MuscleMeat

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

k*t man! waar voel je je precies k*t over?

kop op man! komt goed super veel succes en plezier gewenst zaterdag!

vanaf zaterddag zal alles beter worden kerel ;)

alleen maar positiviteit het komende jaar!

nou zit inmiddels al 2 dagen weer depri thuis. heb wel een idee wat mijn terugval heeft veroorzaakt (wat meer druk op school en flexchallenge die eraan staat te komen, en niet tevreden zijn met mijn inzet laatste tijd). maakt ook niet echt uit. blijft k*t....

nu zo snel mogelijk weer in de goede flow zien terecht te komen.

Ik snap je kerel, ik heb ook echt een gevecht met mezelf de laatste tijd... puur m'n voeding is het bij mij. Moet ook snel in de goede flow komen.

Ag joh. Een lading prozac zal je goed doen :D

Maar just srs: zie het positieve van alles in. dat lucht al wat op. forget the past. leef in het heden ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.646
k*t man! waar voel je je precies k*t over?

het is niet echt iets waar ik over in zit ofzo. heb soms gewoon van die dagen dagen dat ik down ben...

kop op man! komt goed super veel succes en plezier gewenst zaterdag!

vandaag gaat al stukken beter en zaterdag komt goed.

vanaf zaterddag zal alles beter worden kerel ;)

alleen maar positiviteit het komende jaar!

ik denk dat ook. weer een doel dat wat tastbaarder word en een flinke dosis motivatie. ik weet dan ook uiteraard wat ik moet doen kwa training en dieet.

Ik snap je kerel, ik heb ook echt een gevecht met mezelf de laatste tijd... puur m'n voeding is het bij mij. Moet ook snel in de goede flow komen.

sinds de zomer zit ik eigenlijk al een beetje van het spoor. mis heel erg vaak maaltijden en soms ook wat trainingen. zak ik al een pudding man.

Ag joh. Een lading prozac zal je goed doen :D

Maar just srs: zie het positieve van alles in. dat lucht al wat op. forget the past. leef in het heden ;)

xD gelijk aan de antidepressivum.
is denk ik niet nodig, gelukkig :)
vandaag alweer naar school geweest, was niet erg nuttig maar toch geweest en that counts.

Damn...I feel you bro, algehele motivatiedip schijnt te heersen momenteel.Heb er zelf last van en een aantal mensen die ik ken ook, niet eens alleen kwa BB´en btw.
Sterkte maat!;)

• #3.648
Damn...I feel you bro, algehele motivatiedip schijnt te heersen momenteel.Heb er zelf last van en een aantal mensen die ik ken ook, niet eens alleen kwa BB´en btw.
Sterkte maat!;)

ik denk dat nu het moment was waarop ik geen 'genoegen' meer kan krijgen van the good life. op ten duur krijg ik spijt van het feit dat ik totaal niet presteer. natuurlijk moet je ook genieten van het leven. maar ik denk dat ik echt een beter mens ben als ik presteer. want zoals nu, ik presteer een tijd onder mijn niveau en ik word depri... maar de drive weer terug zien te vinden, de spirit, is gewoon erg lastig. nu denk ik dat het 'licht' nabij is met de start van de flxchallenge, gelukkig(!) maar :)

Gelukkig brah, ik was al bang dat ik ff naar lobith moest rijden om je onder je dikke kont te schoppen!:D

• #3.651
nou net terug van de flexmeet.

dieet is goed te doen maar wel erg weinig... namelijk maar 3100 kcal.
trainingschema is echt zwaar, heel erg zwaar. veel oefeningen en veel sets.

kan je schema laten zien?

3100 is weinig?

• #3.655

ik zal dadelijk wel ff wat laten zien ;)

3100 kcal dan heb je constant honger

ik persoonlijk denk ook dat het beetje laag is. maar aan de andere kant moet je natuurlijk ook wel beseffen dat rene en harry mijn lichaam nog absoluut niet kennen. en met een heel basaal schema kunnen ze wel een mooi ijkpunt maken. dus over 4 weken heb ik weer een meet. word ik gewogen en gemeten. wss ben ik dan nog niet aangekomen en zal rene het schema wel uppen met carbs.

trainings schema is echt super heftig. veel oefeningen veel sets veel volume...

Heb je half jaar geleden gevolgd en open vandaag voor het eerst weer dit topic dus heb geen idee wie die rene en harry zijn :D

Wat voor "meet" heb je het over?

• #3.657
Heb je half jaar geleden gevolgd en open vandaag voor het eerst weer dit topic dus heb geen idee wie die rene en harry zijn :D

Wat voor "meet" heb je het over?

ik doe mee aan de flexchallenge 2012 (www.flexcup2012.nl), hierin word je begeleid naar de flexcup 2012. rene groenen en harry de jong zullen mij en alle andere atleten begeleiden om zo een opstap te maken in de competitie

edit

Laatst bewerkt:
Kan je in plaats van olijfolie niet gewoon Omega 3-6 capsules slikken

Hoe ga je dat bloem met ei opeten?:P

Het is in ieder geval wel easy om vol te houden!
Is het nog mogelijk om je in te schrijven bij die cup?

Succes trouwens met je journey en ik ga je zeker blijven volgen

bloem met ei en whey kan je wel mooie pannekoekjes van maken :D

Terug
Naar boven