dan een paar uur later nog moeten autorijden.

Dis gonna be gud, lol

Vandaag druk dagje gehad :) 267 foto's genomen.
Uiteraard stond ik niet zo droog als ik gewild had en een sixpack is ook niet zichtbaar :( maar dat komt volgend jaar dan wel, of 't jaar daarna.

Hier alvast een paar vlug gekozen foto's:
artistieke rug foto
15xu0jo.jpg

team calves :)
2pze3ro.jpg

team no abs :(
6ixu9u.jpg
not even when doing dragon flags :(
246jtp2.jpg

Was wel "plezant", volgend jaar veel meer oefenen op poseren, feit dat de fotograaf iemand was die ik ken van in mijn schooltijd hielp wel veel. Was ook totaal geen tijdsdruk achter ofzo.
Nadien nog een goeie steak friet gaan eten + ijsje :)

Back
Naar boven