XXL Nutrition

Tweede Musculi Sample Giveaway

galen had toch al een sample paket?

mijn stem gaat uit naar Dieaphi

Laatst bewerkt:
Ik stem in willekeurige volgorde voor (gezien er 5 pakketten zijn neem ik aan dat je 5 namen mag noemen?):

Galen
Cools
Waaskaas
Grosje
SanneF

Laatst bewerkt:
Mijn stem gaat overigens naar Robke

Die pompt nondeju elke training weer een hoop abracadabra naar binnen die moet ook wel supplement goeroe zijn. Buiten dat is er misschien nog een wondermiddel om zijn mannelijkheid terug te winnen :)

Mijn stem gaat overigens naar Robke

Die pompt nondeju elke training weer een hoop abracadabra naar binnen die moet ook wel supplement goeroe zijn. Buiten dat is er misschien nog een wondermiddel om zijn mannelijkheid terug te winnen :)

dikz*k
stem dan op mij

Laten we het hopen.

Inb4 'heb-je-die-ecto-weer-ga-eten-losertje' opmerkingen.

Wel, ik voor de verandering ook dan :p Veel keren komen hij en ik enkel in contact als ik iets verbeter van hem, dus dan ben ik altijd de negatieve kl***zak, maar hij steekt al lang veel werk in dit forum :p

Jij en Galen zijn uiteraard een grote meerwaarde aan dit forum, maar jij werkt voor Musculi en Galen heeft al enkele samples kunnen testen :p kan je 5 mensen nomineren of maar 1?

• Topic Starter Topic Starter
Jij en Galen zijn uiteraard een grote meerwaarde aan dit forum, maar jij werkt voor Musculi en Galen heeft al enkele samples kunnen testen :p kan je 5 mensen nomineren of maar 1?

Mag gerust meerdere mensen nomineren, maar dan wordt je stem wel verdeeld.

Ik stem op Tremendes.

Een meerwaarde aan het forum (vooral MMA gedeelte). Hij heeft veel ervaring en goede fysiek dus denk dat hij wel een objectief oordeel kan vellen.

Ik stem op Woekkes

Harpep Als die nog wel eens dbb bezoekt.

want je moet veel kennis hebben om smaak te testen

wie kunnen er beter smaak testen dan een stel dikkerds

Ik stem op Big T, hij wordt nooit genoemd met zulke acties.

Terug
Naar boven