AndroidHealthClinic

Tweede Musculi Sample Giveaway

Ik stem op ex-boardsponsor body&fitshop!
Ik vind dat ze recht hebben om eindelijk eens te proeven hoe echte supplementen smaken :)

....

En Ron :rolleyes:
ik KAN niet meer trainen leuk z'n reply. al kan ik u'm zelf niet terug vinden, maar goed doei he..
Jij valt toch niet onder het groepje wat ik bedoel, dat weet je zelf ook wel. :D
En als je je aangesproken voelt door mij dan spijt me dat oprecht.

• Topic Starter Topic Starter
Is niet de bedoeling van mij om een discussie te starten. Voor de duidelijkheid ik verwacht niks, ik hoop dat jullie dat wel doen. :D Zoals je zegt wil je feedback over de smaak, dan denk ik de points; blijft het na het shacken goed gemengd of loopt het terug, is het romig of juist slap, is de smaak okay. En als je geen vergelijk hebt met Whey wat jezelf hebt geprobeert en dus ook verschillende merken is er van een beetje gefundeerde feedback geen spraken. Dat is wat ik bedoel. En mijn opmerking was dat de meeste hier niet eens trainen laat staan enige ervaring hebben met diverse merken whey en dus geen juist beeld geven. Dat is ook wat ik bedoel. Misschien nu beter uitgelegd. En als je me nu nog niet begrijpt dan praten we gewoon langs elkaar heen. :D

Ik denk dat we het wel begrijpen ja :) Overigens niets mis discussie. We beschouwen ook de meeste kritische persoon als een potentiële klant, dus als we iets over het hoofd zien (wat ongetwijfeld altijd wel gebeurd bij nieuwe firma's) dan horen we het graag hoor ;)

Wens je veel succes hoor met deze manier van testen. Het is een andere manier van marktverkenning. :thumbs:

We proberen het origineel te houden. We kunnen logistiek op deze manier niet iedereen staaltjes bezorgen, dus we vermoeden dat dit een van de betere manieren is om toch mensen te overtuigen die uit de boot vallen (al willen we die natuurlijk ook alle kansen geven en aanmoedigen zeker eens langs tekomen waar er nog staaltjes te rapen vallen ;) )

Eventjes de tussenstand na 1 week opgemaakt. Mensen die reeds stalen ontvangen hebben of moeten ontvangen, heb ik de vrijheid genomen ervan tussen te laten, en mensen die meerdere mensen nomineren heb ik de stem verdeeld.

9.25 stemmen
Cools

3 stemmen
Arnodsi
Diaephi

2 stemmen
Eatandgain
Steensteen

1 Stem
GPRO
Tremendes
Woekkes
Harpep
Ron501
B&Fshop

0.5 stemmen
Robke
Skinnie

0.25 stemmen
Waaskaas
Grosje
SanneF

Ik denk dat we de boel afsluiten na onze coming out party of Bodypower expo volgend weekend. Als alles mee zit, is er een van ons niet te moe op de dinsdag nadien (19 mei ?) om eventjes de winnaars te posten :) Tot dan, laat je stem gelden ;)

Laatst bewerkt:
Oef lees het nu pas! Ik stem op diaephi. Zou ze zelf ook graag proberen!

Had Pleurklaat al ontvangen? Dan stem ik ook Harpep.

Mijn stem gaat naar Harpep!

Er komt meteen weer spanning in de zaak :p

Aangepast, 0.5 weg bij robke en 0.5 erbij voor jou ;)
[Link niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 11:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:46 ----------

Mooi! Ik zal alvast mijn adresgegevens doorgeven, ben best een beetje emotioneel.. Ik heb nog nooit wat gewonnen, dit is een ommekeer in mijn leven.
Oja! Ik ben ook nog NK Treintrekken, dus ik zie ook gaarne een sponsorcontract tegemoet.

Mooi! Ik zal alvast mijn adresgegevens doorgeven, ben best een beetje emotioneel.. Ik heb nog nooit wat gewonnen, dit is een ommekeer in mijn leven.
Oja! Ik ben ook nog NK Treintrekken, dus ik zie ook gaarne een sponsorcontract tegemoet.
Ik moet zeggen dat je het alleen al zou verdienen om te winnen door de reacties die je geeft.
Echt schitterend. :D

B&Fshop :roflol::roflol::roflol:

Ik zie dat Eatandgain 2 stemmen heeft, wie de f**k stemt op die volidioot? Hem belonen met supps is hetzelfde als de Nobelprijs voor de vrede aan Hitler geven.

Ik stem op diaephi, doe maar 2x als kan

stem op GPRO

ik stem op diaephi, ok ok ok.

Terug
Naar boven