AndroidHealthClinic

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

Laat de anatomie nou maar aan de studenten in de zorg over!

Niet om je af te vallen hoor kerel, je benen vindt ik erg goed bijgetrokken maar als ik eerlijk ben zie ik in je ub nog maar weinig verandering sinds december... Blijven knallen en vooral blijven proppen;).

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.104
jongens hebben jullie liggen te slapen bij de anatomieles ?!

21ne0wm.jpg

Niet om je af te vallen hoor kerel, je benen vindt ik erg goed bijgetrokken maar als ik eerlijk ben zie ik in je ub nog maar weinig verandering sinds december... Blijven knallen en vooral blijven proppen;).

vind me borst wel iets beter geworden maar nog niet zoals ik wil. ook traps zijn aardig omhoog gekropen. helaas zie je dit niet altijd terug in de foto's. ander licht. andere pose. etc etc

Had niet zulke goede benen verwacht ;)

inderdaad vortex :D ik kom bij deze even mijn gelijk halen!

Het ging er toch over of je zijn obliques kon zien? Dat kan toch voor de volle 100%?!?!?!?!?!

ho wacht ff we hadden het laatst over die gassen hier he pffff mijn fabriek draaide afgelopen week overuren whahahahaha man man wat een geluid dat die produceerde ;volgens mij een inhaalrace voor de afgelopen maanden .Trainingen zijn deze keer weer fijn maar wel vermoeiend oud mannetje weinig lucht (alweer verkouden pffff ik ben volgens mij een van die personen met die chronische verkoudheid ) Maar zo te zien gaat het hier ook lekker ik ben benieuwd naar de gezamenlijke training en dan eens zien wie wie is .....

haha grappig plaatje Tymen :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.111
gisteren met Stam naar Fibo geweest. was erg leuk :) erg veel bekende gezichten gezien en nog wat foto's geschoten met wat atleten. liep er rond van 1 tot half 4

verder een belt gekocht omdat het toch wel handig is om een eigen belt te hebben.

hier nog wat pix

5cya2t.jpg

20hvlkz.jpg

2jds2e9.jpg

Vette pics man

Die laatste n*ger is echt spooky. T is dat ie zo groot is maar anders had ie zo op zo'n pic gekund waar je pas na een kwartier kijken een n*ger ontdekt ;)

succes man,ga je volgen.

Die laatste gozer staat daarzo helemaal strak :)

jongens hebben jullie liggen te slapen bij de anatomieles ?!

21ne0wm.jpg

vind me borst wel iets beter geworden maar nog niet zoals ik wil. ook traps zijn aardig omhoog gekropen. helaas zie je dit niet altijd terug in de foto's. ander licht. andere pose. etc etc

schuine abs = obliquus externus, en dan heb je een internus eronder met vezels in de andere richting.
waar het obliquus pijltje is duidt waarschijnlijk op de transversus abdominis.
betere plaatjes zoeken tymen ! :D

Gave foto's tymen! En ik heb ook altijd gedacht dat dat je obliques was die jij aangeeft op het plaatje..

Mooie foto;s kerel, jij outbuff ze allemaal gewoon!

Terug
Naar boven