AndroidHealthClinic

Tymen's log - V3.0 IMPROVE

ik heb toevallig ook zo'n foto ongeveer van een week geleden ofso, alleen iets minder epic met lichtinval haha

ziet er goed uit bro

Heej echt netjes , ga zo door en hou het vol. Zag datje soms moeite hebt met motivatie/eten. Wees blij dat je veel mag eten, denk aan degene die aan 't cutten zijn en met honger afwachten op de volgende maaltijd:P haha.

maar wanneer ik met motivatie problemen zit check ik dit:
hopelijk helpt het ook bij jou ;)

http://www.youtube.com/watch?v=C8w9KxX7TkU

You gotta do your homework buddie

succes!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.085
yo guys,

deze maand ga ik er weer echt voor. gewoon eten.punt. en keihard trainen!

vandaag begonnen met mijn nieuwe schema. lekker alles supersetten met ranges die droppen. wel slopend pffffff...

maar heb nog wel een leuke pic voor jullie. vandaag geschoten na mijn borst en rug work out
[Link niet meer beschikbaar]
laat gerust een comment en rating achter :P

suc6 man deze maand
het nieuwe schema is echt heerlijk dus je kan lekker knallen.
eten/koken moet je gewoon effe volhouden dat gaat het vanzelf op de automatische piloot.

• #4.087
deze maand lekker gestart. tot nu toe geen enkele meal gemist en ik voel me goed! ook de workouts gaan lekker :)

nog ff een foto van me wielen!

317h9uo.jpg

Holy shit Tymen! Je staat er goed hard bij! Ook echt respect voor je wheels, die zijn goed groot voor je postuur al!

Ik persoonlijk zou de focus leggen op wat meer borst volume (bovenkant), want dat lijkt nog wat nodig te hebben!

Vol houden hè komende maand met goed eten! Dat trainen zit wel goed volgens mij:thumbs:

mirrin oblique's :cool:

benen zijn goed verbeterd broeder :thumb:

Ik kijk zo uit naar de volgende meting!, lekker luisteren naar noxcez's zijn geluidjes hihihihihi

moeten eigenlijk een compilatie maken volgende maand van alle 3
en ze dan laten raden wie wie is :D

• #4.095
Holy shit Tymen! Je staat er goed hard bij! Ook echt respect voor je wheels, die zijn goed groot voor je postuur al!

Ik persoonlijk zou de focus leggen op wat meer borst volume (bovenkant), want dat lijkt nog wat nodig te hebben!

Vol houden hè komende maand met goed eten! Dat trainen zit wel goed volgens mij:thumbs:

thanx marvin! ik probeer nu echt goed de bovenkant bij te trekken. met pomp staan mn pecs er wel mooi bij. maar als de pomp weg is dan lijken ze weer gewoon plat :(

deze maand goed begonnen en het is nu ook wel lekker te doen. je moet gewoon ff in dat vaste ritme komen. dat gaat nu ook lekker omdat ik in het eindexamen zit > elke dag vaste uren en pauzes.

thanx, altijd al goed geweest, zelfs toen ik ecto was.

Dat zijn geen obliques hoor vortexx

ligt eraan wat bij bedoeld.

benen zijn goed verbeterd broeder :thumb:

daar heb ik dan ook heel wat keertjes voor mogen squatten, legpressen, extenden en lungen :P

Ik kijk zo uit naar de volgende meting!, lekker luisteren naar noxcez's zijn geluidjes hihihihihi

de maand daarop richard aan de beurt?

moeten eigenlijk een compilatie maken volgende maand van alle 3
en ze dan laten raden wie wie is :D

als het mooi weer is nudes schieten op eindhoven station, jwz.

Dude ff serieus :rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Yep die zie ik ook, maar ik zie ook duidelijk zijn obliques dus vandaar mijn opmerking.
Als jij z'n obliques niet ziet zitten zou ik of een betere computer kopen of ff langs pearl gaan. (just saying) ;)

Terug
Naar boven