Fitness Seller

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.683
ik ga niet alles quoten want dan krijg ik een monster quote.

ja ik volg hun dieet en trainingsschema (ook aangeraden supps).

anyway, het werd niet op prijs gesteld dat ik het dieet postte (wat overigens achteraf wel begrijpelijk is).

anyway vandaag maar alvast wat gekookt voor morgen. moet morgen ook gelijk beginnen met echt een pittige beentraining, erg erg zwaar!

Heb je trainingsschema gepost of mag dat ook niet?

Snap deels dat ze het niet op prijs stelen, maar hebben ze dan iets te verbergen?
Hiervan kan men toch alleen maar leren.

Snap deels dat ze het niet op prijs stelen, maar hebben ze dan iets te verbergen?

nou, de begeleiding kost toch wel redelijk wat, een deel van de begeleiding is de schema's etc. dus dan zouden wij iets gratis hebben waar voor betaald word

• #3.686

ik had mijn dieet volledig openbaar gesteld. trainingsschema is behoorlijk complex en had daarom al sowieso deze niet openbaar gemaakt.

het is niet dat ze iets te verbergen hebben maar ik heb hun betaald voor de begeleiding en het is idd niet tof als iedereen zomaar dit kan overnemen. ze verkopen een 'service/product'
blijkbaar was dit ook al gezegd(?) tijdens de meet maar is dit mij duidelijk ontgaan.

ik had mijn dieet volledig openbaar gesteld. trainingsschema is behoorlijk complex en had daarom al sowieso deze niet openbaar gemaakt.

het is niet dat ze iets te verbergen hebben maar ik heb hun betaald voor de begeleiding en het is idd niet tof als iedereen zomaar dit kan overnemen. ze verkopen een 'service/product'
blijkbaar was dit ook al gezegd(?) tijdens de meet maar is dit mij duidelijk ontgaan.

nou, de begeleiding kost toch wel redelijk wat, een deel van de begeleiding is de schema's etc. dus dan zouden wij iets gratis hebben waar voor betaald word
Heb je inderdaad een goed punt.
Ik neem aan dat elk schema persoonlijk is, dan kan ik begrijpen dat ze willen dat je het niet post. Maar aangezien elk schema persoonlijk is, hebben wij er theoretisch niet aan we zijn enkel benieuwd.
Is elk schema niet persoonlijk, dan word je gewoon opgelicht en maken ze 1 schema voor 40 man. Maar hiervoor betaalt wel 40 man voor.

In beiden gevallen snap ik het, maar begrijpen is een 2de. Maar ik zit niet in die wereld, dus zal mij er verder niet druk over maken.

Ik wens je iig succes!

Heb je inderdaad een goed punt.
Ik neem aan dat elk schema persoonlijk is, dan kan ik begrijpen dat ze willen dat je het niet post. Maar aangezien elk schema persoonlijk is, hebben wij er theoretisch niet aan we zijn enkel benieuwd.
Is elk schema niet persoonlijk, dan word je gewoon opgelicht en maken ze 1 schema voor 40 man. Maar hiervoor betaalt wel 40 man voor.

In beiden gevallen snap ik het, maar begrijpen is een 2de. Maar ik zit niet in die wereld, dus zal mij er verder niet druk over maken.

Ik wens je iig succes!

ik denk niet dat het eerste schema al gelijk persoonsgebonden is. Denk dat ze eerst een standaard schema geven en dan naar de progressie/veranderingen kijken en daar het schema verder op aanpassen en zo persoonlijker maken.

@ dennis: omgerekend betalen de deelnemers 0,37ct per uur voor een jaar lang begeleiding op het gebeid van voeding, training en supplementen, waarbij eeneider een persoonlijk voedingsschema krijgt en het trainingsschema is toegespits op de zwakke punten. Daarnaast betalen ze voor de kennis en ervaring die Harry en ik proberen over te dragen aan hun zodat ze hiervan profijt kunnen hebben in de toekomst. Maar het allerbelangrijkste is dat we hetgeen we hiermee binnenkrijgen stoppen in de huur van de zaal, licht, geluid, de bond en promotie voor de sport zodat deze jongens een wedstrijd hebben om aan deel te kunnen nemen. Een wedstrijd organiseren kost namelijk geld
Dus ga nou niet allemaal van die flauwekul schrijven over oplichten want je slaat de plank helemaal mis.
Reden dat we niet willen dat de schema's openbaar komen is inderdaad dat de mensen er voor betalen. Wanneer jij ergens voor betaalt en jouw buurman zou naar ons komen en dit gratis krijgen, zou jij je ook genaaid voelen. Het heeft ook met loyaliteit te maken tov van Harry en mij en vooral voor de andere deelnemers van de challenge, die dit graag voor zichzelf houden.

Rene

Aah jammer! Had graag eens een kijkje gehad in een 'professioneel' eetschema!

• #3.692
dieet heb ik inmiddels al gedelete ;)

anyway dag een.

zwaar.... dieet is goed te doen op de broccoli na... want die gaat er echt niet in.
de training is gewoon ****ed up. zoveel volume is niet meer leuk. je bent erg lang bezig en je gaat helemaal stuk. wel een keer wat anders dan low reps trainen :P

wat highlights

dl
12*110
10*115
8*120
6*125
dropset durfde ik niet aan mijn onderrug.

lat pull
10*70
2*10*80
12*80

biceps waren al voor dat ik daaraan begon al opgeblazen xD

zit er btw aan te denken om een videoblog te maken. wellicht wat leuker en makkelijker

Er is nog plek en zit even te twijfele of ik ook mee zou gaan doen..

Ja videoblog, dat lijkt me leuk! :)

@ dennis: omgerekend betalen de deelnemers 0,37ct per uur voor een jaar lang begeleiding op het gebeid van voeding, training en supplementen, waarbij eeneider een persoonlijk voedingsschema krijgt en het trainingsschema is toegespits op de zwakke punten. Daarnaast betalen ze voor de kennis en ervaring die Harry en ik proberen over te dragen aan hun zodat ze hiervan profijt kunnen hebben in de toekomst. Maar het allerbelangrijkste is dat we hetgeen we hiermee binnenkrijgen stoppen in de huur van de zaal, licht, geluid, de bond en promotie voor de sport zodat deze jongens een wedstrijd hebben om aan deel te kunnen nemen. Een wedstrijd organiseren kost namelijk geld
Dus ga nou niet allemaal van die flauwekul schrijven over oplichten want je slaat de plank helemaal mis.
Reden dat we niet willen dat de schema's openbaar komen is inderdaad dat de mensen er voor betalen. Wanneer jij ergens voor betaalt en jouw buurman zou naar ons komen en dit gratis krijgen, zou jij je ook genaaid voelen. Het heeft ook met loyaliteit te maken tov van Harry en mij en vooral voor de andere deelnemers van de challenge, die dit graag voor zichzelf houden.

Rene

Die berekening slaat natuurlijk nergens op en ook de vergelijking niet.
Ik heb nergens de intentie om dit schema te gebruiken, was gewoon benieuwd wat een atleet aangeraden krijgt op weg naar een wedstrijd.

Ik zal er iig over ophouden, excuses voor het woord oplichting.

Succes

Laatst bewerkt:
Hoezo niet? Gemiddeld zijn zowel harry als ik 6 uur in de week bezig voor de jongens van de challenge. schema's maken, dieeten bijstellen, de maandelijkse meetdagen en daarnaast nog gemiddeld 100 mails per week beantwoorden. Dat is voor 2 man dus 12 uur per week en dus 624 uur per jaar.
250/624 = 0,40 ok vooruit het is 0,40ct ipv 0,37ct. Een hele simpele berekening hoor dus zeg jij mij maar wat er niet klopt
Is niet meer dan een simpel rekensommetje en ik neem aan dat jij zo ook uitrekent voor welk bedrag per uur jij voor de baas werk.

Je berekening slaat nergens op omdat je het bedrag van 1 deelnemer neemt maar de uren van allemaal..
Je bent niet 6 uur per flex kandidaat per week bezig

Maar dat maakt mij trouwens niets uit ging ff om de berekening:p

• #3.698
vandaag benen gedaan.... my god voel me net luciel van lingo xD

ook dikke spierpijn in mn biceps en lats van gisteren.

squat:
12*100
10*105
8*110
6*115

front squat ging erg moeizaam, hij blijft van mn delts af rollen. wellicht ga ik hier zechersquats van maken als dat mag van rene/harry.

nadat ik de legext erop had zitten waren mijn quads zo vol dat ik amper kon lopen.

daarna nog ff stevig geknalt op de kuiten, lekker! dat word lachen morgen :D

Eerste keer dat je benen traint ofzo? :p

misschien front squats proberen in de smith voor meer controle?

Terug
Naar boven