Fitness Seller

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.362
aangezien ik gisteren nog steeds behoorlijk last had van mn hams heb ik besloten die training te skippen.

vandaag calfs en delts

DB press:
15*12

10*20
9*22
8*22

sides
10*8
10*10
10*12

rear DB delt raises
3*15*8

seated BB calf rais - SS - bw calf raise
15*100 - 50*bw
15*100 - 50*bw
15*100 - 30+20*bw
15*100 - 30+20*bw

t*ring die zaten echt vol! als ik morgen nog geen spierpijn heb.... nou dan weet ik het echt niet meer!

Toch goed bezig geweest.

Wat een saaie training lijkt me dat :p

ja deload of wah

Deloaden voor bbers :rolleyes:

• #2.367

thanx stuiter :D

Wat een saaie training lijkt me dat :p

het was idd niet een van mijn leukste trainingen :P maar zeker geen deload. de zaterdag hou ik lekker klein omdat ik dan geen zin en tijd heb om erg lang in de gym rond te hangen. dus pak ik alleen delts en calves.

anyway, desondanks dat gisteren mijn kuiten helemaal gesloopt waren, heb ik vandaag weer geen spierpijn wat ik erg opmerkelijk vind. ze voelen hooguit wat kortjes aan... morgen weer rug biceps

Minder focussen op spierpijn, meer op groeien :)

Calves, hit them with heavy weights

i know how feel, hier sluit de sportschool erg vroeg int weekend bij jou ook toch? Als ik dan toevallig borst ofzo heb kan ik mijn training nooit afmaken:( denk dat ik ook kleine spiergroepen int weekend plaats dan u mad?

Of vroeger uit jullie bedjes komen stelletje luie studentjes

• #2.372
Minder focussen op spierpijn, meer op groeien :)

Calves, hit them with heavy weights

nah ik vind het echt merkwaardig dat ik geen spierpijn krijg. ik heb ze al tijden niet getrained en zeker niet zo heftig. dus je zou zeggen dat ik spierpijn zou moeten krijgen zoals ik in elke spier dan krijg. ik kon niet zo heavy gaan op die seated presses omdat ze zo gesloopt waren van die bw raises :o

i know how feel, hier sluit de sportschool erg vroeg int weekend bij jou ook toch? Als ik dan toevallig borst ofzo heb kan ik mijn training nooit afmaken:( denk dat ik ook kleine spiergroepen int weekend plaats dan u mad?

ja hij sluit al om 1 uur, echt achterlijk. op de zaterdag wil je toch juist s'middadgs ff lekker kunnen trainen. dus daarom idd dat ik de training klein houd.

Of vroeger uit jullie bedjes komen stelletje luie studentjes

U mad?! :trollface:

ik neem me altijd voor als ik ga slapen om op tijd op te staan om te kunnen trainen, meestal fail ik hard :D

Vind die high reps altijd echt bizarre onzin :p

• #2.374
nog een tip :) :

onderaan tibialis aanspannen, bovenaan quads, full rom :)

thanx voor de tip :thumbs:

verlies je onderin dan niet de spanning op je calves als je je tabialis aanspant? of hou je spanning door het constante gewicht op de calves?

---------- Post toegevoegd Sun 28 Aug 2011 om 15:51 ----------

Vind die high reps altijd echt bizarre onzin :p

waarom is dat onzin? ik voel mijn calves veel beter als ik highrep doe. bovendien zijn je calves net zoals all andere spieren die ook behoefte hebben aan afwisseling. dus zo af en toe highrep draaien kan zeker geen kwaad!

thanx voor de tip :thumbs:

verlies je onderin dan niet de spanning op je calves als je je tabialis aanspant? of hou je spanning door het constante gewicht op de calves?

maakt nie uit, gaat om de stretch onderin, stugge kuit is stug.

Pijn he :D

En deload deload, zo licht zijn 22jes nou ook weer niet. Hoe doe je die rear raises? Liggend op incline bankje of als je een zeepje laat vallen?

Kom eens koekeloeren naar mn nieuwe schema trouwens, moet maandag af :)

• #2.377
maakt nie uit, gaat om de stretch onderin, stugge kuit is stug.

true that!

ik merk zelf op dat ik lange gastronomicussen heb en de binnenkant nog langer dan de buiten kant. daardoor lijken ze nog kleiner :mad:

---------- Post toegevoegd Sun 28 Aug 2011 om 16:01 ----------

Pijn he :D

En deload deload, zo licht zijn 22jes nou ook weer niet. Hoe doe je die rear raises? Liggend op incline bankje of als je een zeepje laat vallen?

Kom eens koekeloeren naar mn nieuwe schema trouwens, moet maandag af :)

ja maar die bw raises waren zo zuur, raped face ftw! moest na de 2de set tussen door heel ff stoppen, zuur eruit laten, strekken en weer door hahah

die rear delt lijken een beetje op kickbacks hoe ik ze doe. maar dan uiteraard met je ellboog locked.

ik zal eens ff kijken :)

Je blijft lekker doorgaan zie ik Tymen! Succes vandaag met rug en biceps..:D

• #2.379
de training van vandaag euh gisteren is niks geworden aangezien ik tot half 6 op school zat en vervolgens pa kon helpen met de vloer schoonmaken. want overmorgen ofzeau komt de nieuwe houten vloer erin...

anyway, we waren met een oplosmiddel je lijmlaag aan het verwijderen. ik merkte al dat ik last kreeg van mijn ogen na 10 min, du na 20 min ben ik ermee gestopt. ja mooi te laat dus, ik kan op moment mijn ogen nog geen 30 sec dicht houden of ze branden zo extreem dat ik ze wel open moet doen...

dis gun b a long night

• #2.380
vannacht helaas niet veel geslapen. maar door school te skippen och niet iets slaap kunnen pakken.

vandaag toch wezen trainen. aangezien ik benen nu veelste heftig vond na zon nacht, heb ik besloten om borst triceps te doen.

bank:
20*leeg
2*15*40

10*70
10*70
12*65
8*65

incline DB press
10*24
10*24
8*24
10*24