- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Genen
Kom er trouwens net achter dat ik een topic ban heb, gelukkig trekt mijn tapatalk zich daar niks van aan!
je snapt het duidelijk dus niet.......
192 cm > 92 kilo
zie je het verband?
er zijn maar weinig mensen met mijn lengte en gewicht die er zo uitzien. dus genetics.

Tymen shut up, je weegt jezelf zonder je houten been, zo kan ik het ook![]()
Haphaphaphap
Nee snap je, ik ben ook superbuff op 92kg
Maar het is ook nogal logisch, je staat zo droog als een kurk
Tymen shut up, je weegt jezelf zonder je houten been, zo kan ik het ook![]()
scheelt al snel een kilo of 2 
bij wijze van spreken zou je onze stats wel met elkaar kunnen vergelijken, en toch sta ik er imo beter bij als jij. no offence broski!
sowieso eerst poepenscheelt al snel een kilo of 2
![]()
Tuurlijk kan je de stats niet vergelijken gast, mijn spieren zijn veel langer dus moet veel meer massa hebben om dikke spierbuiken te krijgen.
Do your math!

Tuurlijk kan je de stats niet vergelijken gast, mijn spieren zijn veel langer dus moet veel meer massa hebben om dikke spierbuiken te krijgen.
Do your math!
Kijk naar het gewichts verschil tussen gyan en suyker, was volgens mij 20-30kg en nog zag jeff er groter uit.
je snapt het duidelijk dus niet.......
192 cm > 92 kilo
zie je het verband?
er zijn maar weinig mensen met mijn lengte en gewicht die er zo uitzien. dus genetics.
yerr 1,78 op 1,78, jij ziet er best breed uit met toch relatief laag gewicht. Benen train je ook toch?
met name kuiten, maar daar word nu hard aan gewerktnatuurlijk! maar hams en kuiten lopen toch wel aardig achtermet name kuiten, maar daar word nu hard aan gewerkt
ja ik zit nu ff op het schijt-aan niveau. Me trainingen gaan lekker, rust pak ik nu ook voldoende (toch best vroeg op bed soms al om 9 uur - 12uur), alleen voeding is denk ik het moeilijkste deel moet nog een keer de stap zetten om me weer strict te houden aan een voedingsschema ben weer teruggevallen in het random eten bij honger maar GEEN cheat.
Merk wel dat ik minder gain, droger wordt ik wel langzaam maar zeker.
is altijd fun. veel motivaties en kennis kan je uit zon logje putten 
start een log brois altijd fun. veel motivaties en kennis kan je uit zon logje putten
![]()

start een log brois altijd fun. veel motivaties en kennis kan je uit zon logje putten
![]()

ja heb ik over zitten denken ja maarja ik heb nog 1 kaart tegaan en dan ben ik weg hier dus moet nog ff aankijken.
![]()