Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

dus je vind me pics ecto
het kan uiteraard veel beter, maar ik heb al eerder gezegd er word veel op dbb vanuit men zelf geredeneerd. als jij 70 zou wegen zou je er anders uitzien dan ik nu op 70 doe. dus leg de focus nou eens niet op het gewicht maar op de pics.
want je hoeft mij niet te verklappen dat 70 kilo niet veel is. ik hoor van velen dat ik veel zwaarder ook dan 70 kilo.

Tymen staat er zeker goed bij! Lijkt ook absoluut zwaarder! Klasse fysiek, goeie guns chest en veel adertjes!
Beetje jammer alleen dat ik in mijn blote reet stond toen hun die foto;s gingen schieten.

Ik krijg kont van Opera er onder begreep ikDie worden gefotoshop zodat ik mee kan doen aan de big ass DBB reteveter contest 2011Ik krijg kont van Opera er onder begreep ik
Hehe, het ziet er gewoon netjes uit! Het is meer motivatie dat het een keer tijd wordt om richting die 80kg te gaan, des te groter zal je er dan uitzien!
Jonge Tymen, geen woord is overdreven van wat je laatst zei; dat je er zwaarder uit ziet dan je bent! Nice man, ****ing de beuk er in nu. Wordt een bruut fysiek!![]()

Tymen je ziet er echt wel buffer uit dan je stats zeggen. Meestal is het een richtlijn om gewicht met lengte te vergelijken maar vetpercentage, vocht speelt ook allemaal een rol.
Dus......goed bezig jonge!
ecto, non stop net te laag in carbs zitten. wel goed in prot en vetten ook erg laag.Tymen staat er zeker goed bij! Lijkt ook absoluut zwaarder! Klasse fysiek, goeie guns chest en veel adertjes!
Beetje jammer alleen dat ik in mijn blote reet stond toen hun die foto;s gingen schieten.
daarom de Me Gusta kop 

Die worden gefotoshop zodat ik mee kan doen aan de big ass DBB reteveter contest 2011Ik krijg kont van Opera er onder begreep ik

Heb nu al kneiterharde spierpijn in m'n miniguns hee, kan niet eens gitaarspelen![]()

nice! werkt alleen maar in je voordeel - goede motivatie!
nice! werkt alleen maar in je voordeel - goede motivatie!

Waarom val je dan niet gewoon terug op je homegym als je niet naar je sportschool kan?
Je kunt misschien niet iedere oefening doen van je schema maar wel gewoon een complete training, dan doe je tenminste nog wat..