XXL Nutrition

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Volgens mij kijk jij echt te veel naar gewicht. Als ik de pics vergelijk van jou en tymen vind ik tymen er beter bij staan. Hier in dit log lijkt het alsof jij de buffe gast bent en TYmen de ecto met die reacties van je altijd..

:roflol:

Die reactie was sarcastisch. Ik heb nergens in dit log gezet dat hij er slecht uit ziet, heb al meerdere malen gezet dat hij er veel zwaarder uit ziet dan dat hij weegt.

Maar als hij ze doel wilt bereiken wel keer wat mag aankomen, geen haat gewoon motivatie. Het staat toch veel bruter als hij 80kg weegt dan 70kg of zie ik dat verkeerd?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.224
Volgens mij kijk jij echt te veel naar gewicht. Als ik de pics vergelijk van jou en tymen vind ik tymen er beter bij staan. Hier in dit log lijkt het alsof jij de buffe gast bent en TYmen de ecto met die reacties van je altijd..

:roflol:

Die reactie was sarcastisch. Ik heb nergens in dit log gezet dat hij er slecht uit ziet, heb al meerdere malen gezet dat hij er veel zwaarder uit ziet dan dat hij weegt.

Maar als hij ze doel wilt bereiken wel keer wat mag aankomen, geen haat gewoon motivatie. Het staat toch veel bruter als hij 80kg weegt dan 70kg of zie ik dat verkeerd?

jongens laten we het netjes houden en elkaar niet bashen. ik snap wat Dennis bedoelt maar ik hoop dat hij in mijn laatste reply mij snapte dat hij zich teveel vast houd aan gewicht ipv foto's.

dankje :) ik zag mijzelf inmiddels al in de lijst staan, maar toch nog ff gemailt.

:(

Nice pics ouwe, je oogt wel zwaarder dan 70 kg. vind ik.

mooi he. als ik ooit nog podium ambities krijg dat is dit echt super handig :)

jongens laten we het netjes houden en elkaar niet bashen. ik snap wat Dennis bedoelt maar ik hoop dat hij in mijn laatste reply mij snapte dat hij zich teveel vast houd aan gewicht ipv foto's.

I get it, je ziet er veel bruter uit dan je gewicht eigenlijk zou moeten zijn. Maar feit is wel, heb je een tshirt aan zie je er weinig van. Dat bedoel ik ;)

Iig zie karma bericht.

• Like
Waarderingen: KEUN
En onder een winterjas?:p

• #2.230
I get it, je ziet er veel bruter uit dan je gewicht eigenlijk zou moeten zijn. Maar feit is wel, heb je een tshirt aan zie je er weinig van. Dat bedoel ik ;)

Iig zie karma bericht.

het is OK. het is goed dat je kritisch bent. maar niet doorslaan op een 'marginaal' punt. je bent nog steeds welkom in mn log hoor hahah, no hard feelings.

als ik een t-shirt aan heb is het natuurlijk allemaal wat minder zichtbaar. ja leuk wat grotere armen, delts wat ronder, heel ietsjes traps, wel een dikke V meestal (ligt aan het shirt) en pecs schijnen ligt door. mja care. wtf heb ik aan die domme sletjes die aan je armen gaan voelen enz.

in de eerste 2 jaar deed ik graag pronken met mijn gains. maar het siert mij veelmeer om het pas te laten zien als mensen erin geïnteresseerd zijn en mij benaderen.

---------- Toegevoegd om 14:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:33 ----------

dan zit alles onder zn bontkraagje :trollfacex:

ja mi mang, ik heb nikkolson jas, ringuhh, ajpot, je weet G

---------- Toegevoegd om 14:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:34 ----------

stam is jelly op mijn karma punten :trollface:

als ik een t-shirt aan heb is het natuurlijk allemaal wat minder zichtbaar. ja leuk wat grotere armen, delts wat ronder, heel ietsjes traps, wel een dikke V meestal (ligt aan het shirt) en pecs schijnen ligt door. mja care. wtf heb ik aan die domme sletjes die aan je armen gaan voelen enz.

Goed voor je ego/motivatie?
en nog wel meer

• #2.232
Goed voor je ego/motivatie?
en nog wel meer

ik ben veel te gepassioneerd over de facts van bb om er dom over te lullen.

dat krijg van dit soort gesprekken:
zij: oooh hoe kom je aan zulke grote spierballen
ik: trainen heel veel eten en genoeg slapen
zij: hoezo veel eten, mijn broer eet ook heel veel
ik: wat eet hij dan?
zij: ja hij kan zo in eenkeer 2 grote frietjes met op, en dan nog een frikandel speciaal
ik: /facepalm (waar de fukc zit ik mee te praten :roflol:

dit soort shit heb ik al zovaak mee gemaakt. ik erger mij kapodt aan de gebrek aan kennis inzicht en logisch denkvermogen.

daarnaast krijg je dan ook flauwe opmerkingen in de trend dan machooooo.
dus ik hou me lekker op de achtergrond.

---------- Toegevoegd om 15:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:47 ----------

en hier kan je mijn contest log volgen.

Je staat er goed droog bij, meer massa kan zeker geen kwaad, maar dat wil je zelf ook. Als je gewoon wat dirty gaat bulken ga je zo richting de 80 en dan is je vet% nog acceptabel voorspel ik.

Goede training ook, je bencht mij eruit, ik had moeite met 11x70 :o

Succes met contest log ook :)

in

ben binnen:D

• #2.236
in!!!

waitwut.

anyway, ben net een paar uur thuis. terug van vakantie :D

heb in de vakantie een heel nieuw schema en dieet gemaakt :D hahaha
aankomende week word hardcore trainen nog niks denk ik. want ik ben nog 2,5 dag thuis en dan ga ik alweer naar The Qontinent in België voor 4 dagen.

Daar is het vakantie voor:D

• #2.238
nog wel ja.

Ja ben er ook, goede vakantie gehad?
:D

Terug
Naar boven