AndroidHealthClinic

Musculi DBB giveaway

Bezoekers in dit topic

en is de winnaar al bekend?

-edit- waarom is het andere musculi topic gesloten?
 
Deze week zeker bekend. Wat weinig volk om 10 winnaars te hebben, maar ik ga toch proberen drie mensen gelukkig te maken :p Vandaag beetje druk, maar probeer om het morgen zeker te regelen.

Geen idee waarom dat ander topic gesloten is. Misschien mag je geen vragen stellen over supplementen die niet verkocht worden door een van de board sponsors ? Zou beetje heel flauw dat ze mensen op het board gaan censureren, maar ik zal het eens navragen ?

Als iemand zich overigens afvraagt waarom musculi geen boardsponsor is, het is enkel omdat er momenteel geen plaats is, en admin zich wil beperken tot een viertal sponsors en dat voorlopig ook zo wil houden (want musculi heeft aangeboden om alle 4 sponsorships over te nemen als iemand ontevreden was of zo). Uiteraard zodra er plaats is zullen we dat maar al te graag worden. Is nog steeds het meest intelligente board in de Benelux, en de beste doelgroep voor een firma die zich op kennis en kwaliteit wil profileren.
 
je moet idd boardsponsor zijn
 
Vreem,d dat deze dan nog open is ?!
 
je moet idd boardsponsor zijn

Voor vreemde mensen iets over je merk mogen vragen ?

Dus iedereen die iets wil weten over een merk die niet verkocht wordt door een boardsponsor wordt doodgezwegen ?

Ook leuk om te weten als DBB lid dat je dus enkel informatie kan krijgen over een beperkt aantal merken en producten.

---------- Toegevoegd om 11:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:05 ----------

Vreem,d dat deze dan nog open is ?!

Mijn thread, niet in naam van musculi. Ook niet op het supp forum.
 
Mijn thread, niet in naam van musculi. Ook niet op het supp forum.

Dat dacht ik dus ook, gewoon een eigen normale thread werd ook gewoon verwijderd.
ik kan er wederom verder weinig over zeggen..

wel in PB(PM)..[karma]..
Heb je even karma gegeven maat..

mer info kan altijd via PB../
 
Voor vreemde mensen iets over je merk mogen vragen ?

Dus iedereen die iets wil weten over een merk die niet verkocht wordt door een boardsponsor wordt doodgezwegen ?

Ook leuk om te weten als DBB lid dat je dus enkel informatie kan krijgen over een beperkt aantal merken en producten.

---------- Toegevoegd om 11:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:05 ----------



Mijn thread, niet in naam van musculi. Ook niet op het supp forum.


Ben ik met je eens, maar van de andere kant betalen de board sponsoren er grof geld voor om hier vragen te mogen beantwoorden
 
Ben ik met je eens, maar van de andere kant betalen de board sponsoren er grof geld voor om hier vragen te mogen beantwoorden

En die belazeren ons dan vervolgens..
ook niet allemaal natuurlijk..

Sorry ik ga /Out, succes met de thread man..
 
Ben ik met je eens, maar van de andere kant betalen de board sponsoren er grof geld voor om hier vragen te mogen beantwoorden

Musculi is bereid nog grover geld te betalen, maar admin wil voorlopig aan zen belofte voor maximaal 4 sponsoren houden, dus musculi respecteert dat.

Ik stel me wel vragen bij regelrechte afgekochte censuur daarentegen.
 
Musculi is bereid nog grover geld te betalen, maar admin wil voorlopig aan zen belofte voor maximaal 4 sponsoren houden, dus musculi respecteert dat.

Ik stel me wel vragen bij regelrechte afgekochte censuur daarentegen.

tja

ik ben ook geen admin :rolleyes:
 
En die belazeren ons dan vervolgens..
ook niet allemaal natuurlijk..

Sorry ik ga /Out, succes met de thread man..

Mja, we moeten natuurlijk niet veralgemenen, want musculi wil ook sponsoren, kunnen ze dat ook zeggen, en we bewijzen dagdagelijks dat het niet zo is :p Aan de andere kant kun je je wel vragen stellen waarom ze gewone leden willen doodzwijgen over de firma. Dat ze eisen stellen over een andere firma begrijp ik, en is hun recht zolang de formule gehandhaaft blijft. Als je daarentegen al niet wil dat mensen erover praten, dan heb je volgens mij meer te verbergen.
 
