- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
een liefde vriend <3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mijn stem gaat overigens naar Robke
Die pompt nondeju elke training weer een hoop abracadabra naar binnen die moet ook wel supplement goeroe zijn. Buiten dat is er misschien nog een wondermiddel om zijn mannelijkheid terug te winnen![]()
Mijn stem gaat overigens naar Robke
Die pompt nondeju elke training weer een hoop abracadabra naar binnen die moet ook wel supplement goeroe zijn. Buiten dat is er misschien nog een wondermiddel om zijn mannelijkheid terug te winnen![]()

Wel, ik voor de verandering ook danVeel keren komen hij en ik enkel in contact als ik iets verbeter van hem, dus dan ben ik altijd de negatieve kl***zak, maar hij steekt al lang veel werk in dit forum
![]()
kan je 5 mensen nomineren of maar 1?Jij en Galen zijn uiteraard een grote meerwaarde aan dit forum, maar jij werkt voor Musculi en Galen heeft al enkele samples kunnen testenkan je 5 mensen nomineren of maar 1?
Wel, ik voor de verandering ook danVeel keren komen hij en ik enkel in contact als ik iets verbeter van hem, dus dan ben ik altijd de negatieve kl***zak, maar hij steekt al lang veel werk in dit forum
![]()
Ik stem voor Cools, is zeker een meerwaarde voor dit forum