XXL Nutrition

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

buff en 70kg

You for real?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.202

dus je vind me pics ecto ???

het kan uiteraard veel beter, maar ik heb al eerder gezegd er word veel op dbb vanuit men zelf geredeneerd. als jij 70 zou wegen zou je er anders uitzien dan ik nu op 70 doe. dus leg de focus nou eens niet op het gewicht maar op de pics.
want je hoeft mij niet te verklappen dat 70 kilo niet veel is. ik hoor van velen dat ik veel zwaarder ook dan 70 kilo.

dus je vind me pics ecto ???

het kan uiteraard veel beter, maar ik heb al eerder gezegd er word veel op dbb vanuit men zelf geredeneerd. als jij 70 zou wegen zou je er anders uitzien dan ik nu op 70 doe. dus leg de focus nou eens niet op het gewicht maar op de pics.
want je hoeft mij niet te verklappen dat 70 kilo niet veel is. ik hoor van velen dat ik veel zwaarder ook dan 70 kilo.

:trollface:

Hehe, het ziet er gewoon netjes uit! Het is meer motivatie dat het een keer tijd wordt om richting die 80kg te gaan, des te groter zal je er dan uitzien!

Jonge Tymen, geen woord is overdreven van wat je laatst zei; dat je er zwaarder uit ziet dan je bent! Nice man, ****ing de beuk er in nu. Wordt een bruut fysiek! :D

Tymen je ziet er echt wel buffer uit dan je stats zeggen. Meestal is het een richtlijn om gewicht met lengte te vergelijken maar vetpercentage, vocht speelt ook allemaal een rol.

Dus......goed bezig jonge!

doe je nou veel cardio voor zo'n bf? of wat

Tymen staat er zeker goed bij! Lijkt ook absoluut zwaarder! Klasse fysiek, goeie guns chest en veel adertjes!

Beetje jammer alleen dat ik in mijn blote reet stond toen hun die foto;s gingen schieten.

• #2.211
:trollface:

Hehe, het ziet er gewoon netjes uit! Het is meer motivatie dat het een keer tijd wordt om richting die 80kg te gaan, des te groter zal je er dan uitzien!

yessuurrr.

Jonge Tymen, geen woord is overdreven van wat je laatst zei; dat je er zwaarder uit ziet dan je bent! Nice man, ****ing de beuk er in nu. Wordt een bruut fysiek! :D

haha, thanx bro :)
hopen dat mijn wielen een beetje bij gaan trekken op dit schema :)

Tymen je ziet er echt wel buffer uit dan je stats zeggen. Meestal is het een richtlijn om gewicht met lengte te vergelijken maar vetpercentage, vocht speelt ook allemaal een rol.

Dus......goed bezig jonge!

doe je nou veel cardio voor zo'n bf? of wat

nee helemaal geen :roflol: ecto, non stop net te laag in carbs zitten. wel goed in prot en vetten ook erg laag.

Tymen staat er zeker goed bij! Lijkt ook absoluut zwaarder! Klasse fysiek, goeie guns chest en veel adertjes!

Beetje jammer alleen dat ik in mijn blote reet stond toen hun die foto;s gingen schieten.

ik trok bij een foto een ook vertyft lilluke kop xD dat was toen voluit aan het vertellen was dat je in je blote reet stond :roflol: daarom de Me Gusta kop :trollface:

die foto's hou ik voor mijzelf :wanker:

Die worden gefotoshop zodat ik mee kan doen aan de big ass DBB reteveter contest 2011:D Ik krijg kont van Opera er onder begreep ik

:roflol:

Heb nu al kneiterharde spierpijn in m'n miniguns hee, kan niet eens gitaarspelen :p

• #2.213
Heb nu al kneiterharde spierpijn in m'n miniguns hee, kan niet eens gitaarspelen :p

haha, die preachers waren ook wel zuur :D

helaas vanmorgen niet kunnen trainen, nja had wel gekunnen alleen niet van gekomen. die stervende gym sluit al om 1 uur op zaterdag en zondag :mad:

ik heb een voorgevoel dat vanavond vies katabool gaat worden :roflol:

• #2.214
heb mij zojuist ingeschreven voor de DBB contest :)

Ga je cutten?

Succes iig!

Waarom val je dan niet gewoon terug op je homegym als je niet naar je sportschool kan?
Je kunt misschien niet iedere oefening doen van je schema maar wel gewoon een complete training, dan doe je tenminste nog wat..

• #2.218
nice! werkt alleen maar in je voordeel - goede motivatie!

ik presteer beter onder druk van anderen. ik merkte dit zelf al heel erg op school. maar als er ogen op je gericht zijn wil je gewoon goed voor de dag komen.

en zeker nu dat ik weer de draad echt heb opgepakt heb ik een voordeel omdat heel snel nog meer volume/massa ga aanzetten.

alleen weet ik alle stappen nog niet helemaal met dat deelnemen.
word ik nu geacht een contest log te openen en Big-T een mailtje te sturen?

• #2.219

ik hou het bij cleanbulk maar met oog op een zo dun mogelijke huid tijden de foto's dus gewoon veel vocht afdrijven :)

en zo goed mogelijk voor de dag komen.

edit: als ik nu zou gaan cutten kom ik dadelijk op wedstrijd VP uit xD

Waarom val je dan niet gewoon terug op je homegym als je niet naar je sportschool kan?
Je kunt misschien niet iedere oefening doen van je schema maar wel gewoon een complete training, dan doe je tenminste nog wat..

he daar had ik zelf nog niet eens aan gedacht :roflol:
thanx voor de tip :)

Volgens mij kijk jij echt te veel naar gewicht. Als ik de pics vergelijk van jou en tymen vind ik tymen er beter bij staan. Hier in dit log lijkt het alsof jij de buffe gast bent en TYmen de ecto met die reacties van je altijd..

Terug
Naar boven