tommieee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nou zit inmiddels al 2 dagen weer depri thuis. heb wel een idee wat mijn terugval heeft veroorzaakt (wat meer druk op school en flexchallenge die eraan staat te komen, en niet tevreden zijn met mijn inzet laatste tijd). maakt ook niet echt uit. blijft k*t....
nu zo snel mogelijk weer in de goede flow zien terecht te komen.
kop op man! komt goed super veel succes en plezier gewenst zaterdag!
vanaf zaterddag zal alles beter worden kerel
alleen maar positiviteit het komende jaar!
Ik snap je kerel, ik heb ook echt een gevecht met mezelf de laatste tijd... puur m'n voeding is het bij mij. Moet ook snel in de goede flow komen.
Ag joh. Een lading prozac zal je goed doen
Maar just srs: zie het positieve van alles in. dat lucht al wat op. forget the past. leef in het heden![]()

Damn...I feel you bro, algehele motivatiedip schijnt te heersen momenteel.Heb er zelf last van en een aantal mensen die ik ken ook, niet eens alleen kwa BB´en btw.
Sterkte maat!![]()

Gelukkig brah, ik was al bang dat ik ff naar lobith moest rijden om je onder je dikke kont te schoppen!![]()

Heb je half jaar geleden gevolgd en open vandaag voor het eerst weer dit topic dus heb geen idee wie die rene en harry zijn
Wat voor "meet" heb je het over?