MuscleMeat

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Weet niet hoelang hij die preworkout voor zijn workout nam maar denk dat die crash best snel komt en al helemaal als je intensief traint..

Heb nog nooit gehad dat de crash tijdens de workout kwam, puur alleen door alle stoffen en hormonen.
Crash komt pas zodra je gaat zitten, maakt bij mij niet uit of ik het 40min of 5 van te voren neem.

van maximize heb ik het na een tijdje als ik aan 1 stuk door knal

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.663
Dan kickt die crash wel erg snel in man, nam hij zijn pwo 2 uur van te voren ofzo? :p

Crash kan je niet fixen met dex (althans niet bij noxipro), merk wel dat het het uitsteld.

Weet niet hoelang hij die preworkout voor zijn workout nam maar denk dat die crash best snel komt en al helemaal als je intensief traint..

ik nam het om 18:35 en stond om 19:10 in de gym...

als ik geen pwo gebruik kan ik erg goed een crash voorkomen door mn dex.

ik had ook erg veel gegeten voor de training, zat echt vol. ging om 18:00 van tafel. miss dat dat er ook mee heeft te maken.

Crash tijdens training kan heel soms voorkomen, ik had het gister namelijk (2e keer ooit), en die 10x 110KG squats zijn sick, hoe kan je benen trainen niet leuk vinden:( benen = fav spiergroep bij mij:)

Trouwens helemaal geen legpress hacksquat?
Vind dat je bij sq nooit lekker tot falen kan gaan.

Crash, van maltodextrine. Juist ja, je weet waar het inzit? Dan zou iedereen elke training een crash moeten hebben.

Grote kans dat het door de DMAA komt, ik neem die 'shit' ook niet.

Nice squat iig!

• #2.667
Crash tijdens training kan heel soms voorkomen, ik had het gister namelijk (2e keer ooit), en die 10x 110KG squats zijn sick, hoe kan je benen trainen niet leuk vinden:( benen = fav spiergroep bij mij:)

soms crash ik na de training maar bijna nooit tijdens, gelukkig.
damn bro =\

Trouwens helemaal geen legpress hacksquat?
Vind dat je bij sq nooit lekker tot falen kan gaan.

na die leg ext had ik echt geen energie en drive om nog zware compounds te doen man :o

Crash, van maltodextrine. Juist ja, je weet waar het inzit? Dan zou iedereen elke training een crash moeten hebben.

Nice squat iig!

maltodex is toch niks anders dan een kh?!

ff DMAA opgezocht maar ftw.... volgens wikik staat het op de dopinglijst xD
http://nl.wikipedia.org/wiki/Methylhexanamine

nja gewoon ff in de gaten houden, komt het nog eens voor dan is het jammer voor de Star!

Staat ook op de dopinglijst.

Is een kh ja, met een laag GI dus word 'langzaam' opgenomen. Geen enkel insuline piek of wat dan ook, een dip krijg je soms van DMAA of een insuline piek/schommelingen. Sowieso niet van Maltodextrine.

http://en.wikipedia.org/wiki/Methylhexanamine
Klopt wel, excuses dit is de US versie.

Als je goed gaat op DMAA kan je het ook los kopen. 10 gram voor 10 dollar, met 0,05gram heb je al een behoorlijke dosis te pakken (50mg) Meeste pwo boosters hebben rond de 25 a 30mg erin zitten.

• #2.669
voeding van die dag was:

8 uur:
500 ml melk
80 gr brinta

200 ml melk
40 gr whey
10 gr crea

13 uur:
100 gr m&m's (was eten vergeten, wou dus ff wat kcals naar binnen werken)
1 gevulde koek

14:00
130 gr oats
300 ml melk

300 ml melk

17:00
2 hele gekookte aardappelen
2 gehaktballen
50 gr appelmoes

18:30
25 gr Star!
200 ml water

19:00 (training)
700 ml water
30 gr dex

dat was tot aan de training... behoorlijk kudt dus :mad:

kan iemand hiermee mijn crash verklaren?

Nice squat iig!

Zit geen DMAA in Star

En maltodextrine laag GI? Die heeft toch de volle 100?

ja dagggg, met zoveel eiwitten kan ik ook zo buff worden..

:D

Na training niks?

Zou dextro eruit laten, heeft geen enkele meerwaarde.

Dat is niet echt een clean schema tymen :p
Vet oke, suikers nee :p

• #2.674
ja dagggg, met zoveel eiwitten kan ik ook zo buff worden..

:D

hahah eet ze dan!

Na training niks?

Zou dextro eruit laten, heeft geen enkele meerwaarde.

lees, dat was tot aan de training. na de training was het:

400 ml melk
40 gr whey

150 gr tonijn
10 gr fritessaus

Dat is niet echt een clean schema tymen :p
Vet oke, suikers nee :p

komt hij ook weer met zn schoon eten :rolleyes:

Zou dextro eruit laten, is beter en minder kans op dips.

• #2.676
Zou dextro eruit laten, is beter en minder kans op dips.

srs?! ik heb het gevoel dat ik veeeeeeeeeeelllllll minder crash als ik dex in mn water drop. energie blijft bij mij veel hoger tijdens training. miss dat de combo star! en dex niet helemaal lekker loopt en ze dus gewoon apart moet houden.

srs?! ik heb het gevoel dat ik veeeeeeeeeeelllllll minder crash als ik dex in mn water drop. energie blijft bij mij veel hoger tijdens training. miss dat de combo star! en dex niet helemaal lekker loopt en ze dus gewoon apart moet houden.

Al 10000x verteld in meerdere logs.

Komt er op neer

Geen dextro
= stabiele bloedwaardes = betere gains
= geen insuline piek = geen insuline daling = kans op hypo of dips is weg
= geen insuline piek = minder last van acne

Naast het feit dat schommelende bloedwaardes k*t zijn.
De insuline piek die je krijgt van dat dextro staat in het niet wat je nodig hebt om goeie gains te krijgen.

Ach je mag er mee doen wat je wilt, buiten het feit dat ik diabetes heb en het sowieso wil vermijden zie ik geen voordelen ervan in.

De reden dat mensen het nemen is meestal insuline piek, en die is er amper. Wat extra cals is leuk, maar met meer eten kan je dat ook bereiken.

Dennis, snap dan dat ik en tymen gewoon een goed excuus zoeken om insuline te gaan gebruiken! :p

Terug
Naar boven