Mja, we moeten natuurlijk niet veralgemenen, want musculi wil ook sponsoren, kunnen ze dat ook zeggen, en we bewijzen dagdagelijks dat het niet zo is :p Aan de andere kant kun je je wel vragen stellen waarom ze gewone leden willen doodzwijgen over de firma. Dat ze eisen stellen over een andere firma begrijp ik, en is hun recht zolang de formule gehandhaaft blijft. Als je daarentegen al niet wil dat mensen erover praten, dan heb je volgens mij meer te verbergen.

Ik heb de naam van mijn persoonlijke sponsor in signature staan, eerst was dit een link naar hun website, heb hier ook een waarschuwing voor gekregen in de vorm van gele kaart dat dit niet mocht omdat ze geen boardsponsor zijn.
 
Ik heb de naam van mijn persoonlijke sponsor in signature staan, eerst was dit een link naar hun website, heb hier ook een waarschuwing voor gekregen in de vorm van gele kaart dat dit niet mocht omdat ze geen boardsponsor zijn.

Ken het systeem niet met de kaarten, maar als ik tijd maak om te posten, en het hier niet kan doen, dan doe ik het elders, en weet dat er genoeg mensen op DBB zijn die liever kwaliteits informatie op wetenschappelijke basis volgen dan low quality supps voorgeschoteld te krijgen. Just saying. Heb BB.com helpen groot maken. Heb het voor DBB ook nog eens gedaan. Denk dat ik het nog wel eens kan.

Want ik ben geen musculi rep omdat ik voor ze werk he. Iedereen mag weten wat ik doe, en voor wie ik het doe, maar ik geef nog altijd correcte informatie en ben niet bang om te zeggen waar het op staat, en ik zal dat altijd doen ook. Kan nagenoeg iedereen getuigen.
 
Ken het systeem niet met de kaarten, maar als ik tijd maak om te posten, en het hier niet kan doen, dan doe ik het elders, en weet dat er genoeg mensen op DBB zijn die liever kwaliteits informatie op wetenschappelijke basis volgen dan low quality supps voorgeschoteld te krijgen. Just saying. Heb BB.com helpen groot maken. Heb het voor DBB ook nog eens gedaan. Denk dat ik het nog wel eens kan.

Want ik ben geen musculi rep omdat ik voor ze werk he. Iedereen mag weten wat ik doe, en voor wie ik het doe, maar ik geef nog altijd correcte informatie en ben niet bang om te zeggen waar het op staat, en ik zal dat altijd doen ook. Kan nagenoeg iedereen getuigen.

Je hoeft mij niet te overtuigen bro, ik geloof je wel, je moet de mods hier overtuigen
 
allemaal goed en wel maar waar blijven mijn musculi samples? My musculi need musculi !
 
Je hoeft mij niet te overtuigen bro, ik geloof je wel, je moet de mods hier overtuigen

Uiteindelijk moet ik admin overtuigen. Maar zitten beetje in een impasse. Wil hem tegemoet komen in alles, zo gaat dat onder vrienden, zolang ik hier nog mezelf kan zijn en niet moet zwijgen over waar ik werk en wat ik doe in R&D, maar elk voorstel dat ik doe wordt uiteindelijk afgeschoten en ik hoor niet veel alternatieven.

Ik zie wel of ik naar waarde geschat wordt of niet. Je zou denken dat het een zegen is voor DBB dat ik deze job weer heb, want zou op termijn betekenen dat ik in het algemeen weer meer tijd heb voor DBB. En ik werk ook liever met en voor DBB (doe het ook al 13 jaar) dan het elders te doen.
 
Jammer dat er geen raad van bestuur is bij DBB..

917294_006.jpg
 
<3 grote kat
 
Geen aandeelhouders ook, enkel sponsors :p Maar als natuurlijk elk lid nog eens zijn liefde betuigt voor Big Cat, dan komen we mss wel ergens :p Geen board zonder leden toch ? :p

in
 
Back
Naar boven