MuscleMeat

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Ik kan dus niet mn criminelenbaard laten staan?

Haha baard is wel studentikoos, + I wouldnt wanna miss it :o

anders doe je ff volume op je deadlift:roflol: heavy ass shit bro!

nais

btw een baard hebben is boss

30x110kg = sweet!:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.625
Maak jullie geen zorgen over shape: ik ben platter dan ooit :D

Wat dachten jullie van over 2 weken week maandag (23ste) half 8 ergens? (maandag is ideaal, want dan kunnen we mooi onze training op elkaar afstemmen)
Training zal ws. duren tot 10-11u, dus dan zijn jullie op tijd thuis voor de treinen niet meer rijden.

Route: neem de trein naar station ede-wageningen. Vervolgens buslijn 88 (aan de zuidzijde van het station, dus als je vanuit de trein het station uit wil linksaf lopen)

De bus stopt voor het sportcentrum. Als je uitstapt kun je direct een paadje inslaan naar de grasvelden, als je deze weg uitloopt kom je bij het sportcentrum.

Er is geen controle aan de voordeur. Wel een instructeur aanwezig in de fitnesszaal, maar jullie zien er wel netjes uit als een student dus ik voorzie geen problemen. (niet verdacht kijken)

Mochten jullie vanuit de bushalte de weg niet goed kunnen vinden (al is die heel makkelijk) ik zorg dat ik de telefoon op zak heb.

Goed plan?

op zich een goed plan... alleen weet ik nog niet of het haalbaar is... ik laat het je vandaag nog weten.

Ik kan dus niet mn criminelenbaard laten staan?

bazige baard is bazig

Haha baard is wel studentikoos, + I wouldnt wanna miss it :o

anders doe je ff volume op je deadlift:roflol: heavy ass shit bro!

nais

btw een baard hebben is boss

ja op techniek dus dan kan het :)

thanx marvin :)

nou deze week ging ook niet helemaal zoals ik wou. benendag gemist :( slecht gegeten... nja na de 21ste zal ik niet meer zo snel iets missen of vergeten te eten want dan heb ik de eerste meet er weer op zitten.

[afbeelding niet meer beschikbaar]
van na de rug workout.

qua rug lijken we wel veel op elkaar Tymen :P ook schouders/biceps.
alleen jij hebt wat meer defenitie.

hoe laat moet jij trouwens vertrekken? en weet je ook al hoe laat je op het station bent? want dan kunnen we misschien samen de bus 15 pakken :)

Nice Tymen :)

Ziet er toch nog goed uit hoor Tymen!:D

Top man

Ben echt benieuwd hoe je het gaat doen fuarkkkk

Jij maakt 8 reps op mijn 1RM bench, je bent nog wel wat sterker, 10cm kleiner, maar 100x zo buff :(

Yooo brulbeer... nog 5 dagen maat voor de strijd los barst :trollface:

• #3.633
qua rug lijken we wel veel op elkaar Tymen :P ook schouders/biceps.
alleen jij hebt wat meer defenitie.

hoe laat moet jij trouwens vertrekken? en weet je ook al hoe laat je op het station bent? want dan kunnen we misschien samen de bus 15 pakken :)

we kunnen aankomende zaterdag uitstekend vergelijken :P

ik moet volgens mij al om 7 uur weg xD ga via zevenaar, arnhem, 's hertogenbosch, eindhoven

thanx nik :)

Ziet er toch nog goed uit hoor Tymen!:D

ja maar ik kan zoveer beter en ik baal gewoon een beetje dat ik te veel 'lifing the goodlife' aan het doen ben. staat zwaar mijn gains in de weg..

kan beter :) maar dank voor je compliment

Ben echt benieuwd hoe je het gaat doen fuarkkkk

ik ook. maar ik denk dat de challenge een goede impuls zal geven aan mijn drive en hardcore gehalte :)

Jij maakt 8 reps op mijn 1RM bench, je bent nog wel wat sterker, 10cm kleiner, maar 100x zo buff :(

its a kind of magic :)

Yooo brulbeer... nog 5 dagen maat voor de strijd los barst :trollface:

we zullen zien bro, we zullen zien. lijkt me sowieso al tof om alle deelnemers (dbb'ers) te meeten :)

• #3.634
nou zit inmiddels al 2 dagen weer depri thuis. heb wel een idee wat mijn terugval heeft veroorzaakt (wat meer druk op school en flexchallenge die eraan staat te komen, en niet tevreden zijn met mijn inzet laatste tijd). maakt ook niet echt uit. blijft k*t....

nu zo snel mogelijk weer in de goede flow zien terecht te komen.

nou zit inmiddels al 2 dagen weer depri thuis. heb wel een idee wat mijn terugval heeft veroorzaakt (wat meer druk op school en flexchallenge die eraan staat te komen, en niet tevreden zijn met mijn inzet laatste tijd). maakt ook niet echt uit. blijft k*t....

