- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maak jullie geen zorgen over shape: ik ben platter dan ooit
Wat dachten jullie van over 2 weken week maandag (23ste) half 8 ergens? (maandag is ideaal, want dan kunnen we mooi onze training op elkaar afstemmen)
Training zal ws. duren tot 10-11u, dus dan zijn jullie op tijd thuis voor de treinen niet meer rijden.
Route: neem de trein naar station ede-wageningen. Vervolgens buslijn 88 (aan de zuidzijde van het station, dus als je vanuit de trein het station uit wil linksaf lopen)
De bus stopt voor het sportcentrum. Als je uitstapt kun je direct een paadje inslaan naar de grasvelden, als je deze weg uitloopt kom je bij het sportcentrum.
Er is geen controle aan de voordeur. Wel een instructeur aanwezig in de fitnesszaal, maar jullie zien er wel netjes uit als een student dus ik voorzie geen problemen. (niet verdacht kijken)
Mochten jullie vanuit de bushalte de weg niet goed kunnen vinden (al is die heel makkelijk) ik zorg dat ik de telefoon op zak heb.
Goed plan?
Haha baard is wel studentikoos, + I wouldnt wanna miss it![]()
anders doe je ff volume op je deadliftheavy ass shit bro!
nais
btw een baard hebben is boss

slecht gegeten... nja na de 21ste zal ik niet meer zo snel iets missen of vergeten te eten want dan heb ik de eerste meet er weer op zitten.qua rug lijken we wel veel op elkaar Tymenook schouders/biceps.
alleen jij hebt wat meer defenitie.
hoe laat moet jij trouwens vertrekken? en weet je ook al hoe laat je op het station bent? want dan kunnen we misschien samen de bus 15 pakken![]()

maar dank voor je compliment
Jij maakt 8 reps op mijn 1RM bench, je bent nog wel wat sterker, 10cm kleiner, maar 100x zo buff![]()

Yooo brulbeer... nog 5 dagen maat voor de strijd los barst![]()

nou zit inmiddels al 2 dagen weer depri thuis. heb wel een idee wat mijn terugval heeft veroorzaakt (wat meer druk op school en flexchallenge die eraan staat te komen, en niet tevreden zijn met mijn inzet laatste tijd). maakt ook niet echt uit. blijft k*t....
nu zo snel mogelijk weer in de goede flow zien terecht te komen.

nou zit inmiddels al 2 dagen weer depri thuis. heb wel een idee wat mijn terugval heeft veroorzaakt (wat meer druk op school en flexchallenge die eraan staat te komen, en niet tevreden zijn met mijn inzet laatste tijd). maakt ook niet echt uit. blijft k*t....
nu zo snel mogelijk weer in de goede flow zien terecht te komen.
****ed up ouwe! Sterkte iig, al denk ik dat je die niet nodig hebt..
Gewoon die shit weer op pakken, en reken jezelf niet zo hard af. Dan maar wat minder inzet, wat is het ergste wat er kan gebeuren?
Hmm k*t man.
Ook niet meer trainen tot zaterdag?(flex meet)
Soms is het ook pittig om hard te blijven trainen,had gister ook zon dag. Had hard gewerkt en was na het werk goed naar de klote,op sportschool weinig energie en dan toch hard proberen te knallen is lastig.
En de ene keer dat je in de spiegel kijkt,denk je van,ziet er wel aardig uit en andere keer weer dik ontevreden
Maar hoop dat je snel weer de motivatie krijgt om te gaan knallen,zowieso na zaterdafg met nieuw schema enzo moet het wel weer motivatie geven.
Ik zie je zaterdag wel in veldhoven!
Balen makker
Jij hebt een schop onder de kont nodig![]()
phaggot als je thuis zit heb je er waarschijnlijk meer last van en je mist dingen waardoor je als je weer op school komt weer depri word omdat je er geen hol van snapt.
Iedereen heeft tegenvallers, t gaat erom hoe je er mee om gaat, dus gewoon je oude ritme terugvinden en gaan met die banaan ipv depri thuis zitten