Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel jammeer dat jullie niet zo'n tof filmpje ofzo hebben.... Misschien met wat muziek er bij....... En een nederlands kampioen bodybuilding......
Tja......
![]()
Wel jammeer dat jullie niet zo'n tof filmpje ofzo hebben.... Misschien met wat muziek er bij....... En een nederlands kampioen bodybuilding......
Tja......
![]()

Bazentraining zo te zien
Grappig om te zien hoe de fysieken vrij gelijk op gaan - jelmer heeft betere armen dan jou, maar jij hebt weer vollere lats. Jelmer heeft dikkere benen, jij meer definitie in de benen.
Wij moeten ook ff kijken, lijkt me leuk om met zijn 3en een keer te trainen, ik jij en met mcmetronome erbij, in wageningen dus. Ergens in feb. wordt het dan waarschijnlijk, goed plan?
Bazentraining zo te zien
Grappig om te zien hoe de fysieken vrij gelijk op gaan - jelmer heeft betere armen dan jou, maar jij hebt weer vollere lats. Jelmer heeft dikkere benen, jij meer definitie in de benen.
Wij moeten ook ff kijken, lijkt me leuk om met zijn 3en een keer te trainen, ik jij en met mcmetronome erbij, in wageningen dus. Ergens in feb. wordt het dan waarschijnlijk, goed plan?
feel free om iets op te zetten. ik zie je plannen graag tegemoet. Haha mooi he!, en ik ben natuurlijk heel lief. Heb je nou eigenlijk al wat gefixt met die chick tymen?

Michiel zei dat hij in januari druk aan het wintersporten is. Ik stuur wel ergens begin feb. een pm uit naar jullie beiden en dan kunnen we mooi een datum prikken.

Cool training bro.
Wrm ga je van 10-8 weer terug naar 10 op de incline? Had je beter een 30kg kunnen pakken 5/6 reps kunnen knallen![]()

Heb soms ook geen zin om te gaan, maar als je dan eenmaal bezig bent is het wel chill
goede training, wat is negatives ook al weer?

goed dat je toch bent gegaanskippen doen we niet he!

Wel nice incline. Deadlift op techniek is goed om te doen, zou ik ook eens moeten doen.
Jij kan meer benchenWel nice incline. Deadlift op techniek is goed om te doen, zou ik ook eens moeten doen.
---------- Post toegevoegd Thu 12 Jan 2012 om 00:29 ----------
En trainingsmeet lijkt me vet! Ik ben idd tot halverwege volgende week op wintersport. Die week daarop zou voor mij wel gunstig zijn. En goeie shape Tijmen... Ik heb een focking pens ouwe![]()