****ed up ouwe! Sterkte iig, al denk ik dat je die niet nodig hebt.. ;)

Gewoon die shit weer op pakken, en reken jezelf niet zo hard af. Dan maar wat minder inzet, wat is het ergste wat er kan gebeuren?

Hmm k*t man.

Ook niet meer trainen tot zaterdag?(flex meet)
Soms is het ook pittig om hard te blijven trainen,had gister ook zon dag. Had hard gewerkt en was na het werk goed naar de klote,op sportschool weinig energie en dan toch hard proberen te knallen is lastig.

En de ene keer dat je in de spiegel kijkt,denk je van,ziet er wel aardig uit en andere keer weer dik ontevreden:P

Maar hoop dat je snel weer de motivatie krijgt om te gaan knallen,zowieso na zaterdafg met nieuw schema enzo moet het wel weer motivatie geven.

Ik zie je zaterdag wel in veldhoven!

Balen makker :(
Jij hebt een schop onder de kont nodig ;)

phaggot als je thuis zit heb je er waarschijnlijk meer last van en je mist dingen waardoor je als je weer op school komt weer depri word omdat je er geen hol van snapt.

Iedereen heeft tegenvallers, t gaat erom hoe je er mee om gaat, dus gewoon je oude ritme terugvinden en gaan met die banaan ipv depri thuis zitten

Kom op Tymen! don't behave like a girl enzo!.

• #3.640
****ed up ouwe! Sterkte iig, al denk ik dat je die niet nodig hebt.. ;)

Gewoon die shit weer op pakken, en reken jezelf niet zo hard af. Dan maar wat minder inzet, wat is het ergste wat er kan gebeuren?

i know, vandaar dat ik nu dan ook besloten heb om naar een verjaardag te gaan van een klasgenoot en vervolgens te blijven pitten bij een andere klasgenoot ivm reizen. dan ga ik morgen dus sowieso weer naar school.

Hmm k*t man.

Ook niet meer trainen tot zaterdag?(flex meet)
Soms is het ook pittig om hard te blijven trainen,had gister ook zon dag. Had hard gewerkt en was na het werk goed naar de klote,op sportschool weinig energie en dan toch hard proberen te knallen is lastig.

En de ene keer dat je in de spiegel kijkt,denk je van,ziet er wel aardig uit en andere keer weer dik ontevreden:P

Maar hoop dat je snel weer de motivatie krijgt om te gaan knallen,zowieso na zaterdafg met nieuw schema enzo moet het wel weer motivatie geven.

Ik zie je zaterdag wel in veldhoven!

ik pak morgen en miss overmorgen nog een traininkje. ik hoopte juist deze week nog wat te pakken om zo goed voor de dag te komen in veldhoven, maar helaas... soms heb ik gewoon van die dagen/weken dat ik mentaal (relatief) erg zwak ben, en dan is het erg moeilijk om weer uit die vicieuze cirkel te komen, je weer sterk te voelen want dit word met de dag erger.
ook fysiek vind ik het maar zeer matig en dat vind ik ook gewoon erg jammer. ik geniet de laatste tijd optimaal van het leven laat maar zeggen. maar op ten duur geniet je er niet van omdat je nou eenmaal een levensdoel hebt dat dat niet tolereert.

Balen makker :(
Jij hebt een schop onder de kont nodig ;)

soms is een goede trap wel aardig ja. helaas kan niemand mij die trap geven. alleen ik kan weer de draad oppakken en weer presteren.

phaggot als je thuis zit heb je er waarschijnlijk meer last van en je mist dingen waardoor je als je weer op school komt weer depri word omdat je er geen hol van snapt.

Iedereen heeft tegenvallers, t gaat erom hoe je er mee om gaat, dus gewoon je oude ritme terugvinden en gaan met die banaan ipv depri thuis zitten

i feel ya. gelukkig heb ik al wat ervaring hierin en zal dit nu niet zo lang duren maar het kost gewoon erg ****ing veel energie, echt veel.

hopelijk heb ik dat zetje gehad als ik zaterdag terug ben van veldhoven om er echt weer vol in te gaan!

Terug
Naar boven