XXL Nutrition

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Wel jammeer dat jullie niet zo'n tof filmpje ofzo hebben.... Misschien met wat muziek er bij....... En een nederlands kampioen bodybuilding......

Tja......

:trollface:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.602
Bazentraining zo te zien :)

Grappig om te zien hoe de fysieken vrij gelijk op gaan - jelmer heeft betere armen dan jou, maar jij hebt weer vollere lats. Jelmer heeft dikkere benen, jij meer definitie in de benen.

Wij moeten ook ff kijken, lijkt me leuk om met zijn 3en een keer te trainen, ik jij en met mcmetronome erbij, in wageningen dus. Ergens in feb. wordt het dan waarschijnlijk, goed plan?

Laatst bewerkt:

Grappig om te zien hoe de fysieken vrij gelijk op gaan - jelmer heeft betere armen dan jou, maar jij hebt weer vollere lats. Jelmer heeft dikkere benen, jij meer definitie in de benen.

Wij moeten ook ff kijken, lijkt me leuk om met zijn 3en een keer te trainen, ik jij en met mcmetronome erbij, in wageningen dus. Ergens in feb. wordt het dan waarschijnlijk, goed plan?

Haha mooi he!, en ik ben natuurlijk heel lief. Heb je nou eigenlijk al wat gefixt met die chick tymen?

• #3.609

hahah ja is nu al leuk om naar te kijken maar eenmaal onstage is het toch allemaal weer anders.

lijkt me een leuk plan :) feel free om iets op te zetten. ik zie je plannen graag tegemoet.

Haha mooi he!, en ik ben natuurlijk heel lief. Heb je nou eigenlijk al wat gefixt met die chick tymen?

hahah nooh man. anders heb ik het voor elkaar bij mijn huidige gf :P

Michiel zei dat hij in januari druk aan het wintersporten is. Ik stuur wel ergens begin feb. een pm uit naar jullie beiden en dan kunnen we mooi een datum prikken.

• #3.611
Michiel zei dat hij in januari druk aan het wintersporten is. Ik stuur wel ergens begin feb. een pm uit naar jullie beiden en dan kunnen we mooi een datum prikken.

ik zie je pm wel verschijnen :)

vandaag ff snel een training gedaan.

bench
20*leeg
15*40

10*75
8*75
8*75

incline db press
10*26
8*28
10*26

machine chest press
10*80
10*85
8*90

bar cable ext
10*70

machine dips
10*70
10*80
10*90

72,8

Cool training bro.

Wrm ga je van 10-8 weer terug naar 10 op de incline? Had je beter een 30kg kunnen pakken 5/6 reps kunnen knallen :D

• #3.613
Cool training bro.

Wrm ga je van 10-8 weer terug naar 10 op de incline? Had je beter een 30kg kunnen pakken 5/6 reps kunnen knallen :D

we hebben helaas geen 30, 26 > 28 > 32 ...
laatste set waren vlotte reps, dus dan maak ik altijd wat makkelijker wat meer reps.

• #3.614
had vandaag echt totaal geen zin maar ff op youtube rond surfen en het filmpje "how winners are made" en ik was klaar om wat heavy ass shit te doen :evil:

dl (puur op techniek met dank aan de tips van sjaak en michiel!)
15*leeg
15*60

10*110
10*110
10*110
ging lekker, redelijk easy

chins
10x +5
10x +5
10x

db rows
10*28
10*32

single arm pulls
10*70
8*85 (fs)

db shrug
15*28
12*40

standing db curls
10*14
10*12 (strikt)

db preachers
10*10
6*14 (negatief)

nog wat cable curls.

tevreden, omdat ik eigenlijk eerst wou skippen....

Heb soms ook geen zin om te gaan, maar als je dan eenmaal bezig bent is het wel chill
goede training, wat is negatives ook al weer?

goed dat je toch bent gegaan :P skippen doen we niet he!

• #3.617
Heb soms ook geen zin om te gaan, maar als je dan eenmaal bezig bent is het wel chill
goede training, wat is negatives ook al weer?

heb het niet vaak, maar mijn vaste trainingspartner kon niet dus moest ik alleen trainen... mja toch gegaan, redelijk chill aangedaan.

te zwaar om de concentrische beweging te maken maar juist vasthouden op de excentrische fase van de rom:)

goed dat je toch bent gegaan :P skippen doen we niet he!

anders ga jij me nog inmaken op de flex. moeten we niet hebben :P

Jij kan meer benchen ??? Wel nice incline. Deadlift op techniek is goed om te doen, zou ik ook eens moeten doen.

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jan 2012 om 00:29 ----------

En trainingsmeet lijkt me vet! Ik ben idd tot halverwege volgende week op wintersport. Die week daarop zou voor mij wel gunstig zijn. En goeie shape Tijmen... Ik heb een focking pens ouwe :D

• #3.619
Jij kan meer benchen ??? Wel nice incline. Deadlift op techniek is goed om te doen, zou ik ook eens moeten doen.

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jan 2012 om 00:29 ----------

En trainingsmeet lijkt me vet! Ik ben idd tot halverwege volgende week op wintersport. Die week daarop zou voor mij wel gunstig zijn. En goeie shape Tijmen... Ik heb een focking pens ouwe :D

klopt maar was een beetje off. die nacht slecht geslapen en matig gegeten.
ik wacht op een pm van mark :D

Maak jullie geen zorgen over shape: ik ben platter dan ooit :D

Wat dachten jullie van over 2 weken week maandag (23ste) half 8 ergens? (maandag is ideaal, want dan kunnen we mooi onze training op elkaar afstemmen)
Training zal ws. duren tot 10-11u, dus dan zijn jullie op tijd thuis voor de treinen niet meer rijden.

Route: neem de trein naar station ede-wageningen. Vervolgens buslijn 88 (aan de zuidzijde van het station, dus als je vanuit de trein het station uit wil linksaf lopen)

De bus stopt voor het sportcentrum. Als je uitstapt kun je direct een paadje inslaan naar de grasvelden, als je deze weg uitloopt kom je bij het sportcentrum.

Er is geen controle aan de voordeur. Wel een instructeur aanwezig in de fitnesszaal, maar jullie zien er wel netjes uit als een student dus ik voorzie geen problemen. (niet verdacht kijken)

Mochten jullie vanuit de bushalte de weg niet goed kunnen vinden (al is die heel makkelijk) ik zorg dat ik de telefoon op zak heb.

Goed plan?

Terug
Naar boven