MuscleMeat

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.661
Kan je in plaats van olijfolie niet gewoon Omega 3-6 capsules slikken

no offence. maar het schema is niet ter discussie. niet dat ik jullie advies zomaar van de tafel afveeg maar ik wil gewoon aan dit schema houden. ik vertrouw rene dat hij weet wat hij doet en ondermijn zijn kennis dan ook niet. als suggesties ook bij mij in de smaak vallen zal ik ze zeker ook bij rene voorleggen.

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jan 2012 om 17:31 ----------

Hoe ga je dat bloem met ei opeten?:P

Het is in ieder geval wel easy om vol te houden!
Is het nog mogelijk om je in te schrijven bij die cup?

Succes trouwens met je journey en ik ga je zeker blijven volgen

zie hieronder ;)

dit is het schema voor de eerste 4 weken.
challenge zal denk ik niks meer worden... je zou kunnen proberen op dit adres te mailen: (info@muscletotaal.nl)

thanx komt helemaal goed.

bloem met ei en whey kan je wel mooie pannekoekjes van maken :D

hahah jij snapt het ;)

Bloem vult wel enorm :p
Voedingsschema ziet er op zich mooi uit en makkelijk te volgen.
Zat er ook al over te denken om alle zuivel te schrappen maar dan wel als ik begin met m'n cut :D

Héé chef!

Nog heel thuis gekomen zonder vertraging? :D

En ik word het pannenkoekiemonster :D

• #3.664
Bloem vult wel enorm :p
Voedingsschema ziet er op zich mooi uit en makkelijk te volgen.
Zat er ook al over te denken om alle zuivel te schrappen maar dan wel als ik begin met m'n cut :D

ja in de cut is het logisch... maar waarom nu al geen zuivel meer? ik bedoel het zijn toch easy kcals en prima waardes.

Héé chef!

Nog heel thuis gekomen zonder vertraging? :D

En ik word het pannenkoekiemonster :D

ik wel :D moesten wel 100.000 keer overstappen maar oke...
jij dan?

Mooi schema!

Al zal ik persoonlijk dextro eruit gooien, maar dat is een discussie die ik je zal besparen.

• #3.668
Mooi schema!

Al zal ik persoonlijk dextro eruit gooien, maar dat is een discussie die ik je zal besparen.

ik kan me de discussie nog herinneren :P
we gaan het zien. heb goed vertrouwen in rene :)

?

Dextro vind ik zinloos, onzin wil ik het niet noemen.
Het gene wat jij nu zegt is onzin.

Lees deze pagina maar door waar ik al eerder mijn punten heb verteld:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/ice-leovinces-log-278391/index10.html

ik weet hier helaas te weinig vanaf om er verder over in te gaan.

had rene gevraagd of een deel van de post wo meal ook naar de pre wo meal kon. maar helaas dat gaat niet. heb namelijk het gevoel dat ik met honger moet gaan trainen wat ik absoluut niet tof vind. en zeker niet op de quad dag... want dan moet ik ook nog 10*10 squats draaien. :rolleyes:

Nu is het dan echt begonnen... succes!
Heb je verder nog iets leuks te vertellen over de meet? Werden jullie bijvoorbeeld ook gewogen en gemeten? En waren er ook dames?

ja in de cut is het logisch... maar waarom nu al geen zuivel meer? ik bedoel het zijn toch easy kcals en prima waardes.

ik wel :D moesten wel 100.000 keer overstappen maar oke...
jij dan?

100.000 keer overstappen... p*ssy jij was drie kwartier eerder thuis dan mij!

die kerel eet gewoon halve kilo aardappels weg per dag, nondeju

met dat schema ben ik binnen 2 maanden net zo zwaar als jay:p:o

Is toch een kleine moeite om ff te vragen waarom als je daar toch bent? Dan leer je er tenminste echt van, na de flexcup wil je alles zelf kunnen neem ik aan. Ben er ook wel benieuwd naar het antwoord.

Lkkr hoor en nu kwestie van beuken en volhouden! gwn goed je.meals plannen

Moet goed komen bro, control your mind and your body will follow... daar ben ik ook hard mee aan het werk nu!

Ziet er goed uit succes

Schema is idd wel goed vol te houden denk ik.

Ik heb het zelfde schema,maar dan alles in grotere hoeveelheden. 16 ei eiwitten en 4 eieren,wtf:P
Moet echt van die pakken ei eiwit regelen,anders gaan er 140 eieren in de week doorheen.

Trainingsschema is wel pittig ja,omgekeerd bankdrukken lijkt me niet makkelijk,maar ja.
Veel succes iig!

Schema is idd wel goed vol te houden denk ik.

Ik heb het zelfde schema,maar dan alles in grotere hoeveelheden. 16 ei eiwitten en 4 eieren,wtf:P
Moet echt van die pakken ei eiwit regelen,anders gaan er 140 eieren in de week doorheen.

Trainingsschema is wel pittig ja,omgekeerd bankdrukken lijkt me niet makkelijk,maar ja.
Veel succes iig!

Ben je aan het bulke met 96kg?

Ga morgen trouwens 6 weken blood & guts doen van DY.. iemand hier ervaring mee?

Me nieuwe schema zit op 4100 kcal. en de bedoeling is dus spieropbouw.

Met het werk wat ik doe verbrand ik ook veel,vind het eten overdag dus ook vrij weinig,alleen het avondeten is veel met 635 gram aardappelen.

Terug
Naar